Suprise..........

01-02-2015 18:48 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Nadat ik gestopt was met de pil, en dus opnieuw ongesteld moest worden, bleef de menstruatie uit...

Na lang wikken en wegen, toch besloten een zwangerschapstest op te halen samen met mijn huidige vriend.

En wat denken jullie? Zwanger....

Mijn pil was niet goed, ben gestopt omdat ik hormoonwisselingen kreeg, chagrijnig was en agressief werd. Dus stopte ik en zou ik als ik ongesteld werd, weer beginnen met een nieuwe. (in de tussentijd gebruikte we condooms..)

De vriendengroepen steunen ons, maar uiteindelijk hebben wij de beslissing met zijn tweeen gemaakt.

En we dachten dat hij niet vruchtbaar was, vanwege een zware operatie aan zijn teelballen.

Ik vraag alleen om advies, geen haatreacties. het is al moeilijk genoeg..................
Alle reacties Link kopieren
TO niet lullig bedoelt maar wat is dan nu het probleem? Je hebt dan toch alles geprobeerd om een zwangerschap te voorkomen maar ben je toch zwanger geraakt? En is dat dan toch ook best bijzonder aangezien de arts heeft gezegd dat de kans heel klein zou zijn?

Of willen jullie geen kids?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
quote:dance01 schreef op 01 februari 2015 @ 23:50:

Je hebt dan toch alles geprobeerd om een zwangerschap te voorkomen maar ben je toch zwanger geraakt? Alles? Condooms staan niet echt bovenaan de lijst als het op betrouwbaarheid aankomt. En TO, wat een vreemde titel heb je gekozen voor dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven