Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Stein, PB terug!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 februari 2015 @ 19:33:

[...]

Gelukkig is ie de eerste niet en zal hij ook zeker de laatste niet zijn.

Ik zou de quote-knop helemaal naar links verplaatsen ofzo. Ik zie het zo vaak mis gaan.

Dat inderdaad.

Maar ik wen er wel aan,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ooit.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
En ook van mij Stein! Twee zelfs
Wat een popiejopie die Steinbeck!
quote:MrsEinstein schreef op 11 februari 2015 @ 19:33:

Klopt het dat ik een pb van de ene forummer krijg, daarop reageer en vervolgens reactie van een ander daarop krijg?

Ik geloof dat ik vanavond maar heel vroeg naar bed moet.Dat kan, als het bericht naar meer mensen tegelijk is gestuurd. Een groepsbericht.
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 19:39:

Wat een popiejopie die Steinbeck!
Feow, ik heb het desbetreffende bericht gestaft. Bedankt voor de oplettende ogen.
Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 18:05

Is doreia trouwens nog actief? Of iemand anders die schuldhulpverlening/bewindvoering doet? Ik heb een brandende vraag!

Ik ben er nog hoor. PB me maar!
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2015 @ 19:42:

Feow, ik heb het desbetreffende bericht gestaft. Bedankt voor de oplettende ogen.Stoor, ik heb een bekertje appelstroop over je schutting gegooid.
Leeg terug gegooid Stein.
quote:Steinbeck2 schreef op 11 februari 2015 @ 19:40:

[...]

Dat kan, als het bericht naar meer mensen tegelijk is gestuurd. Een groepsbericht.Ah, vandaar dus. Ik wist niet dat mogelijk was.
quote:Frizz schreef op 11 februari 2015 @ 19:31:

Mag ik nog weten wie de ban heeft gekregen? Of kan ik dat terug vinden ergens?Er is een bantopic, zie de OP vh modstopic
Je bent zelf een theepot
quote:Frizz schreef op 11 februari 2015 @ 19:26:

Maar Thordis is dan toch wel aanwezig, zij het met een andere nick? Hoop ik?

Als íemand met stille trom terugkomt is dat prima toch?

Als iemand wil laten dat de vorige nick x was en nu terug is met nick z dan laat iemand dat wel weten.
Je bent zelf een theepot
quote:Istar_ schreef op 11 februari 2015 @ 19:34:

[...]

Huh?

Dus je stuurt bijv. naar mij en krijgt antwoord van Frizz?

Zeker weten aan de juiste gestuurd?Ja, ik kreeg van 2 mensen antwoord, wist niet dat dat mogelijk was.
quote:Doreia schreef op 11 februari 2015 @ 19:44:

Is doreia trouwens nog actief? Of iemand anders die schuldhulpverlening/bewindvoering doet? Ik heb een brandende vraag!

Ik ben er nog hoor. PB me maar!Ga ik zo even doen!
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2015 @ 19:53:

[...]

Als íemand met stille trom terugkomt is dat prima toch?

Als iemand wil laten dat de vorige nick x was en nu terug is met nick z dan laat iemand dat wel weten.Excuse me, ik heb die hele gate gemist en heb dus ook geen idee hoe dat is gelopen. Vandaar mijn vragen.
Stein, je hebt pb.
Miss Jodi, je bent approved, lukt me niet om je pb te beantwoorden.
quote:Doreia schreef op 11 februari 2015 @ 19:44:

Ik ben er nog hoor. PB me maar!PB is (20 minuten terug, zo lang duurt het blijkbaar om weer op het forum te komen...) verstuurd.
quote:Frizz schreef op 11 februari 2015 @ 20:02:

[...]

Excuse me, ik heb die hele gate gemist en heb dus ook geen idee hoe dat is gelopen. Vandaar mijn vragen.

Snap ik en ik bedoel het niet lullig

Maar er was geen gate.

Dat leek even zo omdat er mensen bij inloggen op een ander account terecht leken te komen. Daar kon echter niets mee dus de gate was geen gate. Maar in die tijd ( paar uur + nasleep) hebben een aantal mensen zich laten anonimiseren waaronder Thordis

En dit weekend was er was gehakketak. Als je dat toen niet hebt gevolgd doet het er ook niet toe, denk ik.
Je bent zelf een theepot
Wow, echt fijn dat al die bugs zijn opgelost...

Jah... ze zijn er echt hééél intensief mee bezig,

Niemand kan er meer op, zo intensief.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als iedereen nou zodra ie op het forum kan zijn pb's checkt dan hoeft het toch niet iedere keer gezegd te worden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Amaquanda, je hebt PB terug, zolang kon ik dus niet op het forum! Zit nu stiekem nog achter de laptop terwijl manlief zojuist demonstratief de deur heeft dichtgedaan en naar bed is. Ik ga hem achterna nu Als dit tot een breuk komt, kan ik de mods dan aansprakelijk stellen denken jullie?
Ik snap niet dat we hier nog komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven