Schoenenreus
woensdag 28 januari 2015 om 19:32
Ik kwam er vandaag achter dat de Schoenenreus in onze woonplaats echt helemaal dicht is. Had natuurlijk de berichten over het naderende faillissement al gelezen. Wat een gemis! Ik kwam er toch wel regelmatig, voor goedkope 'tussendoor' kinderschoenen, Spaanse sloffen, gymschoentjes, schoenpoets. We hebben nu alleen nog maar twee schoenwinkels in het duurdere segment, en voor Bristol/Van Haren e.d. moet ik een eind rijden.
Gaan jullie de Schoenenreus ook zo missen? Is er dan echt geen behoefte aan goedkope schoenwinkels? Volgens mij kun je online niet echt in dat segment schoenen kopen.
Gaan jullie de Schoenenreus ook zo missen? Is er dan echt geen behoefte aan goedkope schoenwinkels? Volgens mij kun je online niet echt in dat segment schoenen kopen.
woensdag 28 januari 2015 om 19:40
woensdag 28 januari 2015 om 19:43
quote:sandt2.0 schreef op 28 januari 2015 @ 19:40:
Hè Betje, is 'onze' Schoenenreus dicht? Die is toch net pas weer open na de maandenlange verbouwing? Ik vond het verder een flut winkel met te dure flut schoenen. Maar ik verbaasde me pas wel over die mega lange verbouwing. Ze zijn pas een week of twee heropend toch?
Bijzonder is dat.
Maar ik las net ook dat de V&D een megawinkel in Uden aan het bouwen is. En dat terwijl je aan de andere kant verhalen hoort dat het zo slecht gaat met de V&D en dat personeel zelfs salaris in zou moeten leveren. Vreemd.
Hè Betje, is 'onze' Schoenenreus dicht? Die is toch net pas weer open na de maandenlange verbouwing? Ik vond het verder een flut winkel met te dure flut schoenen. Maar ik verbaasde me pas wel over die mega lange verbouwing. Ze zijn pas een week of twee heropend toch?
Bijzonder is dat.
Maar ik las net ook dat de V&D een megawinkel in Uden aan het bouwen is. En dat terwijl je aan de andere kant verhalen hoort dat het zo slecht gaat met de V&D en dat personeel zelfs salaris in zou moeten leveren. Vreemd.
woensdag 28 januari 2015 om 19:47
woensdag 28 januari 2015 om 20:12
Toevallig de dag ervoor nog waterschoenen, balletschoenen, gymschoenen en sloffen voor de kinderen gekocht. Voor dat soort schoenen en de jaarlijkse 'nette' kinderschoenen voor het kerstdiner vond ik het een prima winkel.
Voor schoenen om elke dag te dragen of schoenen voor volwassenen kwam ik er niet.
Voor schoenen om elke dag te dragen of schoenen voor volwassenen kwam ik er niet.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
woensdag 28 januari 2015 om 20:22
Stomme zaak, die alarmpoortjes begonnen al te gillen als ik BINNEN kwam.
Schoenen voor Snoezekind haal ik bij Bever of een schoenenspeciaalzaak.
Hij loopt al bijna twee jaar op zijn Meindls, hij groeit niet zo snel. De schoenen zijn nog als nieuw, en dus die 70 euro wel waard.
Gymschoenen gewoon bij Scapino.
Schoenen voor Snoezekind haal ik bij Bever of een schoenenspeciaalzaak.
Hij loopt al bijna twee jaar op zijn Meindls, hij groeit niet zo snel. De schoenen zijn nog als nieuw, en dus die 70 euro wel waard.
Gymschoenen gewoon bij Scapino.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"