Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 4 februari 2015 om 08:20
woensdag 4 februari 2015 om 08:22
quote:MissJodiF schreef op 04 februari 2015 @ 08:20:
Hij is nog wel ontzettend traag en ik krijg constant de guru te zien.
Ook kreeg ik zonet de melding: er is een fout opgetreden. Als je denkt dat er problemen zijn met het forum, neem dan contant met ons op. Nou, dat denk ik niet alleen, dat is ook zo.Hier hetzelfde, begrijp niet helemaal waar ze mee bezig zijn.
Hij is nog wel ontzettend traag en ik krijg constant de guru te zien.
Ook kreeg ik zonet de melding: er is een fout opgetreden. Als je denkt dat er problemen zijn met het forum, neem dan contant met ons op. Nou, dat denk ik niet alleen, dat is ook zo.Hier hetzelfde, begrijp niet helemaal waar ze mee bezig zijn.
woensdag 4 februari 2015 om 08:30
quote:MissJodiF schreef op 04 februari 2015 @ 08:25:
[...]
Zij waarschijnlijk ook niet.Net als die man van de NS die gisteren in het journaal vertelde hoe de computerstoring van maandag was ontstaan. Wat hij probeerde uit te leggen is Sandtmans dagelijks werk. Het verhaal klonk aardig voor leken, maar Sandtman had grote vraagtekens bij de voorbereiding.
[...]
Zij waarschijnlijk ook niet.Net als die man van de NS die gisteren in het journaal vertelde hoe de computerstoring van maandag was ontstaan. Wat hij probeerde uit te leggen is Sandtmans dagelijks werk. Het verhaal klonk aardig voor leken, maar Sandtman had grote vraagtekens bij de voorbereiding.
woensdag 4 februari 2015 om 08:49
quote:Star schreef op 04 februari 2015 @ 08:45:
Hebben ze IT'ers uit groep 6 in dienst bij Viva? Wat een drama.Tja, mijn ict-er uit groep 8, mocht geen vrij deze week. Cito lvs deze week, en die zijn dit jaar belangrijker dan de cito eindtoets. En omdat ik hem nog een beetje op een goede middelbare school wil krijgen, moest Viva het even zonder hem doen!
Hebben ze IT'ers uit groep 6 in dienst bij Viva? Wat een drama.Tja, mijn ict-er uit groep 8, mocht geen vrij deze week. Cito lvs deze week, en die zijn dit jaar belangrijker dan de cito eindtoets. En omdat ik hem nog een beetje op een goede middelbare school wil krijgen, moest Viva het even zonder hem doen!
woensdag 4 februari 2015 om 09:02
woensdag 4 februari 2015 om 11:00
Omdat hier toch niets te beleven viel, ging ik eens flink de badkamer poetsen. Zo gezegd, zo gedaan en na afloop val ik van de trap, met de nog volle emmer water. Wat een bende! Vijf liter water is dan ineens heel heel veel. Zelf heb ik niks gelukkig, maar het tapijt is de eerste dagen nog niet droog denk ik!
Nadat al het water was opgeruimd, maak ik een lekkere bak thee, daar moet koek bij en dus kijk ik in de trapkast of er nog iets lekkers is. Daar droop het water dus ook van de boodschappen, bah!
Nadat al het water was opgeruimd, maak ik een lekkere bak thee, daar moet koek bij en dus kijk ik in de trapkast of er nog iets lekkers is. Daar droop het water dus ook van de boodschappen, bah!
woensdag 4 februari 2015 om 14:08