Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 10:10:

[...]

Eens. Ze hadden van het weekend gewoon 4-5 mensen een ban moeten geven. Dan druk je het volgens mij veel beter de kop in.Dat weet ik niet, vaak werkt het beter om de aanstichter/uitlokker aan te pakken. Maar goed ik denk dat in dit geval allemaal niets uitmaakt.
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 10:10:

[...]

Eens. Ze hadden van het weekend gewoon 4-5 mensen een ban moeten geven. Dan druk je het volgens mij veel beter de kop in.Daarom denk ik ook dat hier niet (veel) met het stafje gezwaaid is, dan waren er inderdaad wel meer de lul geweest.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 10:12:

[...]

Dat weet ik niet, vaak werkt het beter om de aanstichter/uitlokker aan te pakken. Maar goed ik denk dat in dit geval allemaal niets uitmaakt. Denk nu niet. Nu is het natuurlijk oneerlijk dat alleen zij een ban heeft gehad. Krijg je daar weer gedoe over.
quote:Gingembre schreef op 11 februari 2015 @ 10:16:

[...]

Daarom denk ik ook dat hier niet (veel) met het stafje gezwaaid is, dan waren er inderdaad wel meer de lul geweest.Of het zijn allemaal voorkeusforummers net als ik als ik gestaft ben krijg ik een berichtje van de mods met: we doen net alsof we het niet gezien hebben hoor
quote:Gingembre schreef op 11 februari 2015 @ 10:05: Ik vond het bijzonder lastig om er omheen te forummen dit weekend .Vind je? Ik vind juist hoe triester het wordt hoe makkelijker het is om het te negeren.
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 10:17:

[...]

Denk nu niet. Nu is het natuurlijk oneerlijk dat alleen zij een ban heeft gehad. Krijg je daar weer gedoe over.

Dat zal zeker geuit gaan worden over 24 uur denk ik.

Ik ga er in ieder geval geen aandacht aan besteden, hopelijk meer mensen met mij niet
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 09:58:

[...]

Idioot vind ik dat. Ook bij ket toen...Eitje, ik vind dat er wel verschil is in het gedrag van Ket toen en het gedrag van Hatsetats bijna altijd hier op de napraat.
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2015 @ 10:19:

[...]

Vind je? Ik vind juist hoe triester het wordt hoe makkelijker het is om het te negeren.Kom je hier anders coachen?
quote:Steinbeck2 schreef op 11 februari 2015 @ 10:20:

[...]

Eitje, ik vind dat er wel verschil is in het gedrag van Ket toen en het gedrag van Hatsetats bijna altijd hier op de napraat.Ik snap de ban wel, ik snap negatief forumgedrag niet. Waarom niet gewoon provoceren noemen?
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2015 @ 10:19:

[...]

Vind je? Ik vind juist hoe triester het wordt hoe makkelijker het is om het te negeren.

Ach, bij een individu rol ik eens met mijn ogen (oh my god, I rolled my eyes so far back I just saw my brain) en forum ik verder. Desnoods gaat de persoon in kwestie onder de negeerknop.

Nu was het continu gehakketak, de enige effectieve manier om er omheen te lezen, was niet meer hier lezen.
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 10:22:

[...]

Ik snap de ban wel, ik snap negatief forumgedrag niet. Waarom niet gewoon provoceren noemen?Ok, je het was zeker provoceren. Negatief forumgedrag is misschien het containerbegrip dat de mods altijd gebruiken?
quote:Gingembre schreef op 11 februari 2015 @ 10:22:

[...]

Ach, bij een individu rol ik eens met mijn ogen (oh my god, I rolled my eyes so far back I just saw my brain) en forum ik verder. Desnoods gaat de persoon in kwestie onder de negeerknop.

Nu was het continu gehakketak, de enige effectieve manier om er omheen te lezen, was niet meer hier lezen.Klopt, erg vervelend was het.
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 10:22:

[...]

Ik snap de ban wel, ik snap negatief forumgedrag niet. Waarom niet gewoon provoceren noemen?Ow zo, ja dat was een betere omschrijving geweest, zeker om het gehakketak over oneerlijkheid en die deed dat en die tikte dat morgen te voorkomen.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 10:21:

[...]

Kom je hier anders coachen? Strak plan!
Ginge dank je, dat was net wat ik wilde horen.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 10:24:

[...]

Ow zo, ja dat was een betere omschrijving geweest, zeker om het gehakketak over oneerlijkheid en die deed dat en die tikte dat morgen te voorkomen.Het zou al veel schelen als bepaalde forummers zich niet zo op de kast laten jagen. Provoceren kan alleen als de ander zich láát provoceren, dat laatste heb je gewoon zelf in de hand.
quote:Honeymoonquiz schreef op 11 februari 2015 @ 10:28:

[...]

Het zou al veel schelen als bepaalde forummers zich niet zo op de kast laten jagen. Provoceren kan alleen als de ander zich láát provoceren, dat laatste heb je gewoon zelf in de hand.

Dat is ook waar en er is altijd wel iemand die er vol in gaat. Daar is het om te doen.

Vind wel prima als iemand zich alleen maar zo gedraagt,er wat van gezegd word.

Ben vroeger al voor veel minder gewaarschuwd en geband trouwens
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 10:18:

[...]

Of het zijn allemaal voorkeusforummers net als ik als ik gestaft ben krijg ik een berichtje van de mods met: we doen net alsof we het niet gezien hebben hoor Als echte VIP vertellen de mods mij ook nog wie mij gestaft heeft. Zodat ik passende maatregelen kan nemen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Steinbeck2 schreef op 11 februari 2015 @ 10:27:

Ginge dank je, dat was net wat ik wilde horen. You're welcome!
Of negeren of een grapje maken zo ook veel helpen, kan je niet humorvol er mee omgaan en word het lelijk gewoon niet meer reageren.

Maar Stora wil wel coachen morgen, dus ik voorzie geen pagina's vol met huilie huilie posts. Alleen maar droge humor..
quote:Steinbeck2 schreef op 11 februari 2015 @ 10:24:

[...]

Ok, je het was zeker provoceren. Negatief forumgedrag is misschien het containerbegrip dat de mods altijd gebruiken?Iedereen forummer heeft de afgelopen weken wel negatief forumgedrag/frustraties vertoond door de storingen ghehe dan kunnen ze het hele forum wel opdoeken.
quote:Solomio schreef op 11 februari 2015 @ 10:31:

[...]

Als echte VIP vertellen de mods mij ook nog wie mij gestaft heeft. Zodat ik passende maatregelen kan nemen. Vet handig! Hoe word je VIP?
quote:Solomio schreef op 11 februari 2015 @ 10:31:

[...]

Als echte VIP vertellen de mods mij ook nog wie mij gestaft heeft. Zodat ik passende maatregelen kan nemen.

Als mensen mij staffen krijgen ze van de mods altijd gelijk een waarschuwing dat ze mij met rust moeten laten omdat anders een permaban volgt.

CC naar mij natuurlijk.

Heb al een mooi schema op mijn koelkast hangen.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 10:31:

[...]

Dat is ook waar en er is altijd wel iemand die er vol in gaat. Daar is het om te doen.

Vind wel prima als iemand zich alleen maar zo gedraagt,er wat van gezegd word.

Ben vroeger al voor veel minder gewaarschuwd en geband trouwens Oh ja, gewaarschuwd omdat iemand vond dat ik haar leugens niet mocht ontmaskeren, geband omdat ik had gezegd dat de mods met twee maten aan het meten waren, geband wegens zwaaien in het CM-topic.... Maar als ik dan eens uit de bocht vloog met een opmerking, hoorde je niks
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 10:33:

[...]

Vet handig! Hoe word je VIP?

Door positief forumgedrag.

En

The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven