Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

3 maal, nou dat is wel duidelijk zo.
Beste Mods, ik ben niet snel boos, maar ik ben nu echt pissed off. Ik zit in een leuk gesprek met een medeforumster en ineens is er zonder aankondiging onderhoud aan de site. dit duurde best lang, daarna de Guru en daarna weer het onderhoud zonder aankondiging. Daarna deze melding "We kunnen deze pagina niet tonen - Het is niet gelukt te verbinden met de MySQL database server: Too many connections."

Te veel connecties? Niemand kon er volgens mij op dus wat een kul smoezen. Dit moet echt snel veranderen. Ik heb ook een mail naar Sanoma zelf gestuurd want dit is te gek. Vergeef me mijn boosheid maar als je in een leuk gesprek bent wekt dit toch wel heel zacht uitgedrukt ergernis op.
50 minuten in totaal dus
quote:prada schreef op 01 februari 2015 @ 05:17:

Beste Mods, ik ben niet snel boos, maar ik ben nu echt pissed off. Ik zit in een leuk gesprek met een medeforumster en ineens is er zonder aankondiging onderhoud aan de site. dit duurde best lang, daarna de Guru en daarna weer het onderhoud zonder aankondiging. Daarna deze melding "We kunnen deze pagina niet tonen - Het is niet gelukt te verbinden met de MySQL database server: Too many connections."

Te veel connecties? Niemand kon er volgens mij op dus wat een kul smoezen. Dit moet echt snel veranderen. Ik heb ook een mail naar Sanoma zelf gestuurd want dit is te gek. Vergeef me mijn boosheid maar als je in een leuk gesprek bent wekt dit toch wel heel zacht uitgedrukt ergernis op.

Ik ben het met je eens.

En vraag me ook af waar ik kan solliciteren. Onmogelijk dat ik op mijn werk drie maanden slecht werk aflever en toch mijn baan blijf behouden.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2015 @ 08:04:

Echt. Het grootste forum van Nederland. En België

Hoe kan dat zo amateuristisch zijn?Vraag ik me ook af.
Ik zit ook op Fok! en daar ben ik net zo lang lid als hier. Meer dan tien jaar en daar is dit echt nog nooit voorgekomen.
Ik kon me niet aanmelden op Fok!. Lag waarschijnlijk aan de ipad. Misschien toch nog maar eens proberen.
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2015 @ 08:04:

Echt. Het grootste forum van Nederland.

Hoe kan dat zo amateuristisch zijn?

Hartgrondig eens.

*if you count the opinion of a horse *
Dus,

We hebben een groot mediabedrijf, in meerdere landen actief, dalende tijdschriften verkoop, en een druk bezocht forum.

En wat doe je dan? Je doet er alles aan om zo veel mogelijk mensen van het forum te verjagen (helaas voor jullie nog niet erg succesvol)

Ik geloof niet dat een zichzelf respecterende technisch dienst meer dan 10 dagen bezig is met een foutmelding. En het dan alsnog niet weet te verhelpen.

In die tijd kun je naar Australië vliegen, daar een goed werkend forum opzetten en weer naar Nederland vliegen.

Je kunt in die tijd je rijbewijs halen

En nu gaan jullie mij vertellen dat de technische dienst van Sanoma in die tijd niet eens een simpele fout melding kan oplossen,

terwijl er iemand fulltime mee bezig zou zijn?

Ik weet wat, ik ga wel zo'n studie volgen, als Sanoma nou betaald, zal ik me na afloop van de studie fulltime time op dit forum richten. Ik weet zeker dat dat de snelste oplossing is voor een goed werkend forum.
quote:Aniuk schreef op 01 februari 2015 @ 05:45:

[...]

Hartgrondig eens.

*if you count the opinion of a horse *

Voor mij telt jouw mening wel hoor, paardje!

(wou dat altijd al eens zeggen )
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 05:52:

[...]

Voor mij telt jouw mening wel hoor, paardje!

(wou dat altijd al eens zeggen )

(Heb dat altijd al eens willen horen )
quote:Aniuk schreef op 01 februari 2015 @ 06:08:

[...]

(Heb dat altijd al eens willen horen )

Weet ik wel

quote:Aniuk schreef op 01 februari 2015 @ 05:45:

[...]

Hartgrondig eens.

*if you count the opinion of a horse *Aha!
quote:Lucky_Birdie schreef op 01 februari 2015 @ 05:51:

Dus,

We hebben een groot mediabedrijf, in meerdere landen actief, dalende tijdschriften verkoop, en een druk bezocht forum.

En wat doe je dan? Je doet er alles aan om zo veel mogelijk mensen van het forum te verjagen (helaas voor jullie nog niet erg succesvol)

Ik geloof niet dat een zichzelf respecterende technisch dienst meer dan 10 dagen bezig is met een foutmelding. En het dan alsnog niet weet te verhelpen.

In die tijd kun je naar Australië vliegen, daar een goed werkend forum opzetten en weer naar Nederland vliegen.

En nu gaan jullie mij vertellen dat de technische dienst van Sanoma in die tijd niet eens een simpele fout melding kan oplossen,

Ik weet wat, ik ga wel zo'n studie volgen, als Sanoma nou betaald, zal ik me na afloop van de studie fulltime time op dit forum richten. Ik weet zeker dat dat de snelste oplossing is voor een goed werkend forum.Dit dus, het schaamrood moet de TD toch tot achter de oren kleuren als ze dit lezen?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dus,

Ik weet wat, ik ga wel zo'n studie volgen, als Sanoma nou betaald, zal ik me na afloop van de studie fulltime time op dit forum richten. Ik weet zeker dat dat de snelste oplossing is voor een goed werkend forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zit ik een heel bericht te typen om iemand te helpen, wil ik het plaatsen, krijg ik weer die rottige foutmelding. Zo vergaat de zin in forumgenoten je wel.
quote:Djuuls04 schreef op 01 februari 2015 @ 11:55:

Zit ik een heel bericht te typen om iemand te helpen, wil ik het plaatsen, krijg ik weer die rottige foutmelding. Zo vergaat de zin in forummen je wel.

Dus,

Ik weet wat, ik ga wel zo'n studie volgen, als Sanoma nou betaald, zal ik me na afloop van de studie fulltime time op dit forum richten. Ik weet zeker dat dat de snelste oplossing is voor een goed werkend forum.De Apollo 11 heeft er 3 dagen, 3 uren en 49 minuten over gedaan om op de maan te landen zelfs dat kunnen ze sneller dan de TD van Sanoma.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 31 januari 2015 @ 17:15:

[...]

Beste Miss.Innuendo en anderen,

Het is al een aantal maal gemeld dat de TD op de hoogte is en het probeert op te lossen. Dat het nog niet is gelukt, is heel vervelend, maar dat is op dit moment de status. Zodra er iets te melden is, zullen we dat ook doen.

met vriendelijke groet,

JuniorOftewel, we zijn er mee bezig dus jullie moeten niet zo zeuren?
het is idd een drama zeg.
quote:Djuuls04 schreef op 01 februari 2015 @ 11:55:

Zit ik een heel bericht te typen om iemand te helpen, wil ik het plaatsen, krijg ik weer die rottige foutmelding. Zo vergaat de zin in forumgenoten je wel.Wat kunnen die arme forumgenoten er dan aan doen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 12:44:

[...]

Wat kunnen die arme forumgenoten er dan aan doen?Hahaha! Ik had het niet eens gelezen, die arme forumgenoten toch!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:charlottew88 schreef op 01 februari 2015 @ 12:32:

[...]

De Apollo 11 heeft er 3 dagen, 3 uren en 49 minuten over gedaan om op de maan te landen zelfs dat kunnen ze sneller dan de TD van Sanoma.

Dus het is zelfs mogelijk om naar de maan te vliegen, en daar een forum in elkaar te flansen, weer terug naar aarde te keren, en dat alles in minder tijd, dan een technische dienst van Sanoma nodig heeft om een foutmelding / storing op dit forum op te lossen.

Ik zou me als "technische dienst" kapot schamen.
Beste Forummers,

Zoals jullie hebben gemerkt, hebben we erg veel last van foutmeldingen. Om hier iets aan te kunnen doen, is het noodzakelijk dat het forum tijdelijk offline gaat. Dit zal gebeuren in de nacht van maandag op dinsdag. Vanaf middernacht t/m het middaguur zal het forum dan niet bereikbaar zijn. We hopen dat dit voor een duidelijke verbetering zal zorgen.

met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
quote:Lucky_Birdie schreef op 01 februari 2015 @ 14:51:

[...]

Dus het is zelfs mogelijk om naar de maan te vliegen, en daar een forum in elkaar te flansen, weer terug naar aarde te keren, en dat alles in minder tijd, dan een technische dienst van Sanoma nodig heeft om een foutmelding / storing op dit forum op te lossen.

Ik zou me als "technische dienst" kapot schamen.Tja, wat wil je met zo'n naam. Oma is oud, traag en dementerend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven