Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik twijfel Bella. Het zou echt kunnen zijn.
quote:Honeymoonquiz schreef op 11 februari 2015 @ 15:31:

Ik heb geen vrienden gemaakt vandaag. Er wordt me zelfs therapie aangeraden Mss is het coaching groepje iets voor jou?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Istar_ schreef op 11 februari 2015 @ 15:34:

Ik twijfel Bella. Het zou echt kunnen zijn.

To legt de nadruk op waarom ze geen seks met hem zou hebben.

Verder gaat ze nergens op in.

Ik geloof het iig niet.

Dan reageer ik beter niet meer.
Huts!
quote:doornroosje9 schreef op 11 februari 2015 @ 15:36:

[...]

Mss is het coaching groepje iets voor jou? Dank je, ik ga erover nadenken. Misschien kan ik dan effectiever leren forummen en meer vriendjes maken.
Cebufriend is een trol toch? Niemand is zo stom in het echt toch? Toch?

Zonder ondergoed
quote:GateKeeper schreef op 11 februari 2015 @ 13:42:

[...]

WFT = Wet op Financieel toezicht.

Het sijchnt zo te zjin dat wdrooen gooewn te lzeen zjin als de ltteer aan bgien en enid op de jstuie ptaals saatn.

Ik las dus What The Fuck
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Bij mij is het forum nu alweer kapot!
Bij mij ook stoor....
Bij mij ook
Grrr, stom forum. Heb twee keer een heel verhaal geschreven, krijg ik nadat ik op plaats je reactie heb gedrukt, die stomme gele helm te zien. Heb eigenlijk geen zin om het nog een keer te proberen, want zo belangrijk was het niet. Maar het is wel behoorlijk irritant
quote:MissJodiF schreef op 11 februari 2015 @ 17:03:

Grrr, stom forum. Heb twee keer een heel verhaal geschreven, krijg ik nadat ik op plaats je reactie heb gedrukt, die stomme gele helm te zien. Heb eigenlijk geen zin om het nog een keer te proberen, want zo belangrijk was het niet. Maar het is wel behoorlijk irritantJa heb ik ook al een paar keer gehad. Net een constructief bericht vol wijze woorden af, en dan krijg ik de gele helm te zien.
quote:Honeymoonquiz schreef op 11 februari 2015 @ 17:05:

[...]

Ja heb ik ook al een paar keer gehad. Net een constructief bericht vol wijze woorden af, en dan krijg ik de gele helm te zien.En ook vervelend voor ons, want daardoor missen we al jouw wijze woorden.
Stom *** forum. Het wordt alleen maar erger in plaats van beter. Wat een stelletje prutsers.
quote:MissJodiF schreef op 11 februari 2015 @ 17:08:

[...]

En ook vervelend voor ons, want daardoor missen we al jouw wijze woorden.Klopt
quote:Honeymoonquiz schreef op 11 februari 2015 @ 17:05:

[...]

Ja heb ik ook al een paar keer gehad. Net een constructief bericht vol wijze woorden af, en dan krijg ik de gele helm te zien.En nooit een gele helm als je weer eens een post plaatst waarover je beter iets langer had kunnen nadenken.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ctrl C voordat je gaat posten, dat is een handigheidje na járen VF.

Zodra het forum weer eens in een instabiele periode blijkt doe ik dat bij iedere posting.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik heb overigens momenteel nergens last van.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Solomio schreef op 11 februari 2015 @ 17:13:

[...]

En nooit een gele helm als je weer eens een post plaatst waarover je beter iets langer had kunnen nadenken. Nope. Die posts komen meestal daarna, door de frustratie
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2015 @ 16:42:

Bij mij is het forum nu alweer kapot!Hoezo alweer? Was ie gemaakt dan?
Ik heb nou ook weer een vreemde lay out; niet dat uitgeklapte maar rare zwarte vlakken en de dingen die normaal onderaan staan kom ik nu overal en nergens tegen.
Verdorie. Heb ik een nieuw wachtwoord voor mijn DigiD, pakt-ie hem niet. Is de boel wéér geblokkeerd.
Digid is echt drama! Ik moet dat regelmatig opnieuw aanvragen
Dit is al de derde keer in een paar weken dat ik hem aanvraag. Elke keer kent-ie mijn wachtwoord niet. Echt, fucking ding,
Is doreia trouwens nog actief? Of iemand anders die schuldhulpverlening/bewindvoering doet? Ik heb een brandende vraag!
Dat is wel echt vervelend Istar. Ik vergeet gewoon iedere keer mijn wachtwoord of de gebruikersnaam...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven