Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

na een post wordt je eraf gegooid dan refresh je de pagina en dan zegt ie:

blablabla, zelfde bericht dan vorige keer, blablabla
Dit komt gewoon niet meer goed mods, het is nu al vanaf de start probleem op probleem en het wordt erger en erger. De oplossing is simpel, doe gewoon dat roze vulva forum terug.
Het uitklapmenu voor de pijlers als je in een topic bent werkt nog steeds niet.

O, sorry, zie dat het op de vorige pagina ook al genoemd is.
traag, traag, traag.

Echt, ik ben bijna mijn menopauze door voordat ik van het ene topic naar het andere kom.
nog geen avatars zichtbaar
Bij mij wel.
Nav het plaatjesplakgedoe kom ik achter meer verschillen tussen browsers en besturingssystemen.

Op de ipad/safari blijft het menu dat uitklapt bij het poppetje staan, is niet weg te klikken, menu blijft dan over tekst staan.

Bij FF/W8 is het wel weg te klikken.

In een topic staat bovenaan de naam van de pijler, daarnaast een pijltje naar beneden dat toegang geeft tot alle pijlers. Het staat heel irritant over de tekst heen. Bij Ff is het echter weg te klikken, bij Safara/iPad niet
Je bent zelf een theepot
geen ava s geen emo kunnen plaatsen, berichten worden gelijk verzonden en het forum is trager dan traag, kortom, drie keer niks.
quote:_isis_ schreef op 07 februari 2015 @ 15:42:

geen ava s geen emo kunnen plaatsen, berichten worden gelijk verzonden en het forum is trager dan traag, kortom, drie keer niks.

Misschien uitloggen, cookies wissen en opnieuw inloggen?

Verandert niets aan de onderliggende issues maar is misschien wel een oplossing voor jou voor nu?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 februari 2015 @ 18:42:

[...]

Misschien uitloggen, cookies wissen en opnieuw inloggen?

Verandert niets aan de onderliggende issues maar is misschien wel een oplossing voor jou voor nu?Geprobeerd maar helaas alles blijft hetzelfde maar bedankt !
Onderhoud? Op Zaterdagavond? Geloven jullie het zelf?
quote:misschicken schreef op 07 februari 2015 @ 20:26:

Onderhoud? Op Zaterdagavond? Geloven jullie het zelf?Is al eerder gemeld: de foutmeldingen niet letterlijk nemen.
Je bent zelf een theepot
quote:_isis_ schreef op 07 februari 2015 @ 20:18:

[...]

Geprobeerd maar helaas alles blijft hetzelfde maar bedankt !

Jammer.

Ik zie de snelheid per minuut wisselen
Je bent zelf een theepot
SuzanneSuus, dank je wel voor je assistentie , kan er weinig aan toevoegen
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 februari 2015 @ 22:35:

SuzanneSuus, dank je wel voor je assistentie , kan er weinig aan toevoegen

I know

Beetje eelt ontwikkeld? Hope so
Je bent zelf een theepot
Snelheid is inderdaad iedere keer weer anders.

Ook wordt ik soms vanzelf uitgelogd en kost het me 3 of meer pogingen om in te loggen.
Er is ook weer een nieuwe bug, die we nog niet kenden.

Het quoten gaat mis.

Je quote iemand, zet daar tekst onder, maar het wordt getoond als link en je eigen tekst is niet zichtbaar.

Zie bijvoorbeeld

NummerZoveel in "Date met strafblad"

en

NummerZoveel in "Date met strafblad"
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hmm, gisteren toch geen enkele foutmelding meer gehad. Hopelijk blijft het nu zo.
Hier werkt alles zonder foutmeldingen, alleen een bericht plaatsen duurt erg lang.

Toevoeging: snelheid wisselt heel erg, soms duurt een topic openen wel 30 seconden of langer, soms staat het er binnen enkele seconden.
Ideaal hoor, je plaatst een post en dan kan je op je gemakkie even douchen en het stoofvlees opzetten, zodat je bericht geplaatst wordt. Als je dan weer kijkt ben je eraf gegooid, dus dan probeer je opnieuw in te loggen en dan heb je ook nog tijd om de hond uit te laten. Dit is onthaasten 3.0.
Ik had net weer direct achter elkaar de belangstellingmelding en de onderhoudsmelding. Windows Phone, IE.
Ik ook op Android telefoon.
Hier ook (iPad)
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Jee wat is dit forum traag.

Ik hoefde eerst maar 1x in te loggen en nu 2x eer ik ben ingelogd. Gaat heel goed met dit forum he
De zoekfunctie werkt ook niet goed. Als ik mijn nickname in het zoekvenster intik vindt hij niets. Bij sommige forummers vind hij wel hits, en bij sommige niet. Als ik een populair topic intik vindt hij niets, een andere zoekterm wel weer. Raar gedoe.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven