Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Topic Wat zijn onze rechten? (Hotel) is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

mvg,

Junior.
quote:vivapimpelmees schreef op 01 februari 2015 @ 12:04:

Huh? Waarom is mijn vraag weg?

Toen ik vannacht niet kon slapen dacht ik even lekker te gaan forummen maar ik kreeg de melding dat er onderhoud werd gepleegd aan de site.

Daarom mijn oprechte vraag waarom dat niet was aangekondigd.

Beste Vivapimpelmees,

Er heeft vannacht geen onderhoud plaatsgevonden. Je bericht is doorgegeven aan de TD, zij gaan onderzoeken hoe dit kan. Als er onderhoud plaats gaat vinden wordt dit altijd aangekondigd door de CM.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik had ook heel lang het bericht over het onderhoud vannacht.
Dus was er nu onderhoud of worden wij als Viva forummers in het ootje genomen? Er stond duidelijk dat de website offline was i.v.m onderhoud.b Naast de guru en "er zijn teveel connecties".

Waarom krijgen wij een pagina dat het forum in onderhoud is terwijl jullie van niets weten???
quote:ModeratorViva schreef op 01 februari 2015 @ 12:48:

[...]

Beste Vivapimpelmees,

Er heeft vannacht geen onderhoud plaatsgevonden. Je bericht is doorgegeven aan de TD, zij gaan onderzoeken hoe dit kan. Als er onderhoud plaats gaat vinden wordt dit altijd aangekondigd door de CM.

Moderator Viva forumdit had je ook kunnen vertellen na mijn eerste vraag. Net als Prada kreeg ik rond half 5 de onderhoudpagina te zien.
quote:prada schreef op 01 februari 2015 @ 13:55:

Dus was er nu onderhoud of worden wij als Viva forummers in het ootje genomen? Er stond duidelijk dat de website online was i.v.m onderhoud.b Naast de guru en "er zijn teveel connecties".

Waarom krijgen wij een pagina dat het forum in onderhoud is terwijl jullie van niets weten???

Nogmaals, er werd geen onderhoud gepleegd. De TD is aan het onderzoeken waarom deze melding in beeld kwam.

Wij communiceren altijd over het onderhoud dat gepleegd gaat worden.

We vinden het erg vervelend dat het forum momenteel niet naar behoren functioneert.

Meldingen hierover mogen worden gedeeld op ons Bugtopic.

Moderator Viva forum

Mod, kun je nog antwoord geven op mijn vraag hierboven? Ik vraag me het nl wel vaker af
Je bent zelf een theepot
Topic De dieren na de scheiding en geld. is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

mvg,

Junior.
Beste forummers,

Naar aanleiding van jullie meldingen is besloten om het topic “Coachees gezocht (gratis)” terug te plaatsen. In eerste instantie zijn de topics van deze forummer beoordeeld als commercieel, echter, wij hebben ons besluit bijgesteld.

Ter informatie nog even de regels rondom het plaatsen van oproepjes op het prikbord:

"Op het Prikbord mogen gebruikers oproepjes plaatsen, bijvoorbeeld om contacten te leggen voor de uitwisseling van particuliere zaken. Linken naar commerciële verkoopsites zoals Marktplaats, Ebay, enzovoort is niet toegestaan. Daarnaast zijn ook op het prikbord bepaalde specifieke oproepen niet toegestaan. Topics op het Prikbord kunnen door de topicopener zelf ook weer worden gesloten. Dit kan door klikken op de knop 'sluit en verstuur'. Let op, gebruik bij het plaatsen van een reactie dus niet de knop 'sluit en verstuur' maar het reageervenster helemaal onderaan de pagina.

Het prikbord mag niet worden gebruikt voor reclame voor eigen bedrijfjes of webshops. Wanneer een topic of bericht een puur commerciële functie heeft, bijvoorbeeld structureel aanbod van een zelfde soort artikel(en) dan houdt Viva zich het recht voor dit als spam te zien. Het prikbord is bedoeld voor het aanbieden en uitwisselen door particuliere gebruikers. Het is niet altijd direct duidelijk of er sprake is van commerciële verkoop. Bij twijfel zal dit per geval na contact met de desbetreffende forummer worden beoordeeld."

Moderator Viva forum

Dank je mod voor je uitgebreide antwoord. Het is idd soms lastig te beoordelen maar omdat ik wel eerder het me afvroeg, stelde ik toch maar eens de vraag.
Je bent zelf een theepot
Mod, als je dan toch ondergesneeuwde vragen zit te beantwoorden: ik had een paar dagen terug een vraag over die paspoortenspammert. Ik gooi hem nog even in de herhaling: wat die gasten doen is natuurlijk niet zo maar spam, het is hartstikke illegaal. Ondernemen jullie daar ook actie tegen in de zin van aangifte of zo?
Het topic "buitengesloten." is verwijderd ivm minderjarige TO.

Moderator Viva forum

Het napraattopic is ook weer vol Mod.
quote:Bieb2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 16:34:

Het napraattopic is ook weer vol Mod.En we willen niet dat het nog langzamer word..;-)
quote:Feeksje1977 schreef op 01 februari 2015 @ 17:12:

[...]

En we willen niet dat het nog langzamer word..;-)Sttt, niet de Guru wakker maken.
@allen:

Nieuw napraattopic is geopend.

Napraattopic 23

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Heel veel te koop!' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'visagie cursus' is verwijderd ivm dubbel geopend.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Topic Pil vergeten tijdens doorslikken: stopweek? is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
Waarom is mijn verzoek tot het verwijderen/anonimiseren van mijn account gewoon genegeerd? Dus ik vraag het maar weer kan dat aub? Dank!
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2015 22:24
Reden: off topic
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote: Anoniem010220152248 schreef op 01 februari 2015 @ 22:15:

Waarom is mijn verzoek tot het verwijderen/anonimiseren van mijn account gewoon genegeerd? Dus ik vraag het maar weer kan dat aub? Dank!Volgens mij moet je daar voor mailen naar de Mods. Staat hier vaak genoeg.
quote:anoniem010220152248 schreef op 01 februari 2015 @ 22:15:

Waarom is mijn verzoek tot het verwijderen/anonimiseren van mijn account gewoon genegeerd? Dus ik vraag het maar weer kan dat aub? Dank!

Beste Anoniem010220152248,

De moderators hebben je bij je eerste verzoek al een email gestuurd .

mvg,

Junior.
quote:Feeksje1977 schreef op 01 februari 2015 @ 22:20:

[...]

Volgens mij moet je daar voor mailen naar de Mods. Staat hier vaak genoeg.Dat wist ik niet, zal dan mailen, bedankt!
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2015 22:25
Reden: off topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven