help

07-08-2008 14:19 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
help me meiden....

Ben een maand geleden via mn werk in contact gekomen met een jongen van net 23.Ben zelf bijna 28,maar dat moet niet uitmaken toch????Er was bij ons iets kapot,hij kwam dat maken en we vielen als een blok voor elkaar.Na een uur telnrs uitgewisseld en na een half uur kreeg ik zn eerste sms:ik was super,hijw as helemaal weg van me en wilde gelijk naar me toekomen....omdat ik de vo;gende dag moest werken heb ik dat afgehouden,de daaropvolgende week heel veel gesmst en 3 x 2 uur lang gebeld.t klikte laten we maar zeggen.Een week na onze eerste ontmoeting eindelijk afgsproken,was ontzettend gezellig.Niets gebeurd alleeb gezoend en een beetjegerommeld op de bank..mn collega`s zeiden allemaal:nette jongen hoor......De week erna ben ik ,eigenlijk ongepland,blijven slapen en toen is er in een ietwat slaperige toestand wel het een n ander gebeurd.De dinsdag erna miste ik hem zo dat ik hem heb gebeld en naar hem toe ben gereden,ook al haat ik t om moe een stuk van een uur te rijden!We hebben een geweldige avond gehad en ik moest toegeven:Hij is mn hart aan t stelen!IN de 5 weken dat we met elkaar zijn omgegaan hebben we naast leuke dingen ook een x of 4 fikse ruzie gehad over kleine dingen.\hij is nl frequent coke-gebruiker en reageerde vrij wisselend op mij.Als we ruzie hadden gehad smst-e ik :schatje,kunnen we dit vergeten???En hij zei altijd ja,en dat hij t ook zo rot vond.Maar nu twee weken geleden haddenw e weer ergens woorden om,ook mijn schuld.Goedgemaakt die nacht in bed en toen ik zondags naar huis ging was alles goed.Alleen zat t me niet lekker ,ik wilde dinsdags naar hem toe om erover te praten.Dat was goed,alleen begaf mijn auto het.Ik zei dus dat ik woensdag zou komen en dat was ook goed.Toen ik vroeg:zullen we nog even bellen voordat we gaan slapen? zei hij:nee sorry,ik sliep al half.....

Mijn reactie was een beetje fel:Nou ja,in een relatie moet t van twee kanten komen,stuur al mn spullen maar op!

HIj:nee,je komt ze morgen halen en dan oprotten...

Mn hart brak,ik was in die 5 weken tijd echt om hem gaan geven en niet alleen voor de sex....

Alleen steeds als ik nu mn spullen wil halen en dat sms:ZEgt hij:nee vanaaf niet,ben zo druk sorry....en dat al 4 keer

Als ik bel neemt hij niet op dus ik weet t ook niet meer.Ik mag alleen komen als t hem uitkomt,toen ik vorige week dinsdag voor de deur stond deed hij niet opn terwijl hij me welgehoord heeft.3 kwartier voor niets gereden....

Afgelopen maandag stuurde ik een sms:mag ik ze anders laten staan,alleen dan krijg je mij er ook weer bij......zijn antwoord:even rust zoume geen kwaasd kunnen...zo vaag

Gisteren zat ik met mn vriendinnen op een terras en caro was t zo zat dat zij hem gebeld heeft.Heel gesprek en toen zei hij:ik ben klaar met haar want ze wil t alleen maar goedmaken....ja duh,das logisch toch?Caro zei toen:kunnen we dan zaterdag de spullen halen,ben jij van haar af en zij van jou.....zijn antwoord:IK weet niet of ik tijd heb dan....Caro:kunnen jullie t nog uitprate.....HIJ:als ze niet steeds had gezegd dat ze t goed wilde maken dan had ik ze een kans gegeven maar nu......ik vraag jullie meiden,wat wil hij nu?Opsturen doet hij niet,ik moet zelf komeb alleen wel als hij t bepaalt!en hij wil ook nog t liefstdat ik alleen kom......begrijp me goed,ik ben erg anti drugs dus als dat niet was verandert had t geen toekomst gehad.Maar nu ben ik nog wel behoorlijk gek op hem...zeg nou zelf:Iets wat op zondag en maandag nog geweldig is,hoe kan dat dinsdag over zijn?

Moet ik hem even met rust laten,afstand nemen????We fantaseerder echt urenover trouwen en kinderen...dus zover waren we al.Als ik nu 4 weken wacht met die spullen,ik moet ze wel echt terug,zou t dan nog goedkomen?wie heeft er ervaringen mee of nog beter wie weet hoe een man denkt in deze situatie
28 zei je ?
euh, wat voor spullen staan er dan bij hem? De halve inboedel?
Ja, dat vraag ik me ook af... ik snap er geen biet van, je schrijft heel onduidelijk...

Enne... een kleine tip: als Caro haar echte naam is, kun je hem misschien beter veranderen in een fake-naam!
drugs = exit
hoi,

28 ja....

en nee,mn laarzen van tommy hilfiger,ben ik erg aan gehecht en mn sieraden.Verder dvds,cds en heel veel badspullen.Er liggen handdoeken omdat die van hem altijd in de was zaten en verder nog,ja sorry,3 pakken ongebruikte,uiteraard condooms want hij had nooit tijd ze te halen
Poeh.. umm. Voor zover ik er wat van kon maken, klinkt dit niet goed of ideaal, verre van zelfs. Alleen al dat je anti-drugs bent zelf en hij regelmatig coke gebruikt en dat dat zou moeten veranderen. Ik weet niet hoe realistisch dat is.

Echt, haal je spullen en laat het los. Klinkt als een hoop drama en dat jullie leuke seks hebben maar tegelijkertijd niet het beste in elkaar naar boven brengen. Dat wordt meestal alleen maar erger.
gaat het om een tandenborstel en een fles deo dan zou ik zeggen oprotten met die loser, ik koop wel nieuwe spullen.

Hij wil niks van je of met je, voor zover ik het verhaal begrijp

edit: haal die spullen gewoon op, en laat hem verder met rust. Hij is gewoon een junk.
anoniem_60430 wijzigde dit bericht op 07-08-2008 14:28
Reden: ik zag net TO reactie mbt haar spullen
% gewijzigd
dat vraag ik me ook af.. Een tandenborstel?
Vijf weken een relatie / Al een aantal keer fikse ruzie

Vriend en ik zijn het ook niet altijd eens. Maar in de eerste maand al meerdere keren fikse ruzie kwam hier niet voor...

Drugs gebruik / Fantaseren over trouwen en kinderen

Wat voor toekomst zie je samen met een drugsgebruiken?

Als ik in jouw situatie zat zou ik zo snel mogelijk mijn spullen ophalen en er verder vandaan blijven...
nee caro is niet haar naam,zo slim ben ik ook nog wel haha.....tis moeilijk allemaal..
Men, je hebt vijf weken een heftige relatie gehad met iemand die vaak drugs gebruikt. Ideaal om mee te trouwen en kindertjes mee te krijgen NOT!

Die verliefdheid gaat vanzelf weer over.

Wat staat er nou nog helemaal bij hem? Geen dingen die je gewoon als verloren kunt beschouwen? Zoals kleding enzo.

Dikke kans dat als je nog vier weken wacht jij 'm niet meer terug wilt. Deze meneer is geen relatiemateriaal punt.
hoi diekie¤

wat een vervelende situatie zeg!persoonlijk denk ik dat stel jullie het weer samen zouden gaan proberen dat het geen stand zou houden(mede door drugsgebruik)

het lijkt erop dat hij het erg prettig vind om machtig te zijn:...hij wil bepalen wanneer jij je spullen mag ophalen,hij vind het dom dat jij het alleen maar goed wil maken.Klinkt mij als iemand die graag de macht over een vrouw heeft.Vergeet niet dat drugs rare dingen doet met mensen,worden ze echt geen beter mens van!!!!

sterkte!
quote:diekie schreef op 07 augustus 2008 @ 14:25:

hoi,

28 ja....

en nee,mn laarzen van tommy hilfiger,ben ik erg aan gehecht en mn sieraden.Verder dvds,cds en heel veel badspullen.Er liggen handdoeken omdat die van hem altijd in de was zaten en verder nog,ja sorry,3 pakken ongebruikte,uiteraard condooms want hij had nooit tijd ze te halenDie spullen heeft ie natuurlijk allang verpatst voor een beetje coke. Meid, wees blij dat je van hem af ben.
Je kent elkaar ruim een maand.....en dan al serieus over trouwen en kinderen hebben? al 4x fikse ruzie gehad? En dan boos worden als hij niet wil bellen voor het slapen gaan? Loop je niet een beetje te hard van stapel??

ppfff, maak je niet zo druk zou ik zeggen. Zorg dat je je spullen krijgt en zet hem uit je hoofd.
Wat een klein beetje geiligheid al niet voor toestanden kan opleveren he.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:diekie schreef op 07 augustus 2008 @ 14:25:

hoi,

28 ja....

en nee,mn laarzen van tommy hilfiger,ben ik erg aan gehecht en mn sieraden.Verder dvds,cds en heel veel badspullen.Er liggen handdoeken omdat die van hem altijd in de was zaten en verder nog,ja sorry,3 pakken ongebruikte,uiteraard condooms want hij had nooit tijd ze te halenHeeeeel erg jammer van je laarzen, sieraden, dvd's, cd's en badspullen dan. Ik zou het er wel voor over hebben om nooit meer contact te hebben met deze man zodat je verliefdheid zo snel mogelijk slijt.
quote:Very Cherry schreef op 07 augustus 2008 @ 14:29:

Wat een klein beetje geiligheid al niet voor toestanden kan opleveren he.
quote:zusenzo schreef op 07 augustus 2008 @ 14:21:

28 zei je ?ik dacht precies hetzelfde!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
nee,ik werd niet boos omdat hij toen niet wilde bellen.misschien een beetje,maar hij belde mij de hele dag door.En als ik hem wilde spreken op mijn tijd...dat bepaalde hij dan.Tsja,die spullen,ook dat zegt hij wanneer hij tijd heeft...en wat betreft de drugs...toen ik hem een week kende vertelde hij mij dat hij drugs gebruikt.Coke en af en toe een pil.Ik zei toen gelijk dat ik dat niet wilde en wat mij betreft we hier zouden stoppen.Toen heeft hij mij op zn knieen gesmeekt om erover na te denken en dat hij er echt mee ging stoppen voor mij.....
ja, dat zeggen de meeste junks. En die beloftes maken ze altijd waar.
quote:diekie schreef op 07 augustus 2008 @ 14:33:

Toen heeft hij mij op zn knieen gesmeekt om erover na te denken en dat hij er echt mee ging stoppen voor mij.....vergeet niet dat zulke mensen juist ALTIJD valse beloftes maken!!
Vijf weken en dan al voor tenminste twee jaar drama.

Je ziet het nu nog niet maar hij doet je een groot plezier meid. Haal je spullen bij hem weg en 'rot dan op' zoals hij dat zo deftig pleegt te SMS-en.

En dan naar de hamam of sauna, die vijf weken even een uurtje uitzweten en uit je weg laten masseren en vervolgens de Heer prijzen dat je er zo makkelijk vanaf komt!

Count your blessings, geloof me, dit was één groot tranendal geworden na verloop van tijd. Het was nu al niet echt gezellig en dat na vijf weken.
Diekie, mensen veranderen niet voor een ander en jij kunt mensen niet veranderen, alleen jezelf.

Je komt veel sneller over het verlies van je spullen heen dan over het verlies van je eigenwaarde.

En wat je verliefdheid betreft: korte pijn is veel beter dan lang verdriet.
ja dat zegt iedereen....dat junks behoorlijk liegen...begrijp me goed,ik ben een leek op drugsgebied en heb t gewoon niet willen zien door de roze bril....ik snap alleen niet dat iemand die ,in een normale bui ,ontzettend liet zien gek op me te zijn ineens om kan slaan.Mn vriendinnen zeiden ook dat dat een kant van drugsgebruik is......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven