Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck2 schreef op 05 februari 2015 @ 20:44:

Oh SenfMisschien moeten we in het Portugees pb'en als we over hatsetats roddelen Stein. Dan heeft ze gelijk, er zit geen woord Frans bij
Je bent zelf een theepot
Het forum werkt nu trouwens perfect voor mij. Het is alleen behoorlijk rustig heb ik het idee?

Waar is die grote belangstelling?
quote:Steinbeck2 schreef op 05 februari 2015 @ 20:43:

Bella een nickchange

Nee hoor.

Hooguit had ik er een 2.0 aan geplakt of iets met streepies.
Huts!
Nou ja, we kunnen er grapjes over maken, leuk is het niet.

En natuurlijk moet je oppassen met info geven op het internet (fora), óók bij privemodusmogelihkheden.

Maar ja... Dit verwacht niemand en nogmaals, ik weet zeker dat het hier eerder is voorgekomen.
Je bent zelf een theepot
Be careful what you wish for...

Krijg promt net de melding dat het forum slecht bereikbaar is wegens grote belangstelling
quote:Amaqanda schreef op 05 februari 2015 @ 20:52:

Be careful what you wish for...

Krijg promt net de melding dat het forum slecht bereikbaar is wegens grote belangstelling Begrijp je de foutmeldingen?
Je bent zelf een theepot
Op het ene tabblad overmatige belangstelling, op het andere tabblad de onderhoudspagina en op dit tabblad kan ik -tot nu toe- gewoon forummen.
Wegens grote belangstelling is het VIVA Forum momenteel verminderd beschikbaar.

Dit kan tijdelijk zijn. Probeer het nog een keer.

Dit krijg ik letterlijk te zien Suus.
Ik kom alleen op napraat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:*Ginger* schreef op 05 februari 2015 @ 20:56:

Op het ene tabblad overmatige belangstelling, op het andere tabblad de onderhoudspagina en op dit tabblad kan ik -tot nu toe- gewoon forummen. Bij de melding van Sanoma, over onderhoud/maintenance, moet je de pagina niet refreshen dan blijf je namelijk de melding krijgen ook al kan je er weer op. Je moet gewoon opnieuw de url typen in de adresbalk. Kwam ik achter na de grote forumwisseling, toen heb ik echt een halve dag die onderhoudsmelding lopen refreshen terwijl het forum allang weer online was
quote:Amaqanda schreef op 05 februari 2015 @ 20:38:

Iemand die mijn pb's gelezen zou kunnen hebben zal ook wel teleurgesteld zijn. 30 berichten met goedemorgen goedenavond en welterusten met roosje
Life is short. Eat dessert first.
Zou het niet mogelijk zijn om weer dat roze forum online te zetten, zodat de TD aan dit topic kan werken?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 05 februari 2015 @ 21:11:

Zou het niet mogelijk zijn om weer dat roze forum online te zetten, zodat de TD aan dit topic kan werken?

Dat denk ik niet.

Ik vind de excuses die gemaakt worden wel heel erg slap trouwens.
Heb net even op het libelleforum gekeken

Word je ook niet vrolijk van.
Maar het werkt tenminste wel
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2015 @ 20:46:

[...]

Misschien moeten we in het Portugees pb'en als we over hatsetats roddelen Stein. Dan heeft ze gelijk, er zit geen woord Frans bijOver wie?
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2015 @ 20:15:

[...]

Heb je al koekjes weggegooid? Was bij mij ooit een oplossing.

Dan op de tablet bij de inlogpagina aanklikken dat je problemen hebt met inloggenEn bedankt voor de tip! Alle koekjes weg en ik kan weer inloggen!
quote:DorothyParker schreef op 05 februari 2015 @ 21:29:

Maar het werkt tenminste wel

Dat is waar...

Maar een topic bestaande uit weerupdates

Waarin mensen dus serieus alleen maar posten:

6 graden, half bewolkt

13 graden en motregen brr...

-1 en een winters zonnetje

Alsjeblieft zeg...
Bij mij is het forum echt heel traag.

Is niet fijn forummen zo.
Ik ben de ava's kwijt

Daar herken ik iedereen aan!
Ik krijg telkens het bericht "wegens grote belangstelling is het forum tijdelijk niet bereikbaar" als ik naar mijn inbox probeer te gaan. Goh, hoe zou dat nou komen?
quote:Amaqanda schreef op 05 februari 2015 @ 20:58:

Wegens grote belangstelling is het VIVA Forum momenteel verminderd beschikbaar.

Dit kan tijdelijk zijn. Probeer het nog een keer.

Dit krijg ik letterlijk te zien Suus.

Er zijn verschillende foutmeldingen op het ogenblik. Ook een over onderhoud en nog eentje.

Komen IMHO allemaal op agv hetzelfde onderliggende probleem, je moet ze niet te letterlijk nemen.

Capaciteitsproblemen op basis van...? Servercapaciteit, database-issues etc.

De post vd CM en de TD vandaag was op zich duidelijk: achterstallig onderhoud. Wie daar verantwoordelijk voor is weet ik niet. Dat kan een LG van Sanoma zijn maar ook een 'gewone' LG die het allemaal wel beter wist.

Wat er nu gebeurt, is niet goed voor het forum, het grootste forum van NL, voor de inkomsten. Daar zou men wel aktie op moeten ondernemen. In de post van de CM en TD werd er wel eerlijk geschreven dat er fouten zijn gemaakt. He gedoe rondom het inloggen vandaag was ècht een blunder, dat maakt mij wat minder gerust op dat er nu hard van fouten is geleerd. Want dan had men desnoods het forum een week platgegooid en eerst alle essentiële zaken getest.

Of er nu wel of niet in pb's is gelezen, het laat forummers het vertrouwen verliezen. Zo'n fout na een mea culpa-post moet eigenlijk niet kunnen.
Je bent zelf een theepot
Volgens mij zijn die foutmeldingen willekeurig. Het kan niet van onderhoud, naar te grote belangstelling en weer terug switchen binnen seconden.

Ik denk echt dat het forum gewoon helemaal offline gooien en pas weer online als echt alles opgelost is, het beste is.

Nu zetten ze zichzelf echt compleet voor schut. Ook hoe ze er mee om gaan. Dan maar een week geen forum, zo hebben ze over een week geen forummer meer over.
quote:Steinbeck2 schreef op 05 februari 2015 @ 21:33:

Ik krijg telkens het bericht "wegens grote belangstelling is het forum tijdelijk niet bereikbaar" als ik naar mijn inbox probeer te gaan. Goh, hoe zou dat nou komen? Ik ben bijna klaar met doorlezen, nog even geduld.
Aaaaargh wat een probleem om in te loggen. Ik probeer al dagen. Telkens onderhoud. Zucht. Wat kansloos :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven