Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 2 februari 2015 om 19:33
quote:Frizz schreef op 02 februari 2015 @ 19:32:
[...]
Betrof een in de war zijnde mevrouw die 's nachts allerlei gegevens van zichzelf online zette én bekend was bij de GGZ. Geen mod te vinden om het weg te gummen en ik vond haar wel een erg makkelijk doelwit zo. Toen ik uiteindelijk het juiste bureau aan de lijn had zijn ze een kijkje gaan nemen. Haar adres stond op het forum.Goed gedaan!
[...]
Betrof een in de war zijnde mevrouw die 's nachts allerlei gegevens van zichzelf online zette én bekend was bij de GGZ. Geen mod te vinden om het weg te gummen en ik vond haar wel een erg makkelijk doelwit zo. Toen ik uiteindelijk het juiste bureau aan de lijn had zijn ze een kijkje gaan nemen. Haar adres stond op het forum.Goed gedaan!
maandag 2 februari 2015 om 19:37
quote:Feeksje1977 schreef op 02 februari 2015 @ 19:34:
Poeh mijn jongste heeft nu 39,8 en koorts stuipjes terwijl ze slaapt. net maar een zetpil gegeven en een waterijsje... ben kapot Ow bah, dat is inderdaad slopend.
Poeh mijn jongste heeft nu 39,8 en koorts stuipjes terwijl ze slaapt. net maar een zetpil gegeven en een waterijsje... ben kapot Ow bah, dat is inderdaad slopend.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 2 februari 2015 om 19:40
quote:Solomio schreef op 02 februari 2015 @ 19:37:
[...]
Ow bah, dat is inderdaad slopend.
Dank, zelf ook nog ziek, heb het even gehad, hopelijk is het na vannacht wat beter met d'r anders maar de HA bellen ook.
Hoest hier? ik heb wel dat Noorwegen topic meegekregen, nog wat te lezen wat interessant is?
[...]
Ow bah, dat is inderdaad slopend.
Dank, zelf ook nog ziek, heb het even gehad, hopelijk is het na vannacht wat beter met d'r anders maar de HA bellen ook.
Hoest hier? ik heb wel dat Noorwegen topic meegekregen, nog wat te lezen wat interessant is?
maandag 2 februari 2015 om 19:42
maandag 2 februari 2015 om 19:55