Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
33CL ik heb die film 15 jaar niet gezien ..
*denkt dat Vleer een serieus te veel aan chocolade opheeft vandaag*

schrok me wezenloos van dat berichtje

Zag mezelf al helemaal staan aan boord

In hittegolf gekochte jurkje wegwapperend door wiondkracht 10

(had ik me de moeite van een jurkje kopen trouwens wel kunnen besparen, gewoon een zuidwestertje op met regenjakkie was ook prima geweest dan)

En dan gezellig alle gasten kotsend over de loefkant van de boot

(anders flebbert het zo in je gezicht namelijk)

Leuk feessie in het vooruitzicht....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:33cl schreef op 06 augustus 2008 @ 21:52:

[...]

Als geleerde het niet kan waarderen dan is het een waardeloze piemel.Geloof me, dat kan hij waarschijnlijk NIET waarderen!
spoelt de sjokolaade nu door met Capri Sonne orange
*is begonnen aan Milka reep met caramel, want kan Vleer anders echt niet meer volgen*

En is een prima excuus om zelf ook een stukkie sjokkola te consumeren...
Troost je

Ik snap meestal ook niets van mezelf

Loesje
Gaat de tent afsluiten

Slaap lekker allemaal

PODE en Xan .. hele fijne vakantie
nou met die geleerde wil ik best weleens discussie voeren maar niet op singles. Hier gaat het over leuke dingen!
SD gaat hetzelfde doen

33, Geleerd is morgen weer hier en op het andere Singles topic te vinden tijdens kantooruren

Weltrusten allen....

En mocht ik Prinses en Xan niet meer spreken (vast wel toch morgen ergens ffetjes)

FIJNE VAKANTIE!

geniet van het weer, de rust maar vooral van elkaar!!!!
quote:nemovisje schreef op 06 augustus 2008 @ 12:40:

Liefmeisje haai, kom jij eens heel snel hier om je op te laten vrolijken door deze hypervrolijke mensen allemaal! T gaat nog steeds niet echt best he? Ik vraag me nog wel wat af, de ex waar je over schrijft, is dat FBM? En in hoeverre was het dan echt serieus dat hij nu daadwerkelijk zijn vriendin zou verlaten en jou daar laten komen om te kijken of het zou werken?? Misschien heb ik nog wel heelwat gemist? :knuf:

...

Hey Nemo! Wat lief dat je nog even op mij reageert! Kom binnenkort wl weer wat vaker op het forum... Ja ex is FBM?! Helaas... is een hoop gebeurd idd. Heb tussendoor nog wel een paar maanden een ander vriendje gehad, maar nadat (eigenlijk ook al tijdens) dat uit is gegaan kwam FBM weer in the picture. Hij stond op het punt zijn relatie te verbreken en die is uiteindelijk ook verbroken. Begrijp je twijfels over hoe serieus het tussen ons was, maar grote plannen waren gemaakt, een ticket zo goed als geboekt, om te kijken of er toch geen toekomst samen inzat. Zelfs over de verkoop van mijn huis gesproken om me ook daar te vestigen? En nu is alles (wederom) aan diggelen. Die man verdient mij niet... maar toch krijg ik hem niet uit mijn hoofd.

Oh en wilde nog even zeggen dat je een heel lief katje hebt (op je laptop) haha...

Spreken elkaar vast weer hier.! Ben nu een beetje moe dus duik mijn bedje in.

Veel liefs voor iedereen, sorry dat het een ego-post is...morgen zal ik op jullie reageren!

Xan en Prinses gaan jullie morgen al weg? Vrijdag toch? Zo niet, heeeeeeeel veel plezier, lekker genieten!

Liefs
Ik ben eruit

Geleerd moet gewoon Cafe De Liefde (nu op ned 2) kijken. Heeel verhelderend voor hem.
Ah zie nu dat SD het ook al geopperd heeft. Beetje mosterd dus. Nou ja, nog een reden voor Geleerd om het misschien op uitzendinggemist.nl te gaan kijken?
Bemerk ik nu hier dat Vleer een mailrelatie heeft met Geleerd (althans, als hij zou reageren), maar bij de eerste de beste die haar een roseetje aanbiedt gaat overlopen???

FOEI Vleer, dat zijn toch geen manieren ???

SD, sorry dat ik je DS noemde...... maar er was ook ZOVEEEEEEL geschreven en ik was niet in een choco-hyper-bui om heel alert te zijn!

Stond ik vanmiddag te flirten met de pompbediende, zegt ie als laatste: mevrouw, wilt u het bonnetje?? Nou VRAAG ik je, MEVROUW??? Waar heb ik dat nou weer aan verdient??

Het valt me ook op dat ik heel erg veel leuke manspersonen zie wandelen, terwijl ik eigenlijk met mijn hoofdje bij TM moet zijn, maar dat stiekem niet ben! Dat is erg he??

PODE en Xan, veel plezier op de vakantie, ik denk dat Xan eerst een paar dagen moet uitrusten van de pre-vakantiestress!

Sun, ik heb je verhaal gemist over VL, maar ben erg benieuwd!

LM, nog steeds FBM in je hoofd dus... Moeilijk zo'n man die maar blijft rondspoken in je hoofd.

Nemo, werk ze!! Ik heb na vandaag wel weer zin om te beginnen, klas ziet er leuk uit, heb alles weer op orde, ben benieuwd naar mijn nieuwe leerlingen...
Goedemorgen

Vandaag wordt een productief dagje , inspectie komt langs. En ik moet mijn papierhandel goed voor elkaar hebben. Vleer weet niet zo goed of ze dat wel heeft. Ik dacht het wel maar je zal net zien dat zij net weer iets zien waar ik net weer niet aan gedacht heb. Maar goed zij willen ook altijd iets vinden en vinden het ook .

Vanmiddag komt buurTman eten (BTM) hij was er van de week ook al .. En daarvoor kende ik hem wel maar sprak hem eigenlijk nooit. Vleer vraagt zich af waarom hij in ene mij zo vaak wil zien.. zou hij mij leuk vinden ?

Vanavond feessie vieren in de stad Vleer is morgen vrij \\:-)//
Haaa allemaal

Dankk voor jullie vakantiewensen, maar wij gaan pas morgen weg . Jullie denken toch niet dat ik dan nog een dag forummnen oversla?

*zwaait naar 33cl *

*ziet een aparte overeenkomst tussen 33cl en Geleerd

Geleerd zegt: deze topic

33cl zegt: deze topic....

.....

Heb ik nog iets gemist?

Wij waren gisteren even eten (lekkere pasta van de pizzeria uit het dorp (jaja, ook in De Provincie blijk je dat te hebben), en daarna naar vrienden voor VakantieOverleg (d.w.z. zij zorgt voor plantjes, wij zorgen voor kat, en aan het einde van onze en begin van hun vakantie zien we elkaar, want zijn we allebei in France )
Peas on earth!
Haaaaaaai Prinses

Ik dacht eigenlijk dat je misschien een beetje aam het forum afkicken was gister (anders kom je die weken natuurlijk never nooit door)

SD leest wel vaker deze forum, en begint zelfs een beetje te twijfelen wat het nou is...deze of dit forum.

Vind het meervoud van forum ook al zo raar fora? (klinkt als en aanvulling op de flora en fauna of zo)

Ik had hier mijn eigen pizzeria gister, samen met een vriend zelf pizza's in elkaar geknutseld...echt HEEL leuk om te doen!

Hier ook een druk dagje (denk ik) maar probeer in de pauze's ff bij te lezen, anders is er geen doorkomen aan vanavond..

Pop, geeft niets hoor, ik noemde Vleer in het begin ook steeds Sun en andersom...

MEVROUW??

Hoe haalt die snotaap het in zijnhoofd!

Enne.....kijken naar ander mannengespuis mag toch wel?

Mijn paps zegt altijd, je mag buiten de deur honger krijgen als je maar thuis komt eten

even ter aanvulling, mijn vader is een ontzettende flirt, die zou mij nog met mij flirten als ie me in het wild zou tegenkomen (maar is al 45 jaar zo trouw als een hond aan mijn moedertje hoor!

Hier morgen ook een feestje.....BRUILOFT van zussie...
Leuk! Bruiloft van zussie!

Afkicken? Ik?
Peas on earth!
SD, hoest met de Hysterische Postzegel Blijdschap ?
Peas on earth!
Hysterische postzegel Blijdschap is teruggebracht tot stuiternormen

Moet van mezelf eerst een weekend rustig nadenken

Voors en tegens afwegen...

Deeten met AM (die ook net een huis heeft gekocht dus kan daar heerlijk mee gaan bomen)

En zondag even langs voor een burenonderzoekje aldaar

Er hing namelijk een briefje dat de appartementen nogal gehorig zijn en SD houdt wel van een feestje van tijd tot tijd EN heeft de Summerhond die wel eens een blaf concertje wil geven

En heb natuurlijk geen zin in ruzie met de buren

Dus als het echt heel gehorig is is het geen huis voor SD

(verstandig he???)
*vindt SD heelll verstandig*

*adviseert SD vandaag geen M&M-producten meer te nuttigen, met het oog op eventuele toenemende stuiteractiviteit.*

Burenonderzoek klinkt heel slim!

Deeten met AM!

Ik ben druk met spulletjes bij elkaar rapen!

Zo dadelijk komt een oud-collega nog even langs, die in de buurt moest zijn. Das gezellig, want ik mis oud-collega's best wel heel erg eigenlijk

Xan is even de hort op voor laatste boodschapjes. Straks gaan we ons Grijze Monster naar het dierenpension brengen, waar ze 3 weken gaat logeren
Peas on earth!
Meiden, kunnen jullie me even steunen op de overige-pijler? Ik heb het erg zwaar....en te maken met een grote overmacht (kwantitatief dan...)
WAT....geen M&Mmen....sorry Prinses, dat gaat echt niet lukken!

Ga je dan ook zo huilen Prinses?

*SD heeft vorige maand Summerhond 3 dagen in een pension gedaan omdat ze een weekendje ging feesten in London, maar het nummer "cry me a river" van Timberlake was errug goed van toepassing bij wegbrengen van rooie monster*
Huh Geleerd, dat kan je toch zelf wel

*maar spoedt zich naar het andere topic voor steun.....en uit nieuwschierigheid natuurlijk*
zooooo, enorme onweersbui op komst!!!!!!!

Blugh, ik hou niet van onweer :-S
*hot news.hot news,hot, news*

Prinses en Xan, jullie kunnen in elk geval de eerste twee weken op vakantie....

Daarna zal het op de twee Single fora wel weer een stuk drukker worden.

Wat zullen er een goeie boeken gelezen gaan worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven