Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Grappig trouwens, die box. Ik ken er alleen Light Blue van, die heb ik zelf ook. Da's mijn 'ik ga op safe'-geurtje
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja maar Chanel nr5 leek me altijd zo lekker en ik was heel blij met eindelijk een buisje
Light Blue heb ik ook standaard. Die is altijd goed en lekker.

Als de rest niets was had ik die weer als extra voorraad genomen
Estée Lauder heeft ook een paar lekkere, Pleasures (maar die is altijd zo weg, zo jammer) en Beautiful. Die is bij mij heel maf, de eerste 5 minuten meurt die als de pest en daarna wordt 'ie toch lekker!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb al heul lang 1 luchtje. Parfum op mijn huid ruikt nooit zo lekker. Behalve J'adore van Dior.

En die ben ik niet zat dus ook geen behoefte aan wat anders eigenlijk.

Ben weer thuis.
Ik vind Obsession van Calvin Klein al 20 jaar of zo heel verschrikkelijk lekker. Alleen K vind het niet zo lekker. Maar dat is dan jammer. Ik doe het toch op. Ik vind zo veel luchtjes lekker. JPG is ook wel favoriet en veel Thierry Mugler vind ik ook lekker. J'adore heb ik ook vaak gehad. Nu allang niet meer geroken. Binnenkort maar weer eens doen.
Dee, je bent te vroeg gaan slapen!

Nu heb ik een 'raad het voorwerp' die ik niet weet.

Zie whatsapp.
Ik wil ook wel meeraden
Ik ben er al uit.

Ik heb even 'raad het voorwerp' gegoogled en dan kom je op een site waar alle antwoorden staan.
Hij was heul moeilijk!

NepperT
Koffiefilter duh
Ja, duh. Dat zie ik nu ook.

Op m'n telefoon leek het net een stuk kleding, gebreide stof ofzo.
Ik zit nu ook op mijn telefoon
Het vlaagt zeker bij jou.....
Vlaagt?
je motto
duh....
Ik heb een hele week vakantie trouwens
Oh echt?! Wat heerlijk! Gewoon zomaar een weekje vrij?

Datwillikook!
Gewoon gepland ergens in oktober al. Toen was er ruimte om te plannen en leek me lekker zo na de drukke periode.

Beetje jammer dat ik wel moet leren voor mijn WFT examen. Heb het nu al zo lang voor me uit geschoven.

En ik denk dat ik morgen ook de wc ga verven.
Bah, weer dat WTF examen...... jaha, WFT. Zou je eigenlijk direct mee moeten beginnen, of elke dag in de ochtend 1 of 2 uurtjes en de rest lekker voor jezelf.

Wel goed bedacht zeg, om dat zo te plannen.

Ik moet ook leren voor het examen bij de coachopleiding, maar daar staat mijn hoofd nu helemaal niet naar.
Kan me voorstellen dat je het nu ook voor je uitschuift. Komt later wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven