Kan Guru ergens anders mediteren?

29-01-2015 19:52 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel last van ene Guru die moet juist hier mediteren, in het forum. Weet iemand wie die guru is? De guru uit Dragon Ball? Guru de rapper? Of een of andere goeroe? En waarom moet hij juist hier mediteren?

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 31454791

Varnish cache server
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Weet ik veel, jij ben medium, niet ik. Ik ben maar een Heksje, en mijn glazen bol zit in de garage.
mja ik krijg door dat het forum meer dood dan levend is
Ow, moet ik mijn zwarte kleren aantrekken? Fijn, want ik draag niets anders dan zwart
ik durf het bijna niet te vragen maar...

Wordt het een jongen of een meisje?

*geloof normaal nooit in deze dingen, maar zie nu wel in dat dit geen toeval kan zijn*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
De guru is aan het mediteren. Ik denk niet dat hij tijd heeft voor je vraag. Meds aka Char heeft een andere doelgroep dan baby's, namelijk de doden. En ik, mijn glazen bol is in de garage. Je zal op de echo moeten wachten, sorry.
Feow het is waarschijnlijk een jongen, maar ik sluit niet uit dat een meisje ook tot de mogelijkheden behoort
quote:Heksie schreef op 29 januari 2015 @ 21:22:

De guru is aan het mediteren. Ik denk niet dat hij tijd heeft voor je vraag. Meds aka Char heeft een andere doelgroep dan baby's, namelijk de doden. En ik, mijn glazen bol is in de garage. Je zal op de echo moeten wachten, sorry.

Echo? Baby's? Doden?

...ik wou alleen maar weten of het een meisje of een jongen wordt.

Sinds die guru iedereen hersenspoelt is het wel zweverig geworden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ik geef je net antwoord, het zou je sieren als je ook kan levellen in dezelfde zen-flow. Wat een stress roep jij op zeg.
pffffffffff
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 januari 2015 @ 21:27:

Feow het is waarschijnlijk een jongen, maar ik sluit niet uit dat een meisje ook tot de mogelijkheden behoort

O dank je!

Je hebt géén idee wat dit voor mij betekend!

Ik ga iedereen vertellen dat het echt werkt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 januari 2015 @ 21:27:

Feow het is waarschijnlijk een jongen, maar ik sluit niet uit dat een meisje ook tot de mogelijkheden behoortZo veel wijsheid
quote:feow schreef op 29 januari 2015 @ 21:31:

[...]

O dank je!

Je hebt géén idee wat dit voor mij betekend!

Ik ga iedereen vertellen dat het echt werkt.te laat, zo hoeft het niet meer voor mij
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 januari 2015 @ 21:32:

[...]

te laat, zo hoeft het niet meer voor mijNou ja zeg. Kwakzalvert. Ik geloofde er toch al niks van hoor.
quote:feow schreef op 29 januari 2015 @ 21:34:

[...]

Nou ja zeg. Kwakzalvert. Ik geloofde er toch al niks van hoor.Hey, jij, je gaat toch niet zonder te betalen. Ze heeft haar werk goed gedaan! Poen, we willen poen zien (ik ben namelijk haar manager)
wat kosten we tegenwoordig?

Ik krijg net iets door: de goeroe zal zich vanavond nog enkele keren laten zien, sowieso zal hij rond de klok van middernacht nog intensiever gaan spoken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven