Suprise..........

01-02-2015 18:48 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Nadat ik gestopt was met de pil, en dus opnieuw ongesteld moest worden, bleef de menstruatie uit...

Na lang wikken en wegen, toch besloten een zwangerschapstest op te halen samen met mijn huidige vriend.

En wat denken jullie? Zwanger....

Mijn pil was niet goed, ben gestopt omdat ik hormoonwisselingen kreeg, chagrijnig was en agressief werd. Dus stopte ik en zou ik als ik ongesteld werd, weer beginnen met een nieuwe. (in de tussentijd gebruikte we condooms..)

De vriendengroepen steunen ons, maar uiteindelijk hebben wij de beslissing met zijn tweeen gemaakt.

En we dachten dat hij niet vruchtbaar was, vanwege een zware operatie aan zijn teelballen.

Ik vraag alleen om advies, geen haatreacties. het is al moeilijk genoeg..................
Wat een raar bericht. Je was gestopt met de pil? En je wist niet dat je partner vruchtbaar was? Waarom zou ie dat niet zijn dan?

Nou ja, iig sterkte.
Waarom zou je er van uit gaan dat iemand niet vruchtbaar is??

Vervelend voor je, hopelijk valt het mee.
Waarom ben je dan in jezusnaam gestopt met de pil? En wat valt er te wikken en wegen aan de aankoop van een zwangerschapstest? En wat hebben jullie vriendengroepen er nou weer mee te maken? En waarom zou je vriend niet vruchtbaar zijn?

Vragen, vragen, vragen.
Zijn normale jonge mannen niet in de regel vruchtbaar?

Tenzij het tegendeel bewezen is?

Of heb ik nooit opgelet met biologie?
668, the neighbour of the Beast
Ik denk dat ze haar stop week bedoeld dames....
waarom neem je met jullie vrienden de beslissing tot abortus?
Dames Dames,

Laat mij het uit leggen.

mijn pil was niet goed, ben gestopt omdat ik hormoonwisselingen kreeg, chagrijnig was en agressief werd. Dus stopte ik en zou ik als ik ongesteld werd, weer beginnen met een nieuwe. (in de tussentijd gebruikte we condooms..)

De vriendengroepen steunen ons, maar uiteindelijk hebben wij de beslissing met zijn tweeen gemaakt.

En we dachten dat hij niet vruchtbaar was, vanwege een zware operatie aan zijn teelballen.

Ik vraag alleen om advies, geen haatreacties. het is al moeilijk genoeg....................
Je gaat er maar gewoon vanuit dat je vriend onvruchtbaar is?

En bedenkt dus niet dat als je stopt met de pil, dat het handig is om een condoom te gebruiken?

Om vervolgens maar te gaan aborteren....

Je hebt in een ding wel gelijk: veel hebben jullie dit kind niet te bieden.
Oh okee, wel condooms gebruikt dus. Sorry, je OP riep wel deze vragen bij mij op.
Ja, als jij dat allemaal niet in je OP schrijft...
Kijk ff in mijn laatste bericht Renske.
advies heb ik niet. Sterkte....
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 18:51:

Waarom ben je dan in jezusnaam gestopt met de pil? En wat valt er te wikken en wegen aan de aankoop van een zwangerschapstest? En wat hebben jullie vriendengroepen er nou weer mee te maken? En waarom zou je vriend niet vruchtbaar zijn?

Vragen, vragen, vragen.

oh wacht, jij stelt gewoon weer de vragen die er toe doen....

Ik snap trouwens wel dat je flink moet wikken en wegen voor je een test koopt. Er is ook zoveel keuze tegenwoordig....een merktest, een goedkope van de action, de beste koop van het kruidvat, een digitale...

Pfff stel nou dat je het kindje houdt en je wil het je ouders ludiek vertellen....kom je aan met een krepsertest van de action.
Hey sorry hoor, ik dacht dat dit forum was om elkaar te helpen, maar als jullie mij gaan afkatten, dan verdwijn ik wel. het is niet zo dat ik er trots op ben, dat dit moet. ik ben er verdrietig genoeg door.
Als je toch trouwens allebei werkt en je hebt een stabiele relatie, heb je toch inkomen?

En als je inkomen hebt en je bent geen 15, zeg maar, waarom zou je een kind dan "niets te bieden hebben"?

Zijn jullie dakloos ofzo?

En dan nog, je hebt nog minimaal een maand of zeven om de boel op de rit te krijgen hoor.
668, the neighbour of the Beast
Stel je niet zo aan..
TO, waar ben je zo ontzettend bang voor? Het lijkt erop dat je de beslissing weloverwogen hebt gemaakt. Je weet niet wat je kunt verwachten. Heb je al een afspraak gemaakt bij een kliniek? Zij zullen je alles kunnen vertellen. Of een gesprek bij het Fiom?

Je OP roept nogal wat vragen op.

Hoe oud ben je en hoe lang ben je al zwanger?
quote:vikki schreef op 01 februari 2015 @ 19:03:

Stel je niet zo aan..?
quote:Splinter_ schreef op 01 februari 2015 @ 19:05:

[...]

?

Sloeg op deze post:

Hey sorry hoor, ik dacht dat dit forum was om elkaar te helpen, maar als jullie mij gaan afkatten, dan verdwijn ik wel. het is niet zo dat ik er trots op ben, dat dit moet. ik ben er verdrietig genoeg door.
God jezus allezielen. Hebben jullie allemaal last van knellende panty's ofzo?

Ik zou het niet kunnen TO maar als jullie die beslissing genomen hebben zal dat echt wel de beste beslissing zijn. Veel sterkte.
Waar ben je bang voor TO? Dat wat je lichamelijk gaat ondergaan? Of de juistheid van jullie beslissing?

Dikke
Nou ja.. dat dus..
Je 'dacht' dat je partner niet vruchtbaar was? Wat onnozel....sorry hoor... En als je dan toch dat dat hij onvruchtbaar was, waarom dan condooms? Of is dat vanwege de kans op soa's?

En waarom niet na je stopweek gelijk weer beginnen met de nieuwe pil?
Dankje Nina
Mallebeppie,

Hij heeft een zware operatie gehad aan zijn teelballen, zijn arts zei dat hij waarschijnlijk niet vruchtbaar zou zijn. En we hebben wel degelijk condooms gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven