Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Ja, precies.

Heb jij een vaste examendatum, of kun je zelf kiezen?
Laptop is leeg, en tijd voor bed. De wekker gaat hier om 6u weer....... bweeh.

Slaap lekker en verf-ze, morgen!
Alle reacties Link kopieren
Lekker Bieb, weekje vrij Wel verdiend zou ik zeggen.

Ik ben net weer bij de benenmevroi geweest en bij de dierenarts.

We kunnen wel een kattenafvalclubje beginnen. De ene moet hier een kilo kwijt en de ander 2
We kunnen onze naam wel veranderen in het dikke kattenclubje

Nou mijn 1e ochtend vakantie heb ik grandioos verslapen. Nu net beneden en achter een kopje koffie. Dus wc verven verplaats ik een dag.

Voor vandaag staat op het programma: Studiemap zoeken en klaarleggen Koffie, koffie, boodschapje, wasje.

Mooi begin dacht ik.
Toen ik ging zitten om mijn schoenen nep uggs aan te doen scheurde ik trouwens grandioos uit mijn broek

Hele bilnaad open gerafeld.

Was laatst ook al bij een kontzak gebeurt Stomme broek is iets te veel behandeld met bleekspul oid. Maar ik heb het aan de binnenkant gelijmd (broek is nog geen 3 maanden oud) en nu mag ik dus niets korts meer dragen als ik deze broek aan heb.
Nou, stom

Misschien wilde de broek niet met uggs gezien worden, wat ik dan wel weer snap

Ik zit de hele tijd gespannen en klappertand terwijl het niet koud is... Dat is wat werkstress met mij doet. Gek is dat. Ben niet bang om straks werkloos te zijn maar wel voor dat gesprek. Gek is dat he?
Nee dat is niet gek Werkloos zijn is te overzien, daar heb je beeld bij maar je weet niet wat je te wachten staat in je gesprek.

Wat mij helpt bij nare gesprekken/afspraken is te bedenken dat het een uur later al weer achter de rug is.

Wanneer heb je de afspraak?
Ja, dat soort dingen roep ik ook steeds. Het is straks weer voorbij en 'het is maar werk'.

Morgen om 14u is het feestje.

Daarna door naar PM die klaar staat met een badlaken over zijn schouder om in te snotteren, een doos chocola en heul veul knuffels.
Nog even dom doorademen tot morgen 15.00u ofzo

Ben je vandaag thuis dan?
Yup, net als vorige week.

Er is geen werk. Ja, nouja, in een excelletje klikken maar dat trek ik nu niet, hersenloos werk op een trage verbinding.

Denk dat ik zo de was maar ga vouwen ofzo.

Of nog even doelloos op internet klikken

Cappuccino... Oh, iets van lunch.. Ik heb het zo druk!

Hoe gaat het bij jou?
Ik heb net de wasmachine al aangezet. 2x koffie en lunch zit er al in. Ik loop mooi op schema dus

Zelfs al in de schuur gekeken wat ik nog aan verf en rollers nodig heb en die ga ik zo halen.

Ik heb nog zilveren muurverf. Denk dat ik die ga mengen met witte latex voor een subtiel zilverglansje op de muur. Durf ik wel in de wc. En dan het plafond gewoon wit.
Klinkt mooi. Ben benieuwd of je dat zilver dan nog ziet door de latex heen.

WC moet ik ook nog doen hier. Wil ik met magneetverf doen zodat ik al mijn museumkaarten op kan hangen daar.

En wil nog wat plafonddingen bijwerken her en der. Met een beetje mazzel heb ik daar straks alle tijd voor
quote:Splinter_ schreef op 08 februari 2015 @ 23:46:

Ja, precies.

Heb jij een vaste examendatum, of kun je zelf kiezen?

Ik moet zelf inplannen.

Stom systeem. Ik ging dat net doen. Kon me alleen aanmelden voor het feit dat ik een examen wil doen en krijg ik over 2 dagen een link om me daadwerkelijk in te plannen.

Best logisch enzo.
Oh en mijn broek is stom! Na de rechter kontzak en de middennaad heeft de linker kontzak er nu ook de brui aan gegeven.
quote:Pil0u schreef op 09 februari 2015 @ 12:40:

Ik zit de hele tijd gespannen en klappertand terwijl het niet koud is... Dat is wat werkstress met mij doet. Gek is dat. Ben niet bang om straks werkloos te zijn maar wel voor dat gesprek. Gek is dat he?

Zo is het bij mij ook precies! Elke keer als ik met dat verweer bezig was, zat ik gewoon te bibberen. Niet koud, maar spierspanning. Op zich leek me dat nog wel een uitkomst: gratis spier-workout. Dan zou ik rete-strak hier uit komen. Maar helaas.

Wat Bieb zegt klopt ook wel denk ik. Je weet niet wat er komen gaat en daarbij word je ook nog eens in je functioneren bekritiseerd. Ook niet fijn.

Morgen om deze tijd is die onzekerheid in elk geval voorbij. Wat mij ook wel eens heeft geholpen tijdens zo'n lastig gesprek: heel bewust goed gaan zitten, voeten naast elkaar op de grond en even de grond goed voelen. Dan ben je geaard.

Jullie hebben wel lekker aangerommeld vandaag. Bieb, zo'n eerste ochtend verslapen is toch gewoon goed je vakantie 'consumeren'?

Ik draaide vandaag weer mee met een training. Grote groep met niet iets te veel mopperkonten. Dan is zo'n middag best zwaar. Voor ons.
En je broek is inderdaad stom Bieb. Eentje om mee terug te gaan?
quote:Bieb2.0 schreef op 09 februari 2015 @ 12:04:

We kunnen onze naam wel veranderen in het dikke kattenclubje
Ja, spierspanningen ja. Mijn hele lijf doet pijn inmiddels. Heb al heel heet gedoucht en dat hielp wel iets. Ga zo met slaappillen naar bed. Des te eerder is het morgen.

Morgen nog even wat opschrijven in een schrijfblok om mee te nemen.
Ben mezelf ook een beetje zat met dat gezeik.

Hopelijk is dat na morgen ook weer klaar
Lekker doen Plous. Ik zou alleen zelf eerst dingen opschrijven en dan pas gaan slapen, anders blijft het malen in mijn hoofd. Soms stap ik (met tegenzin) mijn bed weer uit om dingen op te schrijven, dan is het daarna rustiger.

Of kun jij dat uitzetten?

quote:Pil0u schreef op 09 februari 2015 @ 20:38:

Hopelijk is dat na morgen ook weer klaar

Ben jij mij ofzow?

Niet te hard zijn voor jezelf hoor.

(quote Pilou, een paar weken terug )
Het staat al op FB/Word, hoef het alleen maar over te schrijven

Ja, naar he? Wel fijn dat je weet hoe ik me nu voel

Zit nu een docu te kijken over een vrouw die doof en blind gaat worden. Nouja, dan maar een naar gesprek op mijn werk hoor. Lijkt me vreselijk, blind én doof
quote:Pil0u schreef op 09 februari 2015 @ 20:38:

Hopelijk is dat na morgen ook weer klaarIk hoop het voor je.
quote:Splinter_ schreef op 09 februari 2015 @ 19:52:

En je broek is inderdaad stom Bieb. Eentje om mee terug te gaan?

Ach nee, was een afgeprijsde broek en ik bewaar nooit bonnen. Teveel moeite voor ¤35.

Ik heb net weer een stukje stof extra aan de binnenkant gelijmd. Dit wordt mijn zaterdagbijhuisverfenklusbroek.
quote:Pil0u schreef op 09 februari 2015 @ 20:55:

Het staat al op FB/Word, hoef het alleen maar over te schrijven Maak er maar een foto van met je telefoon.quote:Zit nu een docu te kijken over een vrouw die doof en blind gaat worden. Nouja, dan maar een naar gesprek op mijn werk hoor. Lijkt me vreselijk, blind én doofRelativeren helpt ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven