Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Meral misschien kan je het in de tabel zetten a.s. donderdag 12 feb intake bij v.k.

vrijdag wil ik kraamzorg gaan benaderen.. staan overal wachtlijsten.. lastig lastig!

Voor alle nieuwe meiden welkom!
Nadaaitje, ik schrik wel als ik even menstruatiepijn heb. Dan denk ooh nee laat het niet komen haha. Gelukkig had jij dat ook, geeft wat meer rust.

Ongeveer 23 oktober. Maar dat zal nog wel veranderen bij de verloskundige.

Met hoeveel weken hebben jullie contact opgenomen met de verloskundige?
Nurse

Meisje

Therealarya

Bloempje

Zijn jullie nog van de partij?
Ja.. zo'n gevoel had ik ook.. alsjeblieft laat het geen menstruatie zijn en iedere keer als je naar het toilet gaat denk je ja nu ben ik het echt geworden en dan is het niet zo.. spring je een gat in de lucht haha! Volgens de echoscopiste waar ik vd week was, komt het doordat je baarmoeder zich oprekt dat geeft hetzelfde gevoel als menstruatie pijn. Mijn zus had het tot week 19 die is nu 26 weken.. dus moet je nagaan hihi.

Ik had contact genomen met de vk toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.. dat was bij mij met 3 weken en 3 dagen. Dus als je wilt bel je nu al met de vk.. kan nooit kwaad!
Xana ik heb met 5 weken gebeld naar de verloskundige.
Xana, ik ben nu 7 weken en heb net iets voor 6 weken de vk gebeld, maar kwam ook doordat ik een weekje weg was natuurlijk!

Heb vanmorgen nog even gebeld met de vk, omdat ik het wel erg lang vond duren tot de eerste echo... nu kan ik dus toch volgende week woensdag al terecht!! Wel 35euro betalen maar dat hebben we er graag voor over

Elkebloempje, hoe is het nu bij jou?? Al ongesteld geworden of is er nog hoop??
Ha dames

Hier is er nog hoop... wordt vervolgd.

Uiltje, hoe was het bij jou vandaag??
Whaaa spannend Elkebloempje, ik heb goede hoop!

Wanneer ga je testen??
Spannend Elkebloempje! ! Duim voor je.

Nadaaitje haha wat toevallig. Gisteren toen ik postief teste was ik ook 3 weken en 3 dagen.
Spannend Elkebloempje! Ook ik duim hier voor je!

Dat heb ik idd ook Lollie ik mocht pas 6 maart komen, maar nu mag ik ook volgende week en inderdaad 25 euro meer betalen.
Mij is het helaas niet gelukt om nog even geduld te hebben. >> mijn test is negatief.

Misschien dat nu ik dit weet er een soort druk van mijn schouders valt en mijn menstruatie binnen een paar dagen start?

Lees bij de gebruiksaanwijzing van de test wel dat je het over 3 dagen weer moet proberen, als de menstruatie uit blijft...

Dus; ik zal jullie op de hoogte houden.

Damn. Wat geeft dit een rotgevoel zeg....
Oh Elkebloempje wat spannend!!!

Finger crossed!!! Wanneer ga je testen??

Xana dat is zeker toevallig!! hihi.. dan schelen we precies 3,5 week

Lollie en jen dat is onwijs fijn dat jullie volgende week al mogen kijken naar de kleine! Ben benieuwd naar de echo's ! Zullen we die ook hier plaatsen via imageshack??
Oh Elkebloempje sorry voor mijn berichtje.. had nog niet jou bericht gelezen..

geen paniek, bij mij was hij ook negatief.. week later was hij positief (mocht de menstruatie uitblijven)..
Pfff niet leuk Eikelbloempje, maar wat Nadaaitje zegt geeft weer wat hoop. Ik hoop dat het toch uitblijft en dat het over 3 dagen of langer toch positief is voor je! Alles kan ;)
Elkebloempje, ik heb altijd als ik op mijn NOD een test doe en die is negatief dat mijn menstruatie snel doorzet maar hoop natuurlijk dat dat bij jou niet het geval is en misschien over 3 dagen toch nog goed nieuws!

Hier heb ik nu al last van menstruatiekrampjes en voel me hetzelfde als altijd dus denk dat ik gewoon zaterdag ongesteld wordt.
Elkebloempje, wat vervelend zeg! Ik hoop dat het nog veranderd en je niet ongesteld word!! Maar weet precies hoe je je nu voelt. Ik heb al wat negatieve testen gehad. Ik kon wel huilen.

Ik zal voor de meiden wat niet op facebook komen het dan hier delen.

Anne ik heb ook soms menstruatiepijn dus. Het kan wel nog hoorr.
Dames mag ik nu wel gewoon in bad gaan?
Xana, ik heb totaal geen ervaring natuurlijk.. Maar euhh.. Waarom niet??

Anne, wij gaan komend weekend gewoon ongegeneerd chocolade eten!!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Waarom zou je niet in bad mogen?
Hej meiden,

Vanmiddag super zenuwachtig naar het ziekenhuis gegaan samen... Eerst super fijn gesprek gehad met de verpleegkundige die vanalles uitgelegd heeft en vragen stelde. Daarna door naar de gynaecoloog super lieve en rustige man. Nog kort weer even ons verhaal gedaan en daarna inwendig onderzoek en echo. Alles werd heel duidelijk verteld wat hij zag enzo. Nou lijkt het er op dat ik pcos heb alleen word daar nog extra onderzoek naar gedaan om dat ik eerder onder gewicht heb als overgewicht. Ik ga starten met medicijnen om mijn menstruatie op gang te helpen komen en dan met hormonen om het rijpen van mun eitjes te stimuleren. Dus het was ook niet raar dat ik niks vond met de ovulatietesten want een eisprong is er dan niet.

Ben erg blij dat ik toch zo vroeg al aan de bel heb getrokken en dat ze ons gaan helpen!
Xana, je kan prima in bad. Belangrijk is dat je het niet te heet maakt, dat je het zelf niet te heet krijgt zeg maar, dat kan schadelijk zijn omdat het de bloedtoevoer naar de baarmoeder 'kan' verminderen. Maar ik neem aan dat dat niet snel gebeurd, ik zou ook zeker gewoon in bad gaan maar wat minder bloedheet dan normaal
Ooh oke dankje haha. Want heb het steeds zo koud, heerlijk om nu in bad te gaan en even te ontspannen!!

Uiltje wat fijn dat je nu zo snel geholpen word! Je zal zeker clomid krijgen. Lees dat veel meiden dan best snel zwanger zijn. *duim duim*

Meral er zijn nu 6 zwangeren van de groep haha. ( begin bericht)
Hey bruin uiltje! Wat fijn dat ze jullie gaan helpen.

Ik kan mij voorstellen dat je blij bent dat je aan de bel getrokken hebt.

Ze hebben in ieder geval niet gezegd dat het onmogelijk is, lijkt mij een hele geruststelling!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Klopt idd Xana heb Clomid gekregen die liggen al thuis morgen de anderen ophalen en dan kunnen we beginnen. Heb er ook veel goeds over gelezen, dus we gaan duimen!

En super blij dat mun gynaecoloog zo snel door pakt!
Bruin uiltje, wat fijn om te lezen dat ze het zo goed opgepakt hebben! Hoe voel je je er zelf over??

Elkebloempje, je houdt het nog even spannend voor ons 😊 Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dan het liefst in de vorm van alsnog een positieve test!!

Hier gaan we alweer richting de vruchtbare dagen geloof ik... Gaat voor m'n gevoel nu wel heel snel voorbij die twee weken, gelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven