Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik word om de haverklap uitgelogd en dan moet ik minimaal twee pogingen doen om weer in te loggen. Ik krijg geen foutmelding ofzo, hij laadt gewoon doodleuk het venster waar ik voor ik op inloggen tikte weer, uitgelogd en wel.

Als ik een smiley wil posten, wordt mijn post geplaatst. De ene keer wel, de andere keer niet.

Ik zocht gisteren toevallig op zoekterm Denemarken, daar zijn een hoop topics van. Resultaat: nul.
Ik kan trouwens tegenwoordig niet meer van een pijler/topic naar een andere pijler. Dat knopje kan ik wel aanklikken en de bovenste pijlers ook, maar de pijlers daaronder (die dus boven de OP zitten) kan ik niet aanklikken. Dus ik moet telkens via home naar een andere pijler, erg irritant.
Het is weer absolute bagger hier.
Traaggggg, 4 pogingen voor je in kan loggen
quote:Alixane schreef op 08 februari 2015 @ 15:01:

De zoekfunctie werkt ook niet goed. Als ik mijn nickname in het zoekvenster intik vindt hij niets. Bij sommige forummers vind hij wel hits, en bij sommige niet. Als ik een populair topic intik vindt hij niets, een andere zoekterm wel weer. Raar gedoe.De zoekfunctie werkt weer goed bij mij.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik heb nog verschillende problemen:

- Zie geen avatars;

- kan geen plaatjes plakken;

- kan geen smileys invoegen of tekst vet maken (dan wordt het bericht geplaatst);

- ik word regelmatig zomaar uitgelogd.
Vanmorgen het toppunt: een kwartier bezig geweest met inloggen, keer op keer kwam ik weer op de inlogpagina. Ik heb het opgegeven.
Hallo, heeft Viva een RSS-feed?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Uitklapmenu doet het nog steeds niet. Erg vervelend!

Quoten lukt som wel, soms niet.
Word steeds uitgelogd.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Het is weer trage bagger.
Geen avatars.

Smileys doen het niet.

Maar deze zijn al oud. Zijn jullie waarschijnlijk al beu gehoord
Ook weer steeds trager
quote:jippie55 schreef op 09 februari 2015 @ 21:23:

Ook weer steeds tragerSteeds trager? Is al 2 weken ongelofelijk traag.
Het forum lag er al weer helemaal uit. Onderhoud of teveel bezoekers, die meldingen worden steeds belachelijker.
Forum is traag

Forum stopt ermee wanneer hij daar zin in heeft

Forum gooit lukraak mensen eraf

Forum is gemeen
Ik begrijp dat er aan gewerkt moet worden. Maar kunnen jullie niet 1 week werken, ipv meer dan 3 maand een slecht forum online te gooien?
quote:DorothyParker schreef op 09 februari 2015 @ 23:16:

Ik begrijp dat er aan gewerkt moet worden. Maar kunnen jullie niet 1 week werken, ipv meer dan 3 maand een slecht forum online te gooien?ik snap niet dat er geen grens wordt getrokken, zo van: als het binnen een week niet goed werkt dan ontbinden we het contract met de designer en gooien we het roze lelijke forum er weer op. Dat zag er ook niet uit maar deed het tenminste wel.
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 februari 2015 @ 23:19:

[...]

ik snap niet dat er geen grens wordt getrokken, zo van: als het binnen een week niet goed werkt dan ontbinden we het contract met de designer en gooien we het roze lelijke forum er weer op. Dat zag er ook niet uit maar deed het tenminste wel.

Ik bedoel beter 1 week het forum offline dan 3 maanden non stop werken terwijl er continu nieuwe topics bijkomen, nieuwe problemen ontstaan en oude bugs opgelost moeten worden.

Lijkt me voor de technische dienst ook makkelijker werken. Maar was maar een idee.
Ach, je heb ook eens tijd over om op andere sites te neuzen. Af en toe probeer ik een link hier (als ik op deze site kan komen)
quote:retrostar schreef op 09 februari 2015 @ 23:24:

Ach, je heb ook eens tijd over om op andere sites te neuzen. Af en toe probeer ik een link hier (als ik op deze site kan komen)?
quote:DorothyParker schreef op 09 februari 2015 @ 23:25:

[...]

?Als hier niets werkt beperk ik mijn bezoek . Toch, logisch?
Wow dat was binnen 10 seconden!
quote:DorothyParker schreef op 09 februari 2015 @ 23:24:

[...]

Ik bedoel beter 1 week het forum offline dan 3 maanden non stop werken terwijl er continu nieuwe topics bijkomen, nieuwe problemen ontstaan en oude bugs opgelost moeten worden.

Lijkt me voor de technische dienst ook makkelijker werken. Maar was maar een idee.Ik denk na 1,5 maand en tig updates en geknutsel dat het forum niet te repareren is. het ontwerp deugt niet.
quote:DorothyParker schreef op 09 februari 2015 @ 21:25:

[...]

Steeds trager? Is al 2 weken ongelofelijk traag.Nee hoor, ik heb er een paar dagen geen last van gehad. Nu weer dramatisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven