Kan Guru ergens anders mediteren?
donderdag 29 januari 2015 om 19:52
Ik heb veel last van ene Guru die moet juist hier mediteren, in het forum. Weet iemand wie die guru is? De guru uit Dragon Ball? Guru de rapper? Of een of andere goeroe? En waarom moet hij juist hier mediteren?
XID: 31454791
Varnish cache server
XID: 31454791
Varnish cache server
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
donderdag 29 januari 2015 om 21:01
donderdag 29 januari 2015 om 21:22
donderdag 29 januari 2015 om 21:29
quote:Heksie schreef op 29 januari 2015 @ 21:22:
De guru is aan het mediteren. Ik denk niet dat hij tijd heeft voor je vraag. Meds aka Char heeft een andere doelgroep dan baby's, namelijk de doden. En ik, mijn glazen bol is in de garage. Je zal op de echo moeten wachten, sorry.
Echo? Baby's? Doden?
...ik wou alleen maar weten of het een meisje of een jongen wordt.
Sinds die guru iedereen hersenspoelt is het wel zweverig geworden.
De guru is aan het mediteren. Ik denk niet dat hij tijd heeft voor je vraag. Meds aka Char heeft een andere doelgroep dan baby's, namelijk de doden. En ik, mijn glazen bol is in de garage. Je zal op de echo moeten wachten, sorry.
Echo? Baby's? Doden?
...ik wou alleen maar weten of het een meisje of een jongen wordt.
Sinds die guru iedereen hersenspoelt is het wel zweverig geworden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 29 januari 2015 om 21:31
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 januari 2015 @ 21:27:
Feow het is waarschijnlijk een jongen, maar ik sluit niet uit dat een meisje ook tot de mogelijkheden behoort
O dank je!
Je hebt géén idee wat dit voor mij betekend!
Ik ga iedereen vertellen dat het echt werkt.
Feow het is waarschijnlijk een jongen, maar ik sluit niet uit dat een meisje ook tot de mogelijkheden behoort
O dank je!
Je hebt géén idee wat dit voor mij betekend!
Ik ga iedereen vertellen dat het echt werkt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 29 januari 2015 om 21:32
donderdag 29 januari 2015 om 21:34
donderdag 29 januari 2015 om 21:37
quote:feow schreef op 29 januari 2015 @ 21:34:
[...]
Nou ja zeg. Kwakzalvert. Ik geloofde er toch al niks van hoor.Hey, jij, je gaat toch niet zonder te betalen. Ze heeft haar werk goed gedaan! Poen, we willen poen zien (ik ben namelijk haar manager)
[...]
Nou ja zeg. Kwakzalvert. Ik geloofde er toch al niks van hoor.Hey, jij, je gaat toch niet zonder te betalen. Ze heeft haar werk goed gedaan! Poen, we willen poen zien (ik ben namelijk haar manager)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet