Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 10 februari 2015 om 00:25
Mijn grootste ergernis op het forum is de enorme hoeveelheid klik- en scrollwerk die nodig is om iets te lezen.
Bv ongelezen topic openen op de mobiele versie:
- klik op topictitel van een nog niet eerder gelezen topic met meer dan 24 reacties
- ik kom uit bovenaan de laatste pagina, daar staat geen OP dus daarvoor moet ik navigeren. Pijltjes staan echter onderaan de pagina dus ik klik op de link om naar onderen te gaan
- daar kom ik bij een reactieveld maar aangezien ik toch echt eerst de OP wil lezen moet ik daar langs scrollen (welke kant op is een gok) om bij de paginapijltjes te komen. Klik op <<
- bovenaan pagina 1. OP nog niet In beeld dus scrollen maar.
- hehe daar zijn we dan.
Kan hier alstublieft iets aan gebeuren?
Bv ongelezen topic openen op de mobiele versie:
- klik op topictitel van een nog niet eerder gelezen topic met meer dan 24 reacties
- ik kom uit bovenaan de laatste pagina, daar staat geen OP dus daarvoor moet ik navigeren. Pijltjes staan echter onderaan de pagina dus ik klik op de link om naar onderen te gaan
- daar kom ik bij een reactieveld maar aangezien ik toch echt eerst de OP wil lezen moet ik daar langs scrollen (welke kant op is een gok) om bij de paginapijltjes te komen. Klik op <<
- bovenaan pagina 1. OP nog niet In beeld dus scrollen maar.
- hehe daar zijn we dan.
Kan hier alstublieft iets aan gebeuren?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 10 februari 2015 om 06:31
quote:groenteboerin schreef op 09 februari 2015 @ 23:56:
Het forum is erg vaak uit de lucht de laatste tijd en als het eens in de lucht is moet ik steeds twee keer mijn inloggegevens invoeren voor ik ook daadwerkelijk ben ingelogd.
Hier ook en ik word er onderhand wel een beetje moe van.
Gisteren was het helemaal erg en kon ik 4 keer mijn inloggegevens invullen.
Terwijl ik nooit uitlog en altijd ingelogd blijf staan.
Het forum is erg vaak uit de lucht de laatste tijd en als het eens in de lucht is moet ik steeds twee keer mijn inloggegevens invoeren voor ik ook daadwerkelijk ben ingelogd.
Hier ook en ik word er onderhand wel een beetje moe van.
Gisteren was het helemaal erg en kon ik 4 keer mijn inloggegevens invullen.
Terwijl ik nooit uitlog en altijd ingelogd blijf staan.
dinsdag 10 februari 2015 om 10:48
dinsdag 10 februari 2015 om 12:01
quote:Amaqanda schreef op 10 februari 2015 @ 11:37:
Dat zoethoudertje wordt een beetje oud natuurlijk
Jammer dat je het als zoethoudertje ziet Amaqanda, ik geef alleen maar aan dat men wel degelijk bezig is.
Dat dat nog niet het gewenste resultaat heeft, vindt niemand fijn, ook de TD niet.
met vriendelijke groet,
Junior
Dat zoethoudertje wordt een beetje oud natuurlijk
Jammer dat je het als zoethoudertje ziet Amaqanda, ik geef alleen maar aan dat men wel degelijk bezig is.
Dat dat nog niet het gewenste resultaat heeft, vindt niemand fijn, ook de TD niet.
met vriendelijke groet,
Junior
dinsdag 10 februari 2015 om 18:06
Dat je dan nog vriendelijke groeten geeft. Zou ik niet doen hoor.
Je hoeft in tijden als deze echt niet altijd vriendelijk te blijven.
Klopt het dat het nu moeilijker is om email te krijgen bij een nieuw registratie?
Registreren is gelukt, maar krijg geen authorizeer mail en al twee keer een ww-reminder aangevraagd en die zou gemaild worden
maar zijn ook niet op komen dagen. Ook niet in de spambox.
Niet dat die naam haast heeft hoor!
Je hoeft in tijden als deze echt niet altijd vriendelijk te blijven.
Klopt het dat het nu moeilijker is om email te krijgen bij een nieuw registratie?
Registreren is gelukt, maar krijg geen authorizeer mail en al twee keer een ww-reminder aangevraagd en die zou gemaild worden
maar zijn ook niet op komen dagen. Ook niet in de spambox.
Niet dat die naam haast heeft hoor!
dinsdag 10 februari 2015 om 21:23
quote:NYC schreef op 10 februari 2015 @ 21:20:
Met googlen op een oud topic kom je er soms in.
Jammer dat ik die niet zo bij de hand heb. Werkt googlen op "viva, ben ik zwanger???? 2009" ook denk je?
Lag er overigens meteen na mijn reactie weer uit. Die werkzaamheden duren nu wel heel erg lang en komen echt mijn strot uit. Laat die afbeelding alleen zien als er echt onderhoud bezig is en niet als afwisseling omdat de servers/de TD het niet aankunnen.
Met googlen op een oud topic kom je er soms in.
Jammer dat ik die niet zo bij de hand heb. Werkt googlen op "viva, ben ik zwanger???? 2009" ook denk je?
Lag er overigens meteen na mijn reactie weer uit. Die werkzaamheden duren nu wel heel erg lang en komen echt mijn strot uit. Laat die afbeelding alleen zien als er echt onderhoud bezig is en niet als afwisseling omdat de servers/de TD het niet aankunnen.
dinsdag 10 februari 2015 om 21:40
quote:NYC schreef op 10 februari 2015 @ 21:25:
Nee, bedoelde : je typt in google de titel van een topic in dat je je herinnert, een oud topic maar kan ook een recent topic zijn en daarvoor of daarachter typ je: viva forum. En dan kun je het forum op. Hij is alleen nog steeds traag.Ik heb net weer gevonden (was lastig zoeken zonder werkende zoekfunctie ) hoe dat ook alweer moest bij google:
site:forum.viva.nl en daarachter wat je zoekt.
Dat werkt nog wel!
Nee, bedoelde : je typt in google de titel van een topic in dat je je herinnert, een oud topic maar kan ook een recent topic zijn en daarvoor of daarachter typ je: viva forum. En dan kun je het forum op. Hij is alleen nog steeds traag.Ik heb net weer gevonden (was lastig zoeken zonder werkende zoekfunctie ) hoe dat ook alweer moest bij google:
site:forum.viva.nl en daarachter wat je zoekt.
Dat werkt nog wel!
woensdag 11 februari 2015 om 21:12
Het forum functioneert slecht. Het is niet mogelijk om een overzicht van pijlers te verkrijgen m.b.v.
http://forum.viva.nl
Ik krijg dan geregeld een melding van Sanoma dat het forum offline is vanwege onderhoud. Dit is een paar keer vaker gebeurd, de afgelopen week.
http://forum.viva.nl
Ik krijg dan geregeld een melding van Sanoma dat het forum offline is vanwege onderhoud. Dit is een paar keer vaker gebeurd, de afgelopen week.
World of Warcraft: Legion