Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 februari 2015 om 19:59
quote:Steinbeck2 schreef op 08 februari 2015 @ 19:54:
[...]
Waar leer je dat haken? Ik heb het vroeger op de lagere school wel eens gedaan, maar ik weet echt niet meer hoe het moet. Lijkt me best leuk om te doen.
Youtube en er zijn ook pagina's die makkelijke basis steken uitleggen. En op Pinterest zoek ik dingen die ik wil maken.
Ik hou niet van priegelwerkjes, maar wel van grove dingen met leuke steken voor dekens enzo.
Ben nu deze aan het maken, 3 avondjes en klaar.
[...]
Waar leer je dat haken? Ik heb het vroeger op de lagere school wel eens gedaan, maar ik weet echt niet meer hoe het moet. Lijkt me best leuk om te doen.
Youtube en er zijn ook pagina's die makkelijke basis steken uitleggen. En op Pinterest zoek ik dingen die ik wil maken.
Ik hou niet van priegelwerkjes, maar wel van grove dingen met leuke steken voor dekens enzo.
Ben nu deze aan het maken, 3 avondjes en klaar.
zondag 8 februari 2015 om 20:09
quote:Steinbeck2 schreef op 08 februari 2015 @ 20:07:
Leuk Feeksje, ik ga eens even op ontdekkingstocht.
Het forum heeft bij mij weer volop kuren. Storing, onderhoud, wegen overweldigende belangstelling. Baggerforum.Ik had ze ook allemaal tegelijk. Nou ja, achter elkaar.
Leuk Feeksje, ik ga eens even op ontdekkingstocht.
Het forum heeft bij mij weer volop kuren. Storing, onderhoud, wegen overweldigende belangstelling. Baggerforum.Ik had ze ook allemaal tegelijk. Nou ja, achter elkaar.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 8 februari 2015 om 20:12
quote:Solomio schreef op 08 februari 2015 @ 19:58:
En in een heel moeilijke periode in mijn leven heb ik veel geborduurd.
Deze bijv., voor de kinderkamer:
[afbeelding]
Wauw mooi Solo! Ik heb geen geduld voor borduren, breien en naaien vind ik dan weer wel erg leuk om te doen.
Feeks, jij hebt wel heel veel hobby's. Ik doe in de winter vaker breien en puzzelen, zomers ga ik liever achter de naaimachine.
Nu duik ik mijn bed in, het forum schiet telkens in de onderhoudsmodus en ik ben bang dat ik nu toch echt griep ga krijgen.
En in een heel moeilijke periode in mijn leven heb ik veel geborduurd.
Deze bijv., voor de kinderkamer:
[afbeelding]
Wauw mooi Solo! Ik heb geen geduld voor borduren, breien en naaien vind ik dan weer wel erg leuk om te doen.
Feeks, jij hebt wel heel veel hobby's. Ik doe in de winter vaker breien en puzzelen, zomers ga ik liever achter de naaimachine.
Nu duik ik mijn bed in, het forum schiet telkens in de onderhoudsmodus en ik ben bang dat ik nu toch echt griep ga krijgen.
zondag 8 februari 2015 om 20:15
quote:MrsEinstein schreef op 08 februari 2015 @ 20:12:
[...]
Nu duik ik mijn bed in, het forum schiet telkens in de onderhoudsmodus en ik ben bang dat ik nu toch echt griep ga krijgen.http://www.allesoverhaken.nl/haaksteken.html
Ja, ligt ook aan het weer waar ik zin in heb
Truste! Hopelijk slaat de griep je over.
[...]
Nu duik ik mijn bed in, het forum schiet telkens in de onderhoudsmodus en ik ben bang dat ik nu toch echt griep ga krijgen.http://www.allesoverhaken.nl/haaksteken.html
Truste! Hopelijk slaat de griep je over.
zondag 8 februari 2015 om 20:23
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 20:15:
[...]
http://www.allesoverhaken.nl/haaksteken.html
Truste! Hopelijk slaat de griep je over.Fijne site, dank je.
[...]
http://www.allesoverhaken.nl/haaksteken.html
Truste! Hopelijk slaat de griep je over.Fijne site, dank je.
zondag 8 februari 2015 om 20:27
zondag 8 februari 2015 om 20:29
quote:Steinbeck2 schreef op 08 februari 2015 @ 20:15:
Beterschap mrsEinstein, het is een kudtvirus dat nu heerst. Hopelijk voel je je snel beter.
Dank je, ik ga nu nog even in de ontkenning. Wil echt nu niet ziek worden.
Ik ben overigens heel blij met deze site, daar staan niet alleen heel veel gratis patronen op voor haken en breien, maar ze hebben ook duidelijke filmpjes met uitleg.
Beterschap mrsEinstein, het is een kudtvirus dat nu heerst. Hopelijk voel je je snel beter.
Ik ben overigens heel blij met deze site, daar staan niet alleen heel veel gratis patronen op voor haken en breien, maar ze hebben ook duidelijke filmpjes met uitleg.
zondag 8 februari 2015 om 20:31
quote:MrsEinstein schreef op 08 februari 2015 @ 20:29:
[...]
Ik ben overigens heel blij met deze site, daar staan niet alleen heel veel gratis patronen op voor haken en breien, maar ze hebben ook duidelijke filmpjes met uitleg.Die is ook fijn ja!
[...]
Ik ben overigens heel blij met deze site, daar staan niet alleen heel veel gratis patronen op voor haken en breien, maar ze hebben ook duidelijke filmpjes met uitleg.Die is ook fijn ja!