Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nou nee SD, ik ga met een vriendin op vakantie en VL is een paar weken geleden al op vakantie geweest met vrienden. Toen het uit was, heb ik direct met die vriendin bedacht om met haar weg te gaan. VL heeft blijkbaar toen hetzelfde gedaan met vrienden. Dus we gaan gewoon los van elkaar op vakantie en dat lijkt me ook heel verstandig.
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 22:24:

Ik denk dat Geleerd daar een heel handboek voor heeft Prinses, wat te doen bij dorst van het vrouwtje

* is ze fuckable ------- drankje pakken

* is ze relatie materiaal ------- drankje pakken

* heeft ze relatie ------- laat maar zelf lopenZiejewel... en DAAROM wilde ik dus eigenlijk niet vertellen dat ik een relatie heb... dan moet je goddomme (sorry, beledig ik hier iemand mee? ) zelf je drankjes pakken... BeLaCheLijk!
Peas on earth!
wat een lol hier!

Dank je SD en Prinses, fotos zijn weer snel weggeklikt (al blijft drang om hem te smsen) Energie voor afmaken van sollicitatiebrief had ik ook niet meer, dus morgen weer een dag...

Sun, wat ontzettend spannend allemaal deze ontwikkelingen!! Wat nu?
Deze week ga ik met vriendinnetje een lastminute boeken. Haar autootje is toch niet meer te vertrouwen om te gaan kamperen (maar dat vindt Sun niet zo erg, want Sun is niet zo goed in tent opzetten als Xan en Prinses). Dan vertrekken we waarschijnlijk zondag of maandag of zo. Hangt van de reis af. Kan ik hopelijk VL dit weekend nog een keertje zien. Is wel de bedoeling.
Is ook wel verstandig maar tis loch leuk dat hij het ter sprake brengt toch?

Kan je dat denk je...het rustig aan doen?

Ik vraag het omdat ik me dat ook altijd voorneem maar ik er zelf zooooooo slecht in ben...

Ben echt een kei in hemelfietsen en sterrenplukken als ik verliefd ben en ben dan ook het liefst 8 dagen in de week bij mijn lief

Jaja, is niet goed, is helemaal niet verstandig tis ook van mijn kant uit echt een verbeterpuntje voor mezelf.

Maar ben dus best benieuwd hoe anderen dat doen als ze net verliefd zijn...

*voelt weer een Geleerd momentje opkomen, he gadsamme zo WIL ik helemaal niet zijn*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh LM, wat naar allemaal voor jou dat dan ineens alles weer opgerakeld wordt door foto's he. Heel verstandig om morgen verder te gaan met die soll. brief. Wanneer is de deadline? Heb je nog voldoende tijd?
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 22:27:

Deze week ga ik met vriendinnetje een lastminute boeken. Haar autootje is toch niet meer te vertrouwen om te gaan kamperen (maar dat vindt Sun niet zo erg, want Sun is niet zo goed in tent opzetten als Xan en Prinses). Dan vertrekken we waarschijnlijk zondag of maandag of zo. Hangt van de reis af. Kan ik hopelijk VL dit weekend nog een keertje zien. Is wel de bedoeling.

Leuk!

Zowel van vakantie als van VL
Peas on earth!
Inderdaan niet handig om een beetje verdrietig een soll. brief te schrijven

Wordt zo moeilijk om dan positief en fris te schrijven

Kan het morgen ook nog LM?
Lastminutes zijn leuk, want heel spannend omdat je niet weet waar je terecht komt!

Bij mij is het tot op heden trouwens mislukt. Wilde anderhalf jaar geleden lastminute weg, ging twee dagen van tevoren naar Schiphol (woonde daar toen nog vlakbij) voor een Superlastminute, maar dat lukte helemaal niet omdat het heelll erg erg hoogseizoen was (schoolvakantie)...
Peas on earth!
quote:liefmeisje2 schreef op 04 augustus 2008 @ 22:27:

wat een lol hier!

Dank je SD en Prinses, fotos zijn weer snel weggeklikt (al blijft drang om hem te smsen) Energie voor afmaken van sollicitatiebrief had ik ook niet meer, dus morgen weer een dag...

Sun, wat ontzettend spannend allemaal deze ontwikkelingen!! Wat nu?Jaaa LM, morgen weer fris en fruitig, zonder foto's, mét lekker drankje, hapje, muziekje aan de slag met sollcitatiebrief
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 22:28:

*voelt weer een Geleerd momentje opkomen, he gadsamme zo WIL ik helemaal niet zijn*Merk dat Geleerd toch meer impact heeft gehad dan we gedacht hadden. Misschien is GroepsTherapie wel een goed idee om deze emotionele en traumatische ervaring te verwerken....
Peas on earth!
SD, ik móet het wel rustig aan doen met VL. Ik ga nu immers twee weken op vakantie. Ik kan hem daarvoor hooguit één keer zien, dus wat dat betreft valt het tempo wel mee. Maar ik wil eerst maar eens kijken hoe de volgende keer met VL zal zijn. Misschien wil hij me toch niet. Eerst maar kijken hoe het gaat.
Ohja, wanneer is de deadline inderdaad, LM?
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 22:22:

[...]

Ehm ja Xan, ik weet wat je denkt. Ik ga dit ook heel voorzichtig doen.

En weet je wat het stomme was? Ik moest aan JOU (=Xan) denken toen ik bij VL in bed lag!

En waarom moest je aan MIJ denken dan? Je dacht vast niet aan MIJ, maar aan m'n motto Toch????

Maar goed.....wat is de verwachting nu???
Ik wilde ook al een groepstherapie voorstellen. Misschien kunnen we een Geleerd-therapie-topic op het psyche-pijler openen?
thuis.....

zijn er al drankjes ingeschonken hier?
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 22:33:Misschien wil hij me toch niet. Eerst maar kijken hoe het gaat.

Maar belangrijker is toch ook: wil jij HEM ook weer?

Heej en Sun, ik vraag me (na jouw samenvatting over je 'verkering' met VL) toch af of ik het me nu iets ander herinner...?

Ik meende me namelijk te herinneren dat jij al een tijdje het gevoel had dat VL toch minder gevoel voor jou had dan jij voor hem. Ik dacht dat jij dit vervolgens bespreekbaar ging maken, en dat het ook een beetje zo bleek te zijn? En dat jij er toen mee gestopt bent...?

Of herinner ik het me nu helemaal verkeerd en hala ik iets doorelkaar?
Peas on earth!
*SD denkt dat we er een Topic over moeten openen*

Hoe om te gaan met forummen na Geleerds geleerde lessen

Sun, op zich een goede ontwikkeling toch.

Geeft jullie ook een beetje de tijd om dingen te overdenken

(en elkaar vreselijk te missen)
@Sun, spannend!

Hoe gaat het met je? Geen pijn meer?
Oke...voelt zich erg welkom. Neemt ook een drankje en pikt nootjes die op het midden van de tafel staan.

@Sun: Hoop dat het niet al te erg was gister in ziekenhuis en dat het ja vakantie niet beinvloed??

@SD: Jammer... maar goed te lezen dat het wel oke voelt zo!

@Erwt: Als het het beter maakt: Ik ken jou en Xan ook. Alleen al door jullie relatiestatus hebben jullie toch wel een beetje een celeberty status hier op het forum

@Iedereen: Mijn lijstje:

-Ikke (onhandig gekozen maar niet meer te veranderen)

-37 jaar jong (of oud...het is maar net wie je het vraagt)

-Single (ongeveer sinds de 1e keer dat het ook uit ging met ex SD..vandaar de herkenning..ooit topic volgepraat over kruimels en broden en dat alleen de kruimels niet genoeg waren

- woon alleen met heel lief oud poezebeest.

- werk 4 dgn per week voor een overheidsinstantie

- heb een aantal hele lieve vriendjes en vriendinnetjes en ondanks dat vind ik het single zijn niet altijd leuk.

- ik date..als dat zo uitkomt. Het de laatste maanden gescharreld maar dat is net over. Jammer maar helaas. Misschien horen jullie nog over hem. In mijn andere (semi) vaste topic heet hij MM *moeilijke man*

- geen kinderen

- mag nog op vakantie dit jaar...jihaaaaa

Tot zover de stats van deze single.

Iemand iets te drinken?
Voor Miranda

En ikke

Nou ja, en de rest ook maar aan de zuup dan maar!
@SD: Als je dat knopje hebt gevonden..waarmee je dat fly over the moon gevoel uit kunt zetten..en gewoon maar in de 'zien waar het schip strand' modus kunt gaan. Laat het ff weten dan. Ik weet het ook niet namelijk hoe dat moet!
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 22:35:

Ik wilde ook al een groepstherapie voorstellen. Misschien kunnen we een Geleerd-therapie-topic op het psyche-pijler openen?

Dat lijkt me wel een uitstekend idee. Ik denk dat we er dan wel voor moeten oppassen dat we uitsluitend en alleen over Geleerd praten, en dat het niet gaat over het eenzame en depressieve single-leven. Dat zou namelijk volledig offtopic zijn.

Daarnaast is het van belang geen provinciale uitspraken te doen, die het niveau van de therapie zouden verlagen. Tot slot moet men open en eerlijk zijn over zijn/haar seksleven, met name over de befbehoefte in de ochtend.

Schrijft iedereen zich in?
Peas on earth!
SD is zo van slag door Geleerd dat het plaatjesplakken alweer mislukt
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 22:38:

[...]

Dat lijkt me wel een uitstekend idee. Ik denk dat we er dan wel voor moeten oppassen dat we uitsluitend en alleen over Geleerd praten, en dat het niet gaat over het eenzame en depressieve single-leven. Dat zou namelijk volledig offtopic zijn.

Daarnaast is het van belang geen provinciale uitspraken te doen, die het niveau van de therapie zouden verlagen. Tot slot moet men open en eerlijk zijn over zijn/haar seksleven, met name over de befbehoefte in de ochtend.

Schrijft iedereen zich in? *trekt bij deze haar deelname aan dit topic weer in..ik WIL niet in therapieieieieie*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven