Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Ik val het liefst op slank, maar een beetje gespierd (ik hoef echt geen blokjes te zien, maar beetje mannelijke armen/borst, zeg maar), niet iel. Normaal kan nog, maar zeker niet dikkig.

Ik ben slank/normaal, voor mijn leeftijd prima figuur (hoor ik ook vaak) ;).

Kreeg berichtje terug, dat ie t fijn vond..fjioew.. ;) Dat moest ik even horen.
Ik val ook op slank/normaal. Beetje gespierd mag maar hoeft niet persé. En ik ben zelf slank, maat 36, dus ik mag absoluut niet klagen qua figuur na 3 kinderen
En wat tinder betreft, ik vis daar in de vijver 30-38 en ik trof vooral mannen die op zoek waren naar een avondje seks en verder niks...
Ik lees nog steeds mee hoor, maar ben momenteel even ontzettend druk dus heb afgelopen weken echt gewoon géén tijd gehad om mee te schrijven. Heb ook nog niet alles gelezen...

@Famke & Amy: ik vind Pepper ook leuk van opzet, maar ik vind het grote nadeel dat iedereen mag kiezen wat voor foto's hij/zij erop zet. Oftewel: vaak zie je geen goede close up, en ook geen totaalfoto. Dat maakt dat de mannen voor mij vaak irl toch tegenvallen. Zo van: als ik dit eerder gezien had, dan had ik niet eens contact gezocht.

Overigens vind ik de vraag waar ik op val en wat mijn eigen postuur is niet echt relevant/ veel zeggen. Ik val namelijk over het algemeen op ateletisch (dun maar wel breed en gespierd) , maar Tinderman is zelfs iets te zwaar. Wel breed en gespierd :D Maar echt totaal niet het type waar ik op zou vallen in eerste instantie. Dus wat dat betreft zou ik meer waarde hechten aan schrijfstijl van iemand en of je hem niet echt weerzinwekkend afstotelijk vind. In dat laatste geval: dumpen. In alle andere gevallen denk ik dat het prima nog een kans kan hebben.

@Tiger: via Tinder ben ik ook wel eens facebook vrienden tegengekomen hoor. Maar om de een of andere reden is Tinder volledig maatschappelijk geaccepteerd en is het daar gewoon lachen als je iemand tegenkomt. Bij "echte" datingsites, blijkt het wel redelijk awkward te zijn is mijn ervaring. Eigenlijk vreemd, want het is precies hetzelfde principe. Alleen lijkt het wel alsof je bij Tinder makkelijk kan zeggen: ja maar ik ben niet echt op zoek hoor, gewoon gezelligheid. En dat dat weer moeilijker wordt bij andere datingsites. Vreemd.

@Rasa: wat superleuk dat je een lekkere reis gaat maken! Lekker van genieten en daten even laten voor wat het is: heerlijk! Misschien heb ik het gemist hoor, maar ga je alleen of samen? En puur om te reizen, of ook voor werk?

@Maka: fijn dat je genoten hebt van je nachtje! maar ik zou inderdaad zoals Famke ook al zei goed nadenken over of een rotgevoel na afloop de nacht waard was. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor hem. In die zin: ik heb ooit een fwb gehad, die iedere keer als we hadden afgesproken begon te zeiken. Over dat hij niet wist of dit nog wel iets voor hem was, over hoe ik er nu in stond, over dat hij niet wist of hij de volgende keer nog wel wilde afspreken als het puur sex was, etc. Doodvermoeiend. Alleen was de sex wel verdomde lekker dus heb m nog best lang aangehouden, maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik hem als ontzettende kneus zie. Dat wil je voorkomen toch? Dus houd je twijfel voor jezelf en deel het niet met hem, zou mijn advies zijn

Ok ik ga weer even bijlezen. Tinderman & ik still going strong
Dat hou ik ook goed voor ogen hoor. Het moet mij wel genoeg opleveren.

Voorlopig denk ik dat ik t zo wel fijn vind. Beter dan geen contact. Maar ik moet aankijken hoe t gaat lopen.

Waar ik wel over nadenk nu is of ik op deze manier wel open kan staan voor serieuze kandidaten. Vnl omdat ik hem ernaast dan moet gaan missen ;). Dan moet de serieuze m wel echt overtreffen. Het kan hoor denk ik, hij heeft genoeg minpunten, maar ook dingen die ik niet kwijt wil..

Beide hebben we volgens mij wel een gevoel voor elkaar, maar het kan en klopt niet voor een relatie.

Dus ja, of dit zo gaat werken, op korte of wat langere termijn. .dat moeten we zien. Uiteindelijk zal t vast wel weer pijnlijk worden ergens..maar dat heb ik er wel voor over.
quote:famkej schreef op 25 januari 2015 @ 13:23:

Waar vallen jullie eigenlijk op qua gezet/normaal/dun? En wat ben je zelf? Hoe belangrijk is postuur?Niet zo belangrijk. Ik vind heel slank niet aantrekkelijk, en heel dik ook niet. Maar een maatje meer vind ik geen probleem. Het gaat om het hele plaatje.
@ famke, het grappige is dat ik een afwijzing eigenlijk beter kan hebben dan het voortijdig afbreken vanwege koude voeten. Ik voel namelijk bij de afwijzing dat het er niet is en in het andere geval dat het er wel is, maar er niets mee gedaan wordt.

@ rasa, dit is wel een leuke reden om met daten te kappen. Ik hoop voor jou dat je niet drie dagen voor vertrek in de supermarkt een geweldige kerel tegen het lijf loopt.

@ reske, Dank je. Het zal geen toeval zijn dat ik voor 40% professioneel schrijvende vrouwen trek. Na mijn studie wil ik er ook tijd in steken om echt serieus te gaan schrijven. Ik heb mij altijd laten tegenhouden doordat ik niet aan mijn eigen standaard voor goed schrijverschap kon voldoen, maar misschien moet ik gewoon een paar jaar prutsen tot ik dat wel haal.

@ erik, ik zou het aankaarten met de stille vrouw. Ik app ook de mensen niet plat en kom het vaker tegen dat mensen stil zijn.

@ SK, wil je dat berichtje sturen vanwege de tekst of vanwege de vrouw?

Ik krijg nog steeds een selectie van de nieuwe aanmeldingen van RP in mijn mailbox en laat mijn allereerste date weer online staan. Leuke meid, totaal geen klik, maar ik weet dat ik het toen allemaal heel eng vond en dat zij mij vertelde dat ik niet zo zenuwachtig moest zijn. Goed advies. Hoop dat ze snel weer van de site af kan.
@Sybreed; de eerste jaren schrijf je voor de prullenbak. Ik schrijf al jaren, en bloggen helpt daar ook bij, vooral in het begin. Gewoon beginnen dus.

@Nadine; wat fijn voor je!

@Ngs; wij vissen in dezelfde vijver
Oh ja, ben zelf slank, maar niet mager. Het aantrekken van steunkousen en uren afleggen met de fiets door weer en wind doet leuke dingen met je lichaam. Mijn figuur is beter dan leeftijdsgenoten die net zo veel sporten en eten als ik. Love my genes.

Ik heb wat figuur betreft een ruime bandbreedte. Normaal tot best wel stevig. Zie niet graag meer bot dan het sleutelbeen e.d. aan een vrouw en flubber is niet stevig meer. Borsten aanwezig, al hoeven ze niet groot te zijn.
Zo ik ben het even helemaal ZAT! Ik dacht, laat ik mijn profiel van stal halen op RP en ook E-matching even invullen. Nou na een halve dag ben ik er alweer klaar mee. Op RP geen normale kerel te vinden, tenminste niet eentje die ik aantrekkelijk vind en ook nog enigszins in de buurt woont. Op E-matching tja... wel een paar leuke mannen, maar 80km komt eerst en met kinderen is dat gewoon niet te doen.

FB man de laatste 2 dagen zeer weinig contact, hij zegt van niet, maar er is iets veranderd nadat ik mijn twijfel heb uitgesproken. Rationeel geeft dat niet, want als hij er niet klaar voor is en nog wat dingetjes waardoor ik twijfel dan wordt het toch niets. Maar gevoelsmatig is het K*T, dit en bovenstaande maakt dat ik even in een dip glijd. Iedereen om me heen is ook verliefd of al jaren gelukkig, Steeds weer opladen, dezelfde vragen en onzekerheden, het kost zoveel energie en het maakt me soms zo verdrietig. Ik blijf heilig geloven in liefde maar ik ga zo langzamerhand geloven dat het voor mij niet meer is weggelegd. Misschien moet ik het gewoon opgeven en accepteren

Moest even, sorry voor mijn depressieve klaagzang.
@Famkej: jouw manier van denken herken ik ook wel. Zo van: "leuk voor je vriendin die weer een nieuwe lover heeft, maar... en ik dan? Wanneer is het mijn beurt?"
Carpe Diem!
@Famke; we gaan het niet opgeven, daar worden we depressief van. We slepen elkaar erdoor heen, goed? Iemand moet blijven geloven

Ik heb vandaag even op E rondgeneusd, en ben er niet weg van, maar goed, dat ben ik van geen enkele site. Wel mijn profiel van Paiq gehaald, daar had ik echt geen zin meer in. Denk dat ik hem ook van OKC ga halen.

Eigenlijk wil ik ook opnieuw beginnen met Tinder, want hij kan steeds geen matches meer vinden (uitgetinderd?! ) maar dan ben ik buitenlandman kwijt. Slaat nergens op, want we hebben elkaars nummer en FB. Zucht.

@MissP; grappig dat je dat zegt. En erger; als vriendinnen van mij meteen weer in een nieuwe relatie 'vallen' na de vorige verbroken te hebben, ben ik soms wel eens een beetje pissig omdat ik vind dat ze een tweede kans krijgen terwijl ik nog op de eerste wacht.
@famkej: Steeds weer opladen, dezelfde vragen en onzekerheden. Dat herken ik. Nadat iets op niets is uitgelopen weer opnieuw en dan steeds weer dezelfde riedel. Wat kan helpen is een alternatief, zoals speeddaten. Probleem is dat dit ook niet zaligmakend is. Het komt op geluk aan.
@famke,

I know how it feels. Soms heb je dat gewoon even hè? Dan ben je het helemaal zat en denk je dat het nooit meer gaat lukken. Kop op! Het is één van de redenen waarom ik mijn best doe om mijn leven zonder een vent zo leuk mogelijk te maken. Je hebt immers altijd jezelf nog!
Thanx meiden, maar het gevoel is sterk vandaag. Denk het wel vaker, maar zoals nu is lang geleden. Ik ben soms van extremen, dus als ik opgeef dan wis ik ook alles en is het ook klaar. Ach ik weet dat dat het ook niet is, ik ben geen mens om alleen te zijn en na een paar jaar is dat dus hetgeen dat opbreekt. Stom want ik heb echt wel een prima leven, maar toch ik mis iemand voor mezelf.

@Rasa, ja daar heb je gelijk in. Ik weet ook dat ik er minder zwaar aan moet tillen, maar soms maakt het me zo verdrietig. Heb ook patent op de meest vreemde en kwetsende ervaringen. Mmm misschien moet ik ook een sabbatical inlassen

@Eric, speeddaten lijkt me wel leuk maar waar ik woon is dat niet. Dan moet ik minimaal een half uur verderop en dan ontmoet ik weer mannen met kinderen en co-ouderschap (dat werkt niet met mij) of mannen die nog kinderen willen (en dat kan/wil ik niet). Dus het lijkt zo hopeloos..... soms dan

@Amy, thanx das lief. en ja dat gaan we doen, maar vandaag ff niet. Even zielig voelen en K** voelen. Ik denk dat bij jou buitenlandman meespeelt, want daar had je het gevoel wel en die wil dan juist weer niet (story of my life too). Ik zou opnieuw beginnen met Tinder als je zijn nummer en FB wel hebt, maar ik denk dat het gaat om het feit dat je dan niet meer kunt zien of hij online is? Als dat zo is tip: maak een nieuw FB account aan en log daarmee in op Tinder. Een handigheidje: sluit op je telefoon FB die je niet op T. gebruikt af, want anders schakelt hij automatisch over op dat profiel. Misschien mooie tussenweg voor je?
@famkej: Het probleem dat veel mensen al kinderen hebben hoort bij het 30+ zijn. Daar heb je op datingsites ook last van. Voordeel van datingsites is inderdaad wel dat je het hebben van kinderen en kinderwens kunt filteren uit je zoekresultaten.
Over datingsites; ik vond lexa dramatisch qua aanbod (mannen van 39-46)

Veel 'me hond en me dochter' zeg maar. Geen aantrekkelijke man tegengekomen die paar dagen.

Match4me heb ik ook even gekeken maar vond ik ook niet veel.

Ik vind ematching zelf het prettigst; redelijk aanbod (klinkt echt als shoppen zo hè? 😁) maar je moet wel een beetje geduld hebben; er komt niet dagelijks veel bij 😄

Mijn huidige date heb ik ook (of eigenlijk hij mij) van ematching geplukt.

Ik ben dit weekend het hele weekend bij hem geweest ☺️ Was superleuk! Spannend wel, maar ook al heel snel vertrouwd. Leuke dingen gedaan, hij heeft voor me gekookt, we hebben in de stad geborreld, naar een museum gegaan. Mijn 'zorgen' zijn vrijwel van de baan. Ik ben wel benieuwd hoe het de komende weken gaat. Maar allebei verliefd en heel erg genoten van elkaar de afgelopen dagen.

Dat gun ik jullie ook allemaal heel erg!

We hebben niets afgesproken verder, maar we zien elkaar vast snel weer.

Ik ga even bijlezen, jullie hebben weer aardig wat geschreven.

@ngs ben benieuwd hoe het bij jou gaat?

@sk heb je die leuke zin nog verstuurd? 😉

@rasa wat een geweldige plannen!! Ben eigenlijk wel enorm benieuwd waar je naar toe gaat maar snap dat je het hier niet direct neerzet.

@famke oh... beetje afgeknapt op FB man dus?

@nadine yeah!! Lekker genieten met tinderliefde!

@renske wat lijkt me dat moeilijk dat jij en 'foute' man er anders in staan. Kun je het enigszins makkelijk van je afzetten, denk je?

@amy... nog pannetjes op het vuur? Of stilte voor de storm? 😜

@ imo.... hoe is het??

@sybreed hoe bevalt het om te focussen op je eigen dingen ipv daarnaast te daten? Al leuke dingen met nmlk gedaan?

@missp niet leuk dat op het laatste moment afzeggen. En nu? Ben je er echt helemaal klaar mee? Ik zou me zo ook een beetje een speelbal voelen geloof ik.

Iedereen die ik vergeten ben; sorry 😱 Lastig om hier goed bij te blijven.
@Famke; ik snap je helemaal hoor. Alleen zijn is ook kut. Soms heb je een zielig-dag nodig. Mag best

Hm niet eens zozeer het online, want hij is minder online dan ik, misschien het waar hij is. Al is dat prima te zien op FB. Zit gewoon tussen m'n oren, heel stom.

@Erik; ik heb 1 keer ge-speeddatet, en kan je vertellen dat de vrouwen stukken leuker zijn dan de mannen (Wat goed voor jou zou zijn). Best een gezellige avond, maar dat was het dan ook. Niet 1 man die ik beter had willen leren kennen. Ik ken ook totaal geen speeddate succesverhalen.

@Koek; geen pannetje op het vuur.. en als er een storm aan komt, hoop ik dat die snel aan land komt
@Famke, dikke knuffel voor jou..

Maar denk eraan, je hebt (korte) relaties gehad, waar wel degelijk een klik was, maar niet goed genoeg voor je waren. Dus die gaan er meer komen. En uiteindelijk zit hij erbij.. Niet opgeven!

Al is accepteren dat het nu even niet anders is en blij en gelukkig zijn met jezelf op dit moment ook een heel goed uitgangspunt.. Ik hoor wel vaker dat wanneer je dat punt bereikt hebt, je ook veel beter in een nieuwe relatie kunt stappen. (Zucht, zegt het grote voorbeeld )
Ik vis in de vijver van 33-42 ongeveer, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar 34-38.
@AmyFarahFowler: Ik heb twee keer gespeeddated. Beide keren geen matches. De vrouwen zijn inderdaad leuker dan ik had verwacht. Bijna allemaal goed ontwikkeld, leuke baan, leuk uiterlijk. Maar bij mij lijkt het niet te werken. Ik denk dat ik geen juiste eerste indruk neerzet in die 3 minuten. Ik merk ook wel bij vrienden/collega's/dates dat ik in het begin saaier over kom en dat het later pas blijkt dat dit niet klopt.
@koekske, wat heerlijk! Geniet ervan! Ik wil je wel een PB sturen hoor, over mijn sabbaticalplannen.
Koekske, wat fijn zeg! Geniet ervan! Ik zie mr.leuk dinsdag weer en ik heb er zin in!

Voor de rest met dip...dikke knuffel Het komt goed!
@Famkej: ik herken dit zo. Soms mis je gewoon iemand. Intimiteit. En dan niet alleen seks maar het knuffelen, naast iemand kunnen liggen en in mijn geval, mijn ijspegels (die ook wel voeten worden genoemd) kan warmen.

@koekske: ik ben er wel klaar mee. Hij niet. Reageert op elke fb status van me en gisteren apte hij me. Ik was eten bij mijn ouders toen ik het volgende kreeg: "ik sta bij je deur." Waarop ik heel droog en krengerig antwoordde: "daar sta je goed."

Hij: "kun je niet even open doen?"

Ik: "nee ben bij mijn ouders."

Daarna ook niet echt meer geapt. Ik ben best koppig en als ik het gehad heb / me gekwetst voel, sluit ik me af voor die persoon.
Carpe Diem!
@missP, is het een idee om hem dat dan ook te laten weten? Jullie hebben best een geschiedenis met elkaar, dus ik kan me voorstellen dat hij de hoop niet zomaar verliest. Gewoon duidelijk en beslist zeggen wat je hier ook schrijft? En hem dan ook verwijderen van FB?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven