Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2015 22:48
Reden: off topic
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 03-02-2015 09:14
Reden: offtopic
% gewijzigd
Viva weer in de lucht, hoera! Maar ik vraag me wel af wat er nou precies is gebeurd tijdens het onderhoud. Forum is nog langzamer dan gisteren en ik heb nog steeds die beroerde vormgeving.
En de guru is er ook nog steeds.
Wij merken helaas ook dat het nog niet optimaal is, maar er wordt met man en macht gewerkt om de problemen definitief de wereld uit te helpen. Het forum heeft even tijd nodig om weer op gang te komen. Ze zijn er nog steeds mee bezig!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nee nee, doe het niet. Jullie maken het alleen maar erger dus ik zou willen smeken of jullie eraf willen blijven zodat viva niet straks definitief uit de lucht is? Ik zou beginnen met een nieuwe technische dienst, en daarna verder kijken of die het forum kan repareren.
quote:ModeratorViva schreef op 03 februari 2015 @ 13:57:

Wij merken helaas ook dat het nog niet optimaal is, maar er wordt met man en macht gewerkt om de problemen definitief de wereld uit te helpen. Het forum heeft even tijd nodig om weer op gang te komen. Ze zijn er nog steeds mee bezig!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Waarom laten jullie het dan niet gewoon nog even offline?

Zo levert het alleen maar meer ergenissen op.

Waarom het weer online gooien als het niet werkt.

Duurt allemaal wel erg lang hoor, waardeloos die TD.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Het topic "Enquête over antidepressiva voor profielwerkstuk." is verwijderd ivm onderzoekje.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Verwijder ook even met Leo naar Afrika. Is spam.
Het topic "Leo Africa, leeuwen en zwarte neushoorns observatie" is verwijderd ivm spam.

Moderator Viva forum

Het topic "Op zoek naar fanshopwebsites" is verwijderd ivm spam.

Moderator Viva forum

Het topic "Moedervlek wang verwijderen --kosten" is verplaatst naar de pijler 'gezondheid'.

Moderator Viva forum

Kan iemand mij even vertellen waarom ik na de Grote Update nog steeds het volgende heb:

- bij het invoeren van een plaatje/smiley/tekst in kleurtje in mijn reactie wordt het bericht gelijk geplaatst

- mijn poppetje bovenin rechts is weg

- bij het quoten van een bericht wordt deze gelijk geplaatst

- regelmatig die k*t guru nog langs zie komen

- pagina's verschrikkelijk langzaam laden

Of is dit onderdeel van de Grote Sprong Voorwaarts?

Het zou jullie sieren een update te geven in het bugtopic en dit niet door te schuiven naar de juuns.

Oja, mijn smiley vraag is ook nog niet beantwoordt, ik zou nu een leuk voetenstampende smiley kunnen plaatsen maar helaas kan ik geen plaatjes plakken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik snap dat jullie er ook gek van worden, Mods. Maar dit duurt nu al maanden. Geduld is een schone zaak, maar als het maar mis blijft gaan, voel je je op een gegeven moment toch echt gepiepeld. En ik denk dat dat moment nu bij een heleboel mensen is aangebroken, mijzelf incluis. Zie het als deels compliment (zo fijn of zelfs belangrijk is het dus voor veel mensen om met anderen van gedachten te wisselen) en deels als opgeheven middelvinger naar de sukkels die dit forum maar niet werkend krijgen en ons desalniettemin maar blijven verzekeren dat het heus snel goedkomt.

*op hoop van zegen gepost, het gaat vandaag vaker fout dan goed*
Ik krijg heel sterk de indruk dat de gehele TD bij VIVA bestaat uit stagiares.

De notificatie bij PB's te veel werk ?

Er is al een module om mail te verzenden, deze wordt ook bij de registratie gebruikt.

Wanneer er een PB wordt verzonden wordt deze opgeslagen in de database dus er is ook al een event.

Volgens mij is het nu alleen een kwestie van de mailmodule aanroepen op het event.

Wanneer ik 2 dagen mee mag lopen met die TD is dit geregeld.
Niet geschoten is altijd mis
.
Ik ga er na ruim een decennium forummen een einde aan breien. Anonimisering is aangevraagd.

Goh Mods, het is toch te hopen dat jullie TD uit stagiaires bestaat, en jullie die mensen niet hoeven te betálen.. Wat een drama.

Heeft het nog steeds geen invloed op de bezoekersaantallen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
OMG, wat voert die TD van jullie toch allemaal uit? Het wordt er alleen maar slechter en slechter op.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumSorry, maar 'niet optimaal' is natuurlijk gewoon onwaar, want de problemen zijn alleen maar erger geworden. En dat het forum 'tijd nodig heeft om op gang te komen' is op zijn zachtst gezegd een rare uitspraak. Ik krijg sterk de indruk dat er óf helemaal niets getest is voor de boel live is gezet, óf de testomgeving is niet gelijk aan de live-omgeving, waardoor test-resultaten onbetrouwbaar zijn. Wat het ook is, het is een belediging voor de gebruikers om een rammelend geheel zó live te zetten. Een serieuze IT'er zou dat nooit laten gebeuren. Maar misschien worden jullie (Mods) ook wel aan het lijntje gehouden door de 'TD'.
Ik weet niet of jullie zelf wel op het Viva-forum kunnen komen, maar het zou best fijn zijn als jullie via andere kanalen even een update wat betreft het forum doen. Viva.nl, Twitter, Facebook... Ik weet zeker dat er veel forummers zijn die graag wat horen over de laatste stand van zaken. Op het forum lukt dit echt niet, want je wordt er continu afgegooid. Ik had eigenlijk allang een berichtje verwacht...

Edit: de ene keer kan ik géén berichten plaatsen vanwege een zekere Guru die continu om de hoek komt kijken, de andere keer was ik nog niet klaar met typen of mijn bericht wordt al geplaatst. Er gebeuren hier echt vreemde dingen...
Laatste update: het forum werkt niet en zodra het werkt merk je het

Ik begrijp niet zo goed wat je (algemeen gesproken) meer wil weten, het is maar een forum.
Nou, meer dan dat hoef ik ook niet te weten. En ja, dat merk je vanzelf. Maar: het laatste wat ik heb gelezen is dat alléén gisternacht het forum offline ging vanwege onderhoud. Dat blijkt dus langer nodig te zijn. Prima, maar ik vind dat je dat dan best even ergens kan vermelden, wel zo professioneel en netjes naar je gebruikers toe.
quote:Istar_ schreef op 04 februari 2015 @ 09:33:

Laatste update: het forum werkt niet en zodra het werkt merk je het

Ik begrijp niet zo goed wat je (algemeen gesproken) meer wil weten, het is maar een forum.

Ja hallo. Waar betaal ik anders mijn dure lidmaatschap voor?

Oh nee Het is een gratis forum.
Jezus wat zit die TD daar in godsnaam nu al 2 dagen te doen?

Constant die 503 guru melding..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven