Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 februari 2015 om 19:35
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 februari 2015 @ 19:33:
[...]
Gelukkig is ie de eerste niet en zal hij ook zeker de laatste niet zijn.
Ik zou de quote-knop helemaal naar links verplaatsen ofzo. Ik zie het zo vaak mis gaan.
Dat inderdaad.
Maar ik wen er wel aan,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ooit.
[...]
Gelukkig is ie de eerste niet en zal hij ook zeker de laatste niet zijn.
Ik zou de quote-knop helemaal naar links verplaatsen ofzo. Ik zie het zo vaak mis gaan.
Dat inderdaad.
Maar ik wen er wel aan,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ooit.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
woensdag 11 februari 2015 om 19:40
quote:MrsEinstein schreef op 11 februari 2015 @ 19:33:
Klopt het dat ik een pb van de ene forummer krijg, daarop reageer en vervolgens reactie van een ander daarop krijg?
Ik geloof dat ik vanavond maar heel vroeg naar bed moet.Dat kan, als het bericht naar meer mensen tegelijk is gestuurd. Een groepsbericht.
Klopt het dat ik een pb van de ene forummer krijg, daarop reageer en vervolgens reactie van een ander daarop krijg?
Ik geloof dat ik vanavond maar heel vroeg naar bed moet.Dat kan, als het bericht naar meer mensen tegelijk is gestuurd. Een groepsbericht.
woensdag 11 februari 2015 om 19:53
quote:Frizz schreef op 11 februari 2015 @ 19:26:
Maar Thordis is dan toch wel aanwezig, zij het met een andere nick? Hoop ik?
Als íemand met stille trom terugkomt is dat prima toch?
Als iemand wil laten dat de vorige nick x was en nu terug is met nick z dan laat iemand dat wel weten.
Maar Thordis is dan toch wel aanwezig, zij het met een andere nick? Hoop ik?
Als iemand wil laten dat de vorige nick x was en nu terug is met nick z dan laat iemand dat wel weten.
Je bent zelf een theepot
woensdag 11 februari 2015 om 19:57
woensdag 11 februari 2015 om 20:02
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2015 @ 19:53:
[...]
Als iemand wil laten dat de vorige nick x was en nu terug is met nick z dan laat iemand dat wel weten.Excuse me, ik heb die hele gate gemist en heb dus ook geen idee hoe dat is gelopen. Vandaar mijn vragen.
[...]
Als iemand wil laten dat de vorige nick x was en nu terug is met nick z dan laat iemand dat wel weten.Excuse me, ik heb die hele gate gemist en heb dus ook geen idee hoe dat is gelopen. Vandaar mijn vragen.
•
woensdag 11 februari 2015 om 20:30
quote:Doreia schreef op 11 februari 2015 @ 19:44:
Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 18:05
Is doreia trouwens nog actief? Of iemand anders die schuldhulpverlening/bewindvoering doet? Ik heb een brandende vraag!
Ik ben er nog hoor. PB me maar!PB is (20 minuten terug, zo lang duurt het blijkbaar om weer op het forum te komen...) verstuurd.
Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 18:05
Is doreia trouwens nog actief? Of iemand anders die schuldhulpverlening/bewindvoering doet? Ik heb een brandende vraag!
Ik ben er nog hoor. PB me maar!PB is (20 minuten terug, zo lang duurt het blijkbaar om weer op het forum te komen...) verstuurd.
woensdag 11 februari 2015 om 21:23
quote:Frizz schreef op 11 februari 2015 @ 20:02:
[...]
Excuse me, ik heb die hele gate gemist en heb dus ook geen idee hoe dat is gelopen. Vandaar mijn vragen.
Snap ik en ik bedoel het niet lullig
Maar er was geen gate.
Dat leek even zo omdat er mensen bij inloggen op een ander account terecht leken te komen. Daar kon echter niets mee dus de gate was geen gate. Maar in die tijd ( paar uur + nasleep) hebben een aantal mensen zich laten anonimiseren waaronder Thordis
En dit weekend was er was gehakketak. Als je dat toen niet hebt gevolgd doet het er ook niet toe, denk ik.
[...]
Excuse me, ik heb die hele gate gemist en heb dus ook geen idee hoe dat is gelopen. Vandaar mijn vragen.
Snap ik en ik bedoel het niet lullig
Maar er was geen gate.
Dat leek even zo omdat er mensen bij inloggen op een ander account terecht leken te komen. Daar kon echter niets mee dus de gate was geen gate. Maar in die tijd ( paar uur + nasleep) hebben een aantal mensen zich laten anonimiseren waaronder Thordis
En dit weekend was er was gehakketak. Als je dat toen niet hebt gevolgd doet het er ook niet toe, denk ik.
Je bent zelf een theepot
woensdag 11 februari 2015 om 22:30
woensdag 11 februari 2015 om 22:49