Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ow..en nog even over die postzegel he? Buiten het feit dat jij misschien graag af en toe wat gezelligheid hebt thuis dat geluid maakt (inclusief SD hondje) werkt het natuurlijk ook andersom he? Uit ervaring van mijn eerste huisje weet ik dat het echt niet leuk is om je buren constant te horen ruzien, goedmaken, weer ruzien, muziekmaken etc etc etc.

Voor mij echt reden om te verhuizen toen.....
Wij zwaaien nu alvast even naar jullie, omdat we morgen vast niet meer in forumstemming zijn, maar in zo-snel-mogelijk-vertrekken-want-lekker-naar-frankrijk-stemming zijn !

SD: heel veel plezier morgen op de bruiloft én succes met het bepalen van de Geweldigheid of Niet-Geweldigheid van De Postzegel! Ik ben benieuwd wat het nieuws daarover is als we terugkomen!

Én... veel plezier met je deet met AM zaterdag! Spannend! Hoop dat de deet net zo leuk is als het contact per telefoon

Sun: jij ook een hele fijne vakantie! Een gezellige deet nog met VL, en ik hoop dat je tijdens je vakantie lekker geniet, en bij kan komen van de afgelopen onrustige maanden

Vleer: lekker genieten van je nieuwe huissie, en flink veel roseetjes drinken

En de rest... Jola, LM, Pop, Puck, Nemo, Miranda, Ikke: het is me volgens mij volledig ontgaan of er rondom jullie nog iets bijzonders te gebeuren staat. Mijn aandacht werd even afgeleid door ene Geleerd geloof is . Ik wens jullie ook een leuke drie weken met werk, vrij zijn, vakantievieren, of wat dan ook!

Ben benieuwd naar al jullie verhalen over drie weken (maar vrees dat ik over drie weken om een samenvatting kom vragen, want ik voorzie véél pagina's )
Peas on earth!
*als Xan bewijst dat hij 3 weken de regie kan bewaren over Prinses en tent mag hij na zijn vakantie een poging doen tot regiseren van Singles topic...beloofd :-p*

Veel plezier en mooi weer!

Daaagggg allemaal!
Peas on earth!
quote:Ikke1971 schreef op 07 augustus 2008 @ 22:39:

*als Xan bewijst dat hij 3 weken de regie kan bewaren over Prinses en tent mag hij na zijn vakantie een poging doen tot regiseren van Singles topic...beloofd :-p*

Veel plezier en mooi weer!

*brengt over drie weken verslag uit*
Peas on earth!
quote:Ikke1971 schreef op 07 augustus 2008 @ 22:39:

Veel plezier en mooi weer!Dank u Ikke....'k ga hard mijn best doen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 augustus 2008 @ 22:40:

[...]

*brengt over drie weken verslag uit*

Dan vraag ik over 6 weken de samenvatting ok? Ik ben op vakantie als jullie terugkomen namelijk

Dooooeeeeiiii
quote:Xander68 schreef op 07 augustus 2008 @ 22:42:

[...]

Dank u Ikke....'k ga hard mijn best doen

*laat Xan nog even in die waan....*
Peas on earth!
Dan alvast over drie weken een leuke vakantie!

Kom je, als je terugbent, weer schrijven hier? 't Was namelijk net zo gezellig!
Peas on earth!
Thnx! Gaat lukken met die vakantie (kan niet wachten!!) en komt vast weer om het hoekje piepen tegen die tijd

Tis hier idd wel gezellig
Misschien te laat, zo niet, dan nogmaals veel à la France Fun!!

(prinses, daar zijn ook wel Mc's toch....;-] )

en moeten we/moet ik nou ook nog het andere topic uppen tot Geleerd er weer is??

SD: heel veel plezier met bruiloft zussie/zwager! Is ook spannende en leuke dag toch! Heb je nog een functie/iets bijzonders uit te voeren?

Hoe dan ook! Geniet ervan!

*gaat ff verder ATWT kijken*

en oh ja SD, RB is natuurlijk mijn redbull!
STOMMMMMM......dat had ik zelf ook kunnen bedenken Thee

Mijn nederige excuses...

Welnee, topic van Geleerd uppen is niet nodig denk ik

Hij heeft in 2 weken tijd iets van 6 topics geopend, iets in me zegt dat hij dat gewoon over een week of twee weer doet!

Of hij schuift toch aan op het FHM forum voor stoere echte kerels

Zou wel heel sielug zijn voor Prinses als ze geen gele M hebben in Frankrijk (wat ook echt HEEL gek zou zijn want het zin toch franse frietjes die je mij de Mac krijgt)

SD is getuige EN ceremoniemeesteres (en nog steeds OP van de zenuwen)

[i*]Gaat Summerhondje maar uitlaten en toch maar in bed liggen

slaap je niet dan rust je toch zei mijn moeder altijd*[/i]
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Succes morgen SD!! Komt vast goed!!

Fijne vakantie, Xan, Prinses en Sun!

X
Leuk SD!! En logisch dat je zenuwachtig bent!! Maarrrrr.....het komt vast goed!

En lekkere dooddoener...als je niet slaapt rust je toch...die gebruikte die van mij ook altijd..haha..misschien zit er toch wat in

Wat doe je aan morgen??? Ik begreep dat het feest op een boot is? S'morgens regen maar s'middags wel mooi zonnetje volgens mij. Wordt vast een TOP dag!!

Veel plezier!! (en een heel klein beetje succes..)
Haha SD, dat zei de mijne ook altijd, en nu zeg ik het tegen mezelf

Jeetje da's extra spannend, getuige en cmeester!!! Komt helemaal goed morgen zei zij die zelf ook altijd zenuwachtig was in die functie(s).

Vertel je zaterdag of zo nog wel ff hoe het was (ja, stomme vraag waarschijnlijk..) en ja andere topic uppen was meer omdat ik daar actief was en niet hier....
Gewoon hier mee gaan schrijven dan toch Thee? Lekker overzichtelijk om het centraal te houden..en ook veeeel beter voor al mijn bijleesmomenten

En maakt het voor Xander ook beter regisseerbaar als hij en Erwt weer terug zijn van drie weken in een tentje
*SD is VOOR meer Thee in dit Singles-Topic*

Weet je wat het is luitjes

Ik wil gewoon dat alles goed loopt morgen

Heb net God al ff gebeld voor het zonnetje morgen maar die was niet thuis

Zal wel bij Maria thuis zijn of anders met Judas in de kroeg staan

Ik heb een heel schattig zwart grijzig chinees jurkje

Gekocht vorige week donderdag ikke, je weet wel, die dag dat het zelfs voor de mussen te heet was om dood van het dak te vallen.

Moest SD weer lekker gaan shoppen, HEEL erg NIET handig!

Tuurlijk kom ik vertellen hoe het was, we meren zaterdagochtend weer aan (ze trouwen op de Noordzee)

(ben een gelukkige zus, dat dan weer wel)
Als Hij bij Maria thuis is heb je nog kans dat Hij morgen in een goede bui is en zonnetjes onze kant opstuurt. Bij Judas..dan zou ik me zorgen gaan maken

Echt..ik weet ook hoe het voelt om beide te moeten zijn.... je kan beter gewoon maar gast zijn! Maar het is ook wel weer heel speciaal en bijzonder dat je het mag doen. En dan zeker voor je zus.

Het stormt in ieder geval niet. Het echte noodweer is vandaag al geweest dus het komt echt echt goed!

Lekker slapen en morgen uitgerust er zijn voor zus!

*leest terug en vindt zichzelf ook klinken als belerende ouwe muts...maar bedoeld het goed*
*SD vind ikke helemaal geen belerende ouwe muts hoor*

Maar ga je belerende ouwe mutsen raad wel opvolgen

Ik duik lekker mijn mandje in, ik spreek jullie allen weer zaterdagochtend...

Trusteeeee
Thnx, voor jullie welkom. Maar zoals ik al eerder (ergens....) zei, ik ben zeer ontrouw in posten but time will tell....

*is wel blij met uitnodiging te schrijven maar gaat vast niet (alle??) datecapriolen hier als pennevruchten achterlaten.....*
Hé pssst...Thee...volgens mij is het als Single zelfs helemaal niet verplicht om te daten (ook in dit topic niet) en al helemaal niet om erover te vertellen

Mag je even goed schrijven! (denk ik..maar ben hier ook pas een paar dagen semi actief...)
quote:Ikke1971 schreef op 08 augustus 2008 @ 01:23:

Hé pssst...Thee...volgens mij is het als Single zelfs helemaal niet verplicht om te daten (ook in dit topic niet) en al helemaal niet om erover te vertellen

Oeps, dacht dat datenorm/datequotum gold ....

Daarbij wellicht/misschien/mogelijk/zo niet dan toch: in een andere (leeftijds)fase.

En ik houd het andere topic ook nog wel ff in de gaten.

*geeft zichzelf nu schop om eindelijk te gaan slapen....*
SD : hele fijne bruiloft.. ik was best emo toen zusje ging trouwen .. Is en blijft bijzonder en apart dat zussie ging trouwen.. GENIET !!!!

PODE en XAn vakantieeee is in aantocht ! ENJOY

Vleer is weer thuis moet moeiete doen om te tuypen.

Maaaaarrrr dat komt door de hoeveelheid [pizza en shoarma.. Vleer heeft geeeeeen druppel rose gehad *HIK*

Leuke man BTM ... maar snap geen hout van hem , hij reageert nl niet op mijn smsjes GRR.. maaarrrr hij heeft ook 1 dochtertje.. niet handig ... fleer wil geen man met kind...

Maaaarrr hijs leuk

vleer nu maar gaaaaaat slapen ... want komt gien zinnig word uit vleer

trusten ..

mij niet wakker ebelllen .. vleer slaapt tpt uurtje of 11

ciaooo
Hallo allemaal,

Ik stel me zelf even voor ( zie onderstaand lijstje ). Ik ben Chipper en ik ben single.

- Leeftijd? 26

- Hoe lang al single? 1 jaar en 1 maand

- Langste relatie ? 9 maanden

- Kortste relatie? 2 maanden

- Regio? buitenland

- Aan het daten? niet met 1 vast persoon

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 6

- Sterrenbeeld ? weegschaal

- Kinderen of kinderwens ? soms wel en soms niet

- Hobby's (speciaal voor Q): lezen, uitgaan, naar de film gaan
Chipper welkom ..

Vleer had wat minder diep in t glaasje moeten kijken.. Katerrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven