Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
NMLK heb ik wel ervaring mee, leuke club, maar als je een relatie zoekt niet de beste manier.

Veel vrouwen zijn echt lid om leuke dingen te doen en vrienden te maken, er zijn ook veel activiteiten waar (vrijwel) alleen vrouwen komen.

Veel mannen met relatiepotentieel zijn er niet, type sociaal gestoord, type heel aardige nerd en op de grote feesten het type Ik zit ook op tinder-foute man
Ik kwam dit net tegen; niet helemaal recent, maar wel met een interessante theorie over de Tinder algoritmes: http://www.quora.com/How-does-the-Tinder-algorithm-work

Zou wel een beetje verklaren waarom ik steeds door m'n matches heen ben, want ik ben heel picky. Ik denk dat ik 1 op de 25 naar rechts swipe
Eindelijk eens een écht leuke man gescoord op twoo! Iemand waarmee je meteen een klik hebt en uren kan chatten zonder te vervelen! ^^

Hij heeft dat ook bevestigd en al meteen voorgesteld te gaan whatsappen. Jeej ^^
Even ego: ik ben in dezelfde stemming als koekske. Gisteravond date gehad en het word alleen maar leuker en fijner! Om 3 uur ging ie pas naar huis.... Happy!
@Lady_Dana, ja ik sta nog gewoon op sites en ben er ook actief op. Of ik er voor open sta.. ik denk het wel, maar alleen voor de juiste. De afgelopen periode heb ik zoveel dates gehad (stuk of 8 in 2 maanden tijd) en met de meesten wist ik van te voren al dat ik er geen relatie mee wilde (soms evt iets niet serieus) en met de wel serieuzen dat ik er ws niet echt op zou vallen..

Dus, ja.. ik sta er wel voor open, maar ik ga niet meer met 'iedereen' op date 'om het daten'..

Ik heb ook een 'vriend' over gehouden aan het daten. Spreek er volgende week weer mee af. Ik voel me niet echt tot m aangetrokken, terwijl hij destijds (zo'n 4mnd geleden) wel heel graag wilde. Weet niet hoe hij er nu nog over denkt, maar ergens heb ik nog wel een gevoel dat we misschien ooit samen komen.. Hij is nl wel echt 'perfect' en woont bijna bij me om de hoek ;)

En op zich sta ik ook open voor dat soort vriendschappen, al is dat niet mijn insteek. De mannen waar ik niet op val die ik spreek (en die graag met me willen praten en enorm geinteresseerd zijn), vallen meestal wel op mij. Dus ja, over t algemeen lijkt me dat ook niet echt werken..

@MissP, sterk hoor! Als ik iemand echt interessant/aantrekkelijk vind, dan kan ik vaak behoorlijk wat hebben, voor ik m eruit gooi. Ook niet ideaal, maar ja.

@Wat is NMLK?

@Amy, haha grappige tinder theory. Het verbaasd mij wel dat tinder en badoo een stuk aantrekkelijker aanbod hebben dan de serieuze dating sites.. Maar daar kan ik van te voren ook niet iedereen eruit filteren, die niet aan mijn eisen voldoet..

@Nevermind, wow top, geniet ervan!

Heb weer een nieuwe date staan met foute man. Ik probeer een beetje afstand te bewaren, omdat ik niet te needy wil overkomen en dat vind ik bovendien ook beter voor mijn eigen gevoel. Ach, tot nu toe vind ik t nog wel prima zo. Ideaal is anders, maar beter dan 'alleen' en daten met mannen die t toch niet zijn..
Ik kan even de puf niet opbrengen om te reageren. Maar wil wel iedereen even bedanken voor de lieve reacties.

De piek van de 'bleghhhh bui' is wel over, maar hij is er nog wel. Ik heb gewoon even geen puf in forum, pb's, Tinder/sites en zelfs niet in leuk sociaal doen met vriendinnen. Gewoon even baalweek, gaat wel weer over. Wel wat contacten nog, maar weinig interesse van mijn kant (uiteraard). Leuke mannen wonen uiteraard weer een eind weg ook. Verder niet helemaal fit en veel te druk op het werk, dus misschien ook wel logisch dat ik die rust even nodig heb. Van het weekend ben ik er vast weer
@Famkej: even alle tijd voor jezelf pakken. Heb je nu even nodig!
Carpe Diem!
@ dana, NMLK is heel simpel. Je wordt lid (is niet zo duur) en dan kun je meedoen aan activiteiten die door andere leden georganiseerd worden. Ieder koopt zijn/haar kaartje en komt naar het afgesproken punt, waar dan hopelijk blijkt dat de foto's niet teveel vertekenen. En als je zelf iets wil doen, kan je ook zelf gemakkelijk iets organiseren.

@ Tigerlily, bedankt, in welk hokje hoor ik? NMLK is niet bedoelt als datingsite en ik denk dat het voor mij zo niet werkt, omdat ik toch wel een apart dekseltje voor een apart potje zoek. Ik wilde het gebruiken om nieuwe mensen te leren kennen en in die zin gaat het wel zijn vruchten afwerpen.

@ winkje, ik geloof dat hier meepraten juist helpt. Daten is namelijk nooit helemaal voor de leuk. Ja, we denken het graag en we zijn geïrriteerd als onze date te snel gaat. Maar als je iemand met potentie tegenkomt, gaan die gevoelens toch minder relaxt worden. En dan zijn de steun en adviezen die je hier krijgt heel fijn.
@sybreed ik gok dat je een aardige nerd bent, daar heb ik door nmlk veel van in mijn kennissenkring Iemand had het over groepsdaten, ik bedoelde dat dat wel heel verkeerd beeld van nmlk is. Het is echt voor gezelligheid.

Denk dat veel mensen in deze groep apart dekseltje op apart potje zoeken, gewone deksel zouden we vast allang hebben gevonden.
Hallo allemaal,

Zoals meerdere al aangeven: je moet hier eigenlijk echt iedere dag meeschrijven, anders is het eigenlijk niet bij te houden.

SK: Ik denk ook wel dat je teveel met de berichten / de openingszinnen bezig bent. Zoals Lady dana aangaf: it takes two to tango. Je hebt het niet allemaal in de hand. Ik vind je gevoel voor humor leuk, maar ik "ken " je nu ook al een beetje. Als ik je helemaal niet zou kennen en een eerste bericht stond vol met allerlei van dit soort grappen weet ik niet of ik ze allemaal zou waarderen. Mijn tip zou zijn: probeer er wat relaxter in te staan. ( Hoewel dat misschien makkelijk gezegd is).

Beesie: Bij jou heeft het loslaten dus weldegelijk wat opgeleverd, fijn! Heb je al een date?

Lady dana: Dapper besluit om er ( ook) wat meer ontspannen in te staan. Wie weet wat het je brengt.

Imo: Fijn dat je je zo relaxed voelt! En wow, zoveel doen in drie dagen met zo weinig slaap... Zou ik niet trekken.... Appart dat Latter nu opeens wel zijn best doet. Maar voor jou een leuke bijkomstigheid.

Famke: Ook van mij: Ook ik weet hoe je je voelt en zoals je hebt kunnen lezen is het voor meerdere herkenbaar. Je had toch een leuke klik ( op de app en fb) met deze man en dan is het toch balen als het anders uitpakt dan je misschien dacht of hoopte. En soms heb je ook even genoeg van daten in het algemeen. Het kost tijd en energie en als het dan steeds anders gaat dan gehoopt dan ben je er op een bepaald moment gewoon klaar mee. Wees even lief voor jezelf. Je lijkt me een lieve, oprechte vrouw, met een grote interesse ( in andere mensen). Neem je tijd en hopelijk gaat binnenkort de zon weer een beetje schijnen.

Amy: Nog steeds niets? Het begint bijna op een echte pauze te lijken...

Ngs en Koekske: Wat heerlijk dat het bij jullie zo goed gaat!

Winkje: Even een dipje dus? Ik vind het topic gezellig en je kan inderdaad ervaringen uitwisselen. Ik heb zelf niet het gevoel dat ik daardoor (te) veel met het daten bezig ben. Het enige nadeel is dat het "bijlezen" en "bijschrijven"veel tijd kost.

Maka: Wederom, herkenbaar verhaal. Het is spannend, lekker, leuk, maar is het de (eventuele) pijn achteraf waard? Ik worstel met hetzelfde. Bij mij is het dan ook nog zo dat ik dus nu niet open sta voor anderen.

Ik val geloof ik niet echt op een bepaald type man. Ik vind uiterlijk minder belangrijk, al vind ik dik ( overgewicht) niet aantrekkelijk. Een afgetraind lijf hoeft niet en een paar kilo teveel vind ik geen probleem, maar echt te dik... Daar word ik niet warm van. Niet eens alleen omdat het niet mooi staat maar ik vind het ook gewoon een teken van een ongezonde levensstijl en dat vind ik (ook) niet aantrekkelijk.

Ik heb op E-darling gezeten maar dat vond ik het geld echt niet waard. Pepper ook eens geprobeerd, toen het net nieuw was. Vond het niks voor mij. Teveel gericht op foto's en dergelijke. Tinder vond ik beide keren te oppervlakkig. E-matching beviel bij mij nog het beste.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Tjee Renske, wel ontwikkelingen bij jou dus! Spannend hoor. Je hebt in zo'n situatie dan toch weinig andere keus dan je kwetsbaar opstellen. Ik hoop heel erg voor je dat hij ervoor kiest om echt voor je te gaan!

Ik zit inmiddels dichtbij het offline halen van mijn accounts. Heb er op dit moment alleen nog eentje open staan op e-matching en paiq. Weinig last van, maar als je dan door iemand benaderd wordt, ben je er toch weer even mee bezig. En ik merk dat er veel ruimte in mijn hoofd vrijkomt zonder het 'mannengedoe'. Ben eindelijk serieus bezig met de voorbereidingen van mijn sabbatical, op het werk gaat het lekker en heb ik weer echt mijn hoofd erbij, hobby en vrijwilligerswerk krijgen meer aandacht, idem voor mijn ouders, nu alleen mijn vrienden nog weer eens wat vaker bellen en mijn leven is eigenlijk supercompleet zonder vent.
@Re_ske,

Als ik het goed lees wil jij gaan voor een foute man.

Die houdt van aandacht van vrouwen. Hij wilt wel wat meer

die avond maar jij houdt de boot af.

En jij wilt hem niet delen met andere vrouwen, wat misschien

wel het geval is? Volgens mij kan je beter weer online gaan kijken,

het klinkt niet echt als een geweldige optie.

Momenteel heb ik net contact via le app met een lady van tinder.

Ze is erg hoog opgeleid, en zangeres. -_-

Komt een beetje over als zo'n Lara Croft, goed in praktisch alles.

Kan oneindig aan randen hangen en bergen klimmen.

Wat ze dan met mij wilt, geen idee. Ze is ook nog eens erg knap.

Misschien mist ze onzin in haar leven. Ga wel gewoon door chatten

en volgende week heeft ze tijd voor een afspraakje in haar overdrukke

schema, we shall see. Oja, ze is buitenlands, dus alles dans anglais.

Nog net een nieuwe lady op tinder, ook belachelijk knap. Kort wat

berichtjes heen en weer. Even pijlen of er wat gemeenschappelijke

interesses zijn, naast O2.

En nog contact met een andere tinder lady. Die woont half het land

verderop. Nog niet een date datums, binnenkort maar wat sturen.

Relatieplanet lady bericht al dagen niet terug. Raar dat Tinder

toch beter voor moi werkt.

Wow, met 3 tegelijk chatten. Klinkt bijna alsof ik goed bezig ben.

Als ik de namen nu maar niet door elkaar haal.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Famke, sterkte met je bleghh bui.. dikke knuffel.

En we zien je wel weer verschijnen ;)

@sybreed, wat voor apart dekseltje zoek jij dan?

Ik vind hier meepraten ook fijn. Gewoon om je verhaal te kunnen doen.

Ik merk dat het bij anderen vaak niet zo aankomt, ze het wel grappig vinden, maar niet echt alles kwijt en lekker er over doorgaan. Ik kan nogal opgaan in iets en wil de mensen om me heen er ook niet teveel mee vermoeien (ze vinden al dat ik er teveel mee bezig ben).

Zeker wat betreft foute man..;)

@Renske...ohhhh wat spannend, welkom in ons bootje :P

Bij mij en foute man is er geen sprake van een relatie, daarvoor voldoe ik niet genoeg aan zijn eisen (kinderwens) en ik vind hem niet transparant/eerlijk genoeg, te egocentrisch etc.

Ik begrijp je houding van alleen ergens 200% voor kunnen gaan, maar ik geloof dat t me ook wel lukt om de handrem erop te houden. Niet ideaal, maar beter dan niets. Ik ben nu single, dus nu mag t. Boeien, ik zie wel.. en geniet er gewoon van.

@Hey systeemkast, goed bezig!!
Ohhh ik ga bijna verlangen naar ook een foute man;-) Bijna he, weet ook dat het zeker niet zaligmakend is. Hier weinig actie. Maandag een date met een tinderman, maar verder is het een beetje dooie boel. Ik zag mijn leukste tindermatch ever weer voorbijkomen. Ik wilde toendertijd relatie maar hij niet, dus contact verbroken. Heb ik hem toch weer zitten liken, in de hoop dat hij mij ook weer liket. Pff, je maakt soms rare sprongen in datingland.
Rasa: Je klinkt happy!
Elfilide: zaligmakend is het wat mij betreft zeker niet nee... Pff ja lastig, maar kan me voorstellen dat je hem toch weer hebt geliked. ( Zou ik ook doen denk ik). Wie weet wat het je nog gaat brengen.
@Elfilide: een niet goed afgesloten hoofdstuk blijft altijd terug komen. Wie weet, misschien is hij er nu wel klaar voor?

@Re_ske: :( foute mannen... zucht... Ik ken het maar al te goed. Maar... Jullie hebben dus alleen maar sex met elkaar en daten ook niet met anderen? Klinkt toch een beetje als een relatie? Wie weet verrast hij je zaterdag wel. Probeer positief te zijn.

@Sk: good job! Hopelijk zit er een blijvertje tussen! En eentje die je neemt zoals je bent. Zowel qua uiterlijk als qua karakter.
Carpe Diem!
Dames (en heren) alhier,

Even mijn verbazing delen. Sinds kort ben ik in de markt (sinds ruim 20j) en heb mij eerst op Tinder gestort (leuk fenomeen en een vriendin had goede verhalen). Snel een match, maar daarna drama. Helemaal niets. Nu ben ik best kieskeurig, maar null lijkt mij ook zo weinig. Paiq en RP heb ik bekeken, maar vind ik niets. RP levert teveel matches zonder foto's op (fake??) en paiq is te veel werk voor je ergens komt. Maar e-matching, wow. Zondagochtend ingeschreven en binnen een uur al een dame 'op mijn bord'. Ik was nog aan het rondkijken wat er zoal 'aangeboden' werd. Ik ben verbaasd van de aantrekkingskracht die ik lijk te hebben. In mijn pubertijd was het hard werken en met moeite een zoen onder een lantarenpaal, maar dit ....
@Famke;

@Rasa; klinkt goed hoor, goede vooruitzichten ook!

@Renske; kijk uit. De kans is groot dat hij geen relatie wil en dit wel 'lekker makkelijk' is voor nu. Tot hij verliefd wordt. Op een ander. Dat is haast onvermijdelijk, en gaat heel veen zeer doen. Jij bent toch aan het investeren.

@SK; goed bezig, maar wordt het niet eens tijd om 'lady' te vervangen voor vrouw?

Hier inderdaad nog steeds niets, lijkt wel een heuse pauze. Merk dat als er een weekend aankomt waarin in weinig plannen heb dat ik het jammer vind er geen date in te kunnen knallen Maar goed, ik heb Paiq, OKC en ik had er nog eentje, weet even niet meer welke, allemaal offline gehaald. Daar kwam echt he-le-maal niets uit behalve idioten, dus ben het 'vertrouwen' in al die datingsites even kwijt. Tinder werkt voor mij gewoon het beste, dus misschien moet ik dit weekend toch maar eens opnieuw beginnen.
@ rasa, goed dat je eerlijk bent en foute man voor het blok hebt gezet. Zo kun je namelijk niet doorgaan. Ik hoop dat de uitslag de goede afloop is.

@SK, goed bezig, player.

@ tigerlily (en MaKa), nee, ik ben niet echt een nerd meer al deel ik sommige interesses. Ik weet weinig van computers (hoewel de gemiddelde persoon zo erg slecht erin is, dat mijn advies vaak helpt), heb een alpha-studie gedaan (waar veel nerds op neerkijken), ben heel erg geïnteresseerd in mensen en ik mis de serieusheid waarmee nerds hun hobby's nemen. Ik loop in de omgang met minder sociale nerds tegen dezelfde problemen op, ook al weet ik soms waar ze het over hebben. Ik beweeg mij al heel lang richting het festivaltype, maar daar ben ik vaak ook weer te nerdy voor.

Ik ben eigenlijk te breed geïnteresseerd om nog gemakkelijk in een hokje te passen en zie dat heel graag in een vrouw. Ik zoek niet een vrouw met gelijke interesses al is een behoorlijke overlap handig, maar als je je smaak in één regel kan omschrijven gaat de lange termijn moeilijk worden. Omgekeerd, veel vrouwen worden duizelig van alles dat ik leuk vindt of wil doen.

Mijn type is niet echt zeldzaam, maar het is even zoeken tot je ook die klik hebt. (en ik klaar ben met de studie).
Ok ben ik weer even. Heb niet alles gelezen hoor, dus kan zijn dat ik dingen oversla

@Sybreed, je komt op mij niet als een Nerd over. Type 'Verpleegkundige' is in mijn ogen een sociaal betrokken mens, warm en breed geïnteresseerd en zo kom jij ook over.

@Amy, een pauze waar je niet zelf voor kiest is niks. Ik herken dat 'lege weekend - ik had een date moeten hebben' gevoel hoor. In mijn geval, met kind, zul je altijd net zien dat ik ze wel spreek als ik geen mogelijkheden heb en dan in het weekend dat ik vrij ben geen leuke kandidaat heb. Heel irritant, wat juist de vrije weekenden zijn er om te daten. Begin opnieuw met Tinder, laat die gevoelskwestie met buitenlandman los (want daarom niet opnieuw begonnen toch?). Je hebt zijn FB en app, dus als hij zich bedenkt dan kan hij contact leggen. Gewoon doen

@Renske, dank je voor je lieve woorden, deed me goed. V.w.b. jouw situatie, hele lastige want je zit er met je gevoel in en je hebt hoop. Ik vind het knap hoe je er zo rationeel over kunt praten, maar helaas kun je gevoel niet verwerken met ratio. Ik vind het stoer van je dat je het besproken hebt en goed van jullie dat er keuzes gemaakt gaan worden. Wie weet wat hij bedacht heeft van de week, ik gun het je in ieder geval van harte! Hij moet het wel zeker weten, want zo te horen is het een 'vrouwenman' (klopt dat?). Hoe het ook loopt, duidelijkheid is altijd beter dan het niet weten. En je kunt kiezen voor fwb, maar als je niet zeker weet dat je je gevoel los kunt laten zou ik daar niet aan beginnen, want het duurt vaak langer en kost daardoor vaak ook meer tranen. Ik duim in ieder geval voor je zaterdag!

@Efelide, had ik ook gedaan hoor haha, why not! Irritant als je dan iemand ontmoet die leuk genoeg is dat zij het dan niet zien zitten. En ik heb juist dat als ik lees over de foute mannen, dat ik denk 'pff vermoeiend', blij dat ik dat niet meer heb. Al zoekt de mijne nog wel contact, maar heb het afgesloten en aangegeven alleen nog platonisch contact te willen (en zelfs daar twijfel ik over). Is het een leuke kerel die date van maandag?

@Maka, bedankt voor je knuffel. Hoe is het nu met jouw gevoel t.o.v. foute man? En hoe gedraagt hij zich tussen de dates? Lekker van genieten zolang het duurt meis, maar bescherm je hart hoor!

@systeemkast, jij player . Kijk paar contacten tegelijk, best intensief he . Maar waar is die date gebleven die je eind deze week zou hebben. Buitenlands meisje ook? Of is dat die ene die nu volgende week kan? Gewoon allemaal daten als het lukt, ben benieuwd!

Update van mij: FB man is over, nog helemaal niet klaar voor überhaupt wat voor contact dan ook en dat wil ik niet. Op E-matching aan het mailen met een man, maar echt gevoel heb ik er nog niet echt bij. Sophisticated man, stuk ouder (11 jaar) en woont te ver weg maar op zich wel charmant. Op Tinder een contact waar ik nu meer contact mee heb. Echt wel een leuke man om te zien (zeg ik niet snel), kan praktisch ook wel en intrigeert me. Ik zou denken arrogant, niet serieus op zoek en niet erg trouw, maar de antwoorden die hij geeft wijzen allemaal de juiste richting op. Maar ik zoek het addertje, want meestal als het te mooi om waar te zijn lijkt is dat het ook.....
Famkej! Jammer van de FB man. Wel goed dat je gewoon lekker rustig aan blijft doen. Welcome back! :D

Hier 2 Tindermannen die willen daten. Alleen... Erg drukke weekenden voor de boeg. Kan pas de 21ste februari met een van de 2 dus afspreken. De leukste man uitgekozen en het slechte bericht medegedeeld. Hij reageert nu helemaal niet meer.

Goed... Als hij morgen nog altijd niet gereageerd heeft, dan gaat de 21ste naar de andere Tinderman. I know, Tinderslet die ik ben... :p
Carpe Diem!
@Renske, maar ja, als hij wel een relatie wil.. voor hoe lang dan? Stiekem weet je ws wel dat t geen blijvertje is. Of vind je dat gegeven wel ok? Wel goed dat jullie exclusiviteit hebben afgesproken, dat kan ik van mijn foute man denk ik niet verwachten.

En stel dat ie zegt dat te doen, dan weet ik nog niet of ie zich daar ook aan houdt. En persoonlijk.. ik weet ook niet of ik exclusief blijf naar hem ;). Klinkt dat heel erg?

Hij zegt dat ie sinds t uit is geen dates en geen seks heeft gehad. Tja, ik weet niet of t waar is. Maakt me ook niet zoveel uit als het wel zo zou zijn, heb liever dat ie eerlijk is.

Ik kan op zich wel zo'n type zijn denk ik. Tenminste, tijdens mijn lange relatie miste ik wel heel erg de spanning.. En in mijn jonge jaren heb ik best wat mannen versleten.. Vaak gewoon voor de leuk. Maar dat waren dan meestal maar hele korte flings.

Alleen ja, dit is voor mij ook zeker niet volledig zonder gevoel. Ja, ik droom af en toe ook nog weg, maar rem mezelf er wel in af en dat lukt wel aardig.

@Rochus, haha leuk he ;) Welkom bij de club!

@Amy, herkenbaar dat je een rustig weekend graag wil opvullen met een date ;) Hopelijk lukt t nog!

@Sybreed, je klinkt wel als een interessant persoon ;)

@Famke, ah je bent alweer bezig ;)

Jammer van FB man, maar wie weet over een tijdje. Zo heb ik ook badoo ook een man die ik wel interessant vind, maar die staat er nog niet voor open (te kort uit relatie). Maar wie weet of ik m over een jaar wel op RP weer tegen kom ;)

Sja foute man.. er is dus wel gevoel, maar ik kan me er wel redelijk voor afsluiten en me op andere dingen richten momenteel. Ik heb de nieuwe date bewust ook wat afgehouden (weekend pas) en ook met contact zoeken, laat ik het wat meer aan hem over.

Hij appt mij nu best regelmatig en enerzijds vind ik dat natuurlijk leuk, anderzijds vind ik dat we geen relatie hebben en ik niet weer teveel hooked wil worden, dus té veel contact lijkt me dan niet zo goed. Maar ga ook niet zeggen dat ie minder moet appen of dat ik meer afstand wil :P

Ik hoop dat we van het weekend wat kunnen praten over verwachtingen en hoe we verder gaan, maar dat is lastig met hem. Hij praat daar moeilijk over.. Uit angst voor mijn reactie denk ik.
Sybreed: Volgens mij heb je mij met Rasa verward.

MissP: Een beetje "sletten gedrag " op zijn tijd kan geen kwaad.

Famke: Je hebt de draad alweer ( een beetje) opgepakt. Doe het gewoon een beetje rustig aan en kijk wat het je gaat brengen.

Maka: Ik weet wel zeker dat hij qua seks exclusief is. Ik kan niet uitleggen waarom want dan wordt het te herkenbaar en te persoonlijk, maar ik weet het.

Amy: Analyseren is een sterke kant van je. Je had het wat betreft foute man bij het juiste eind denk ik.

We hebben geskyped vanavond. Mijn gevoel over "uitmaken " bleek toch wel juist. Hij heeft het niet "uitgemaakt " maar ik wil dat nu zelf. Hij heeft toegegeven dat hij een ander meisje leuk vindt. Hij heeft er nu nog geen seks mee gehad en geeft aan ook geen relatie te willen ( ook niet met haar). Om persoonlijke redenen vind hij een relatie op dit moment niet in zijn leven passen. Ik vroeg hem waarom hij haar dan toch bleef opzoeken als hij geen relatie wil. Daar had hij niet echt een antwoord op behalve een: ik vind haar toch wel leuk. Ik heb hem wel gezegd dat ik het vreemd vind dat hij dan wel seks heeft met mij en niet met haar, als hij haar leuk vindt. Ik voel nu toch als: "second best." Ik mag hem niets verwijten, want hij heeft onze afspraak niet geschonden. Maar leuk voelt het niet. Meisje in kwestie is ook nog eens negen jaar jonger. Blegh. ( Voelt toch een beetje alsof ik op mijn 28ste al ben ingeruild voor een jonger iemand). Ik heb ook gezegd dat ik tijdens de seks wel bepaalde... intimiteit mis. Maar ja. Nu ik duidelijk heb dat hij toch gevoelens heeft voor een ander snap ik dat ook wel.

Hij heeft ook gezegd dat het goed voor me zou zijn als ik eens iemand anders vind. Dat we niet aan elkaar moeten blijven hangen. Hij zag mij als FWB. Als een vriendin. Ik zag hem ook als FWB, maar hoopte op meer. Dat zit er dus niet in. Ik heb gezegd dat ik mijn conclusies wel heb getrokken. Hij wil graag bevriend blijven, maar dat zie ik op dit moment helemaal niet zitten.

Dat was het einde van foute man. Misschien zie ik hem nog één keer want ik heb iets bij hem laten liggen. Maar het past ook in de brievenbus dus misschien laat ik het hem lekker daar in stoppen...

Het was niet dat ik het niet wist. Ook niet dat ik het niet voelde. Maar toch vind ik het k u t.
@Re_ske: :( was je gevoel toch juist. Je verdient meer dan dit. Ik zou hem idd dat door de brievenbus laten duwen. Even geen contact lijkt me nu echt beter.

@Maka: Ben je niet bang door nu weer met hem af te spreken dat je gevoel alleen maar sterker wordt?
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven