Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 11 februari 2015 @ 11:45:

Nou, als er geband gaat worden wegens 'negatief forumgedrag' dan kunnen we nog wel even.

Dan is het halve forum leeg, wat zeg ik, driekwart. Eens. Daarom is het ook een stomme uitleg voor een ban.
Zo dochterlief wilde niet mee naar huis. Goed teken dat ze er al aan toe was. Ik begon al aan mezelf te twijfelen omdat ik al commentaar had gehad omdat ik meteen met 2 jaar haar op PSZ wilde hebben.
quote:yasmijn schreef op 11 februari 2015 @ 11:45:

Nou, als er geband gaat worden wegens 'negatief forumgedrag' dan kunnen we nog wel even.

Dan is het halve forum leeg, wat zeg ik, driekwart.

En dat gaan we morgen ook de hele dag horen, en daarna ook nog heel lang.

Provoceren was een juiste omschrijving geweest.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 11:51:

Zo dochterlief wilde niet mee naar huis. Goed teken dat ze er al aan toe was. Ik begon al aan mezelf te twijfelen omdat ik al commentaar had gehad omdat ik meteen met 2 jaar haar op PSZ wilde hebben.Fijn dat ze het zo goed naar haar zin heeft.
Fijn feeks dat dochter het naar haar zin heeft. Zoon ging ook met 2 jaar.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 11:52:

[...]

En dat gaan we morgen ook de hele dag horen, en daarna ook nog heel lang.

Provoceren was een juiste omschrijving geweest.
quote:Fangtasia schreef op 11 februari 2015 @ 11:45:

Gin misschien om een soapserie te schrijven over het leven met een niet werkend forum en de effecten daarvan op de mens? Ik zie mogelijkheden
Meds gaat weg?
Hoezo ei?

Zo dochterlief wilde niet mee naar huis. Goed teken dat ze er al aan toe was. Ik begon al aan mezelf te twijfelen omdat ik al commentaar had gehad omdat ik meteen met 2 jaar haar op PSZ wilde hebben.

Fijn zeg!

Waarom zou dat erg zijn? Een kdv vinden de meesten ook heel leuk en daar zijn ze vaak langer en vaker.

Zo dochterlief wilde niet mee naar huis. Goed teken dat ze er al aan toe was. Ik begon al aan mezelf te twijfelen omdat ik al commentaar had gehad omdat ik meteen met 2 jaar haar op PSZ wilde hebben.Fijn dat ze het naar haar zin had! En commentaar...altijd commentaar. De mijne stond met drie al in de kleuterklas, ze wilde naar school. Dat was een lang jaar kan ik je vertellen. En nu zit ze eindelijk op school, al wel tien weken lang, liep ze vanmorgen doodleuk bij groep 3 naar binnen, vond ze wel tijd worden.
quote:Bieb2.0 schreef op 11 februari 2015 @ 11:57:

[...]

[afbeelding]

Bij mij zit daar de enter..

Maar heb net al besloten morgen de ramen te gaan lappen, komt goed, geen tijd om te forummen
quote:Bieb2.0 schreef op 11 februari 2015 @ 12:05:

Hoezo ei?sabbaticalmeds in "viva werkt beroerd"
Ah dank. Ik lees daar niet. Wist al dat Viva beroerd werkt
quote:Istar_ schreef op 11 februari 2015 @ 12:06:

[...]

Fijn zeg!

Waarom zou dat erg zijn? Een kdv vinden de meesten ook heel leuk en daar zijn ze vaak langer en vaker.

Precies, ik neem aan dat als ze met 2 mogen komen dat dat dan een juiste leeftijd is. Maar daar dachten wat bekenden anders over. Veels te jong, 2,5 /3 jaar is veel betere leeftijd enz. Nooit ene goede reden gehoord waarom precies maar toch.

Mijn oudste was met 3 maanden op KVD dus nooit psz gehad, begon echt een beetje te twijfelen van de week.

Maar ze heeft er niks van, ook nog vrolijk thuis, niet eens extra moe ofzo.
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 12:08:

[...]

sabbaticalmeds in "viva werkt beroerd"En dan de Violen aandragen als alternatief. Dat is toch een totaal ander iets dan Viva of Fok.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 12:10:

[...]

Precies, ik neem aan dat als ze met 2 mogen komen dat dat dan een juiste leeftijd is. Maar daar dachten wat bekenden anders over. Veels te jong, 2,5 /3 jaar is veel betere leeftijd enz. Nooit ene goede reden gehoord waarom precies maar toch.

Mijn oudste was met 3 maanden op KVD dus nooit psz gehad, begin echt een beetje te twijfelen van de week.

Maar ze heeft er niks van, ook nog vrolijk thuis, niet eens extra moe ofzo.Rare mensen. Mijn kind had geen andere kinderen in zijn omgeving, ik was de eerste met kinderen. Hij vond het heerlijk op het kdv.
Nou, ik heb er wel over gedacht een forumpje te starten voor een Groepje van hier, gewoon, zodat je met elkaar kunt kletsen zonder eeuwen te moeten wachten voor je antwoord is geplaatst.

En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.
quote:Istar_ schreef op 11 februari 2015 @ 12:10:

[...]

En dan de Violen aandragen als alternatief. Dat is toch een totaal ander iets dan Viva of Fok. ik las het
quote:Gingembre schreef op 11 februari 2015 @ 12:06:

[...]

Fijn dat ze het naar haar zin had! En commentaar...altijd commentaar. De mijne stond met drie al in de kleuterklas, ze wilde naar school. Dat was een lang jaar kan ik je vertellen. En nu zit ze eindelijk op school, al wel tien weken lang, liep ze vanmorgen doodleuk bij groep 3 naar binnen, vond ze wel tijd worden.

Ja ze loopt ook zo de klassen in en gaat zitten achter een bureau.

Mijn oudste ook maar ondertussen (bijna 8) vind ze school zo saai en vervelend. Hele dag aan het werk zo stom..
quote:Steinbeck2 schreef op 11 februari 2015 @ 12:13:

Nou, ik heb er wel over gedacht een forumpje te starten voor een Groepje van hier, gewoon, zodat je met elkaar kunt kletsen zonder eeuwen te moeten wachten voor je antwoord is geplaatst.

En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.
Jeumig, Peanutbutter verveelt zich geloof ik. Die opent het ene topic na het andere.
quote:Steinbeck2 schreef op 11 februari 2015 @ 12:13:

En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.Mag ik dan mee?
quote:Istar_ schreef op 11 februari 2015 @ 12:12:

[...]

Rare mensen. Mijn kind had geen andere kinderen in zijn omgeving, ik was de eerste met kinderen. Hij vond het heerlijk op het kdv.Oja meestal trek ik me er geen bal van aan, maar nu ineens even wel. Nou ja geeft maar weer aan dat je als moeder vaak gewoon gelijk hebt oveer je eigen kinderen :-)
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 12:13:

[...]

Ja ze loopt ook zo de klassen in en gaat zitten achter een bureau.

Mijn oudste ook maar ondertussen (bijna 8) vind ze school zo saai en vervelend. Hele dag aan het werk zo stom.. Haha, roerend mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven