Onbenullige ergernissen
dinsdag 10 februari 2015 om 11:05
nog iets te harde boter of gewoon pindakaas of zo op je boterham willen smeren waardoor je je boterham in stukjes trekt.
of brood dat gewoon heel erg kruimelt in de loop van de dag.
je tanden stoken met een houten tandenstoker dat afbreekt terwijl het tussen je tanden steekt zodat het puntje blijft hangen.
je belt met iemand. om een of andere vage reden wordt de verbinding verbroken. als je dan direct terugbelt krijg je een ingesprekstoon. even wachten dus en opnieuw een poging wagen. maar dat doet die andere persoon ook.
steeds een ingesprektoon. even staken met pogingen in de verwachting dat die andere persoon jou gaat bellen.
maar dat doet die andere persoon ook!
met als gevolg dat je samen een paar minuten naar een stille telefoon staat te staren. haha
heel irritant.
je tanden stoken met een houten tandenstoker dat afbreekt terwijl het tussen je tanden steekt zodat het puntje blijft hangen.
je belt met iemand. om een of andere vage reden wordt de verbinding verbroken. als je dan direct terugbelt krijg je een ingesprekstoon. even wachten dus en opnieuw een poging wagen. maar dat doet die andere persoon ook.
steeds een ingesprektoon. even staken met pogingen in de verwachting dat die andere persoon jou gaat bellen.
met als gevolg dat je samen een paar minuten naar een stille telefoon staat te staren. haha
heel irritant.
dinsdag 10 februari 2015 om 14:09
quote:maban schreef op 10 februari 2015 @ 13:29:
Waarom heeft tegenwoordig iedereen er zin an??
Ik dacht dat ik vroeger op school leerde dat ik er zin in had. Zou zin an hebben streeksgebonden zijn?
Ik heb ook vaak zin aan. Ik ken eigenlijk niet anders.
Zin in gebruik ik bijna nooit.
Misschien idd streekgebonden?
Ik dacht dat ik vroeger op school leerde dat ik er zin in had. Zou zin an hebben streeksgebonden zijn?
Ik heb ook vaak zin aan. Ik ken eigenlijk niet anders.
Zin in gebruik ik bijna nooit.
Misschien idd streekgebonden?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
dinsdag 10 februari 2015 om 15:06
dinsdag 10 februari 2015 om 15:12
quote:mrsdoubtfire schreef op 10 februari 2015 @ 11:05:
nog iets te harde boter of gewoon pindakaas of zo op je boterham willen smeren waardoor je je boterham in stukjes trekt.
heel irritant.Volgens mij zus is de etiquette dat degene die belde het weer probeert. Dat doen wij dan ook altijd (zij rijdt nog wel eens een tunnel in als ze me belt. als de verbinding dan wegvalt, is zij dus degene die het weer probeert).
heel irritant.Volgens mij zus is de etiquette dat degene die belde het weer probeert. Dat doen wij dan ook altijd (zij rijdt nog wel eens een tunnel in als ze me belt. als de verbinding dan wegvalt, is zij dus degene die het weer probeert).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
dinsdag 10 februari 2015 om 16:36
quote:plous schreef op 09 februari 2015 @ 20:34:
Een ergernis van mij: dat ik nooit een goed passende bh kan vinden.
Daar sluit ik me bij aan. En áls je er dan eens een vindt die goed zit, dat ze er dan maar precies één exemplaar van hebben. Ik wil er meteen 3 van hebben, dan ben ik weer even van het probleem af.
Een ergernis van mij: dat ik nooit een goed passende bh kan vinden.
Daar sluit ik me bij aan. En áls je er dan eens een vindt die goed zit, dat ze er dan maar precies één exemplaar van hebben. Ik wil er meteen 3 van hebben, dan ben ik weer even van het probleem af.
dinsdag 10 februari 2015 om 16:44
quote:Snorhaar schreef op 10 februari 2015 @ 16:36:
[...]
Dat inderdaad, of geen broekje meer ofzo.
@Phoebe: bedankt voor je tip. Dat is wel met de meeste kans op succes.
[...]
Dat inderdaad, of geen broekje meer ofzo.
@Phoebe: bedankt voor je tip. Dat is wel met de meeste kans op succes.
dinsdag 10 februari 2015 om 19:26
quote:phoebe1982 schreef op 08 februari 2015 @ 12:03:
[...]
Ik vind het achterlijk dat je dat uit moet leggen..
Dat mensen zelf niet kunnen bedenken dat er in een ziekenhuis ook wel eens ernstige gevallen zijn..Kennelijk dus niet. Hier hangt gewoon een briefje dat het mogelijk is dat mensen die na u zijn binnen gekomen eerder geholpen kunnen worden.
[...]
Ik vind het achterlijk dat je dat uit moet leggen..
Dat mensen zelf niet kunnen bedenken dat er in een ziekenhuis ook wel eens ernstige gevallen zijn..Kennelijk dus niet. Hier hangt gewoon een briefje dat het mogelijk is dat mensen die na u zijn binnen gekomen eerder geholpen kunnen worden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
woensdag 11 februari 2015 om 06:10
Mensen die niet kunnen lezen (of logisch nadenken).
Lees wel eens mee op een forum waar ze bijhouden wat je gratis/ met korting kunt aanvragen bij bedrijven. Dan staat boven in het topic de link naar de betreffende website, en dan zijn er alsnog mensen die berichten posten als;
Ja, ik wil wel die shampoo,
Dit is mijn adres..
Of
Graag twee dozen wijn met korting
+ naam, rekening nummer en compleet adres
Lees wel eens mee op een forum waar ze bijhouden wat je gratis/ met korting kunt aanvragen bij bedrijven. Dan staat boven in het topic de link naar de betreffende website, en dan zijn er alsnog mensen die berichten posten als;
Ja, ik wil wel die shampoo,
Dit is mijn adres..
Of
Graag twee dozen wijn met korting
+ naam, rekening nummer en compleet adres
woensdag 11 februari 2015 om 11:42
O ja op Facebook ook zo vaak! Interesse graag een pb! en dan 40 reacties eronder met: ikke! Of wat wil je ervoor hebben enzo. Reuze irritant!
Ook.op Facebook, stelletjes die op elkaar reageren en er een heel gesprek van maken! Het is geen whatsapp!! Kennis postte laatst: gebotst met de brommer Omdat de poort op de grendel zat! Waarop haar vriend reageerd met: dat heb ik niet gedaan! En zij weer: jawel want ik ben door de voordeur gegaan enzv
Ook.op Facebook, stelletjes die op elkaar reageren en er een heel gesprek van maken! Het is geen whatsapp!! Kennis postte laatst: gebotst met de brommer Omdat de poort op de grendel zat! Waarop haar vriend reageerd met: dat heb ik niet gedaan! En zij weer: jawel want ik ben door de voordeur gegaan enzv
woensdag 11 februari 2015 om 11:59
quote:maban schreef op 10 februari 2015 @ 13:29:
Ik dacht dat ik vroeger op school leerde dat ik er zin in had. Zou zin an hebben streeksgebonden zijn?Pim Fortuijn was de eerste die ik dat hoorde zeggen, in vind het ook geen gehoor. Je hebt er zin in (of niet)
Ik dacht dat ik vroeger op school leerde dat ik er zin in had. Zou zin an hebben streeksgebonden zijn?Pim Fortuijn was de eerste die ik dat hoorde zeggen, in vind het ook geen gehoor. Je hebt er zin in (of niet)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 11 februari 2015 om 15:18
Beatrijs legt de uitspraak "Ik heb er zin an" mooi uit, tenminste, ik denk dat dit de juiste uitleg is voor hoe Fortuyn het bedoelde:
http://www.beatrijs.com/ijskast-of-koelkast/
http://www.beatrijs.com/ijskast-of-koelkast/
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
donderdag 12 februari 2015 om 11:43
Eigenlijk niet eens onbenullig.
Ik erger me rot aan de Menzis.
Ik ben overgestapt naar FBTO. Vriend naar PMA. Onderdeel van Menzis dus zij zien het niet als overstap maar pakketverandering.
En daar begon de ellende...
Ik was hoofd verzekerde, vriend stond bij mij op.
In december premie betaald voor jan. Gebeld ik zou mijn premie terug krijgen ( gekregen duurde wel lang maar heb het terug).
Alleen had ik nu voor vriend teveel betaald, want hij heeft nu goedkopere verzekering.
Geen zorgen ook die ¤28 zou terug komen.
Prima. Later ¤40 eraf, premie feb met mijn oude verzekereringsnummer.
Weer gebeld( duurde lang). Zij kon het niet vinden maar dan zou het terug gestort worden want het klopte niet dat ik premie betaalde. ( ze zei nog:" sorry het is hier een zooitje". Ja daar was ik al achter).
Eergisteren een brief: of mijn vriend ff ¤137 wil betalen!.
Wel verdorie.
Weer gebeld. Volgens hen is er nog niks betaald.
Ik zeg ja zekers wel, dec al voor januari, ik heb alleen mijn premie terug gekregen.
En ik krijg nog ¤28 en ¤40 van jullie.
Ooh zegt ze, ik zie dat die ¤28 verrekend is met de premie van feb.
( vriend betaald ¤68 en ze hadden die ¤28 eraf gehaald, op mijn naam)
Euh nee dat kan dus niet, ik zit niet bij jullie.
Bij de vrouw viel het kwartje.
In het rotzooi hebben ze vriend geen nieuwe polis gedaan maar de boel op mijn naam laten staan.
Nu lijkt het alsof hij niet betaald heeft.
Het kwam erop neer: ik krijg ¤137 teveel betaald terug. Zij krijgen ¤137 van vriend.
Alles gaat van dezelfde rekening. Dus ik zei, mooi opgelost. ( je kan het immers tegen elkaar weg strepen).
Nou mooi niet. Nee dat kon niet administratief. Ik moest over twee weken die ¤137 gewoon betalen en dan werd de andere ¤137 terug gestort.
Ik heb dr gezegd dat ik dat niet ging doen, daar heb ik geen geld voor ( het kan wel maar dat gaat dr niks aan. Ik ga niet weer zolang op mijn geld wachten omdat hun er een zooi van maken).
Ze zou overleggen en mij morgen weer bellen over de oplossing.
Je raad het al, morgen was gisteren en ben nog niet gebeld.
Bel vanavond zelf wel weer. Ben er zat van zorg ¤%¤@# dat je je administratie op orde hebt.
Sorry lange post.
Ik erger me rot aan de Menzis.
Ik ben overgestapt naar FBTO. Vriend naar PMA. Onderdeel van Menzis dus zij zien het niet als overstap maar pakketverandering.
En daar begon de ellende...
Ik was hoofd verzekerde, vriend stond bij mij op.
In december premie betaald voor jan. Gebeld ik zou mijn premie terug krijgen ( gekregen duurde wel lang maar heb het terug).
Alleen had ik nu voor vriend teveel betaald, want hij heeft nu goedkopere verzekering.
Geen zorgen ook die ¤28 zou terug komen.
Prima. Later ¤40 eraf, premie feb met mijn oude verzekereringsnummer.
Weer gebeld( duurde lang). Zij kon het niet vinden maar dan zou het terug gestort worden want het klopte niet dat ik premie betaalde. ( ze zei nog:" sorry het is hier een zooitje". Ja daar was ik al achter).
Eergisteren een brief: of mijn vriend ff ¤137 wil betalen!.
Wel verdorie.
Weer gebeld. Volgens hen is er nog niks betaald.
Ik zeg ja zekers wel, dec al voor januari, ik heb alleen mijn premie terug gekregen.
En ik krijg nog ¤28 en ¤40 van jullie.
Ooh zegt ze, ik zie dat die ¤28 verrekend is met de premie van feb.
( vriend betaald ¤68 en ze hadden die ¤28 eraf gehaald, op mijn naam)
Euh nee dat kan dus niet, ik zit niet bij jullie.
Bij de vrouw viel het kwartje.
In het rotzooi hebben ze vriend geen nieuwe polis gedaan maar de boel op mijn naam laten staan.
Nu lijkt het alsof hij niet betaald heeft.
Het kwam erop neer: ik krijg ¤137 teveel betaald terug. Zij krijgen ¤137 van vriend.
Alles gaat van dezelfde rekening. Dus ik zei, mooi opgelost. ( je kan het immers tegen elkaar weg strepen).
Nou mooi niet. Nee dat kon niet administratief. Ik moest over twee weken die ¤137 gewoon betalen en dan werd de andere ¤137 terug gestort.
Ik heb dr gezegd dat ik dat niet ging doen, daar heb ik geen geld voor ( het kan wel maar dat gaat dr niks aan. Ik ga niet weer zolang op mijn geld wachten omdat hun er een zooi van maken).
Ze zou overleggen en mij morgen weer bellen over de oplossing.
Je raad het al, morgen was gisteren en ben nog niet gebeld.
Bel vanavond zelf wel weer. Ben er zat van zorg ¤%¤@# dat je je administratie op orde hebt.
Sorry lange post.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 12 februari 2015 om 13:12
maandag 16 februari 2015 om 08:43
De glazenwasser.
Hij doet hier op de bovenverdieping 2 ramen, eerder betaalden we 6,50 dat kostte daarna 8,50, en van de week zijn ze de ramen komen lappen voor een tientje.
2 ramen, 2 keer de ladder op en het is niet te zien dat ze zijn geweest.
De vogelpoep die op het raam zat, was door de regen een vlek geworden en dat ziet er nog precies hetzelfde uit.
Raam zit nog vol van de kleine vlekjes die regen achterlaat.
Vind het echt belachelijk dat ze zoveel geld vragen terwijl het niet eens schoon is.
Dus nu maar bellen dat ze hier niet meer hoeven komen, dan gaat man zelf de ladder maar op.
Hij doet hier op de bovenverdieping 2 ramen, eerder betaalden we 6,50 dat kostte daarna 8,50, en van de week zijn ze de ramen komen lappen voor een tientje.
2 ramen, 2 keer de ladder op en het is niet te zien dat ze zijn geweest.
De vogelpoep die op het raam zat, was door de regen een vlek geworden en dat ziet er nog precies hetzelfde uit.
Raam zit nog vol van de kleine vlekjes die regen achterlaat.
Vind het echt belachelijk dat ze zoveel geld vragen terwijl het niet eens schoon is.
Dus nu maar bellen dat ze hier niet meer hoeven komen, dan gaat man zelf de ladder maar op.