Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 februari 2015 om 12:35
donderdag 12 februari 2015 om 12:38
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 februari 2015 @ 12:03:
[img]http://www.c1000.nl/bestellen/gebak-bes ... 6CC2E.ashx[/img]
Ik ben aangenomen bij de Oranje Jassen Brigade!
Morgen contract tekenen en donderdag starten.
Project tot eind 2015!
Dankzij jullie duimpjes!Bella van harte! Goed nieuws! Succes donderdag, en lekker dat het toch bijna tien maanden is. Ik pik alleen een aardbei van de taart, iets te veel feestjes deze week. Heb al vijf punten taart op deze week!
[img]http://www.c1000.nl/bestellen/gebak-bes ... 6CC2E.ashx[/img]
Project tot eind 2015!
Dankzij jullie duimpjes!Bella van harte! Goed nieuws! Succes donderdag, en lekker dat het toch bijna tien maanden is. Ik pik alleen een aardbei van de taart, iets te veel feestjes deze week. Heb al vijf punten taart op deze week!
donderdag 12 februari 2015 om 12:46
quote:sandt2.0 schreef op 12 februari 2015 @ 12:38:
[...]
Bella van harte! Goed nieuws! Succes donderdag, en lekker dat het toch bijna tien maanden is. Ik pik alleen een aardbei van de taart, iets te veel feestjes deze week. Heb al vijf punten taart op deze week!
Doe er dan een klein likje slagroom op.
Gewoon, omdat het kan.
[...]
Bella van harte! Goed nieuws! Succes donderdag, en lekker dat het toch bijna tien maanden is. Ik pik alleen een aardbei van de taart, iets te veel feestjes deze week. Heb al vijf punten taart op deze week!
Doe er dan een klein likje slagroom op.
Gewoon, omdat het kan.
Huts!
donderdag 12 februari 2015 om 12:53
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 februari 2015 @ 12:03:
[afbeelding]
Project tot eind 2015!
Dankzij jullie duimpjes!
Wow Bella, dat is snel gegaan! Wat ontzettend fijn voor je!
Enne, dat komt niet onze duimpjes, dat heb je toch echt zelf gefixt hoor!
Lekker dat je na de carnaval mag beginnen, kun je nog even relaxen en genieten van Daantje.
't Is wel héél anders 'thuiszitten' nu met vooruitzicht op weer werk he...
[afbeelding]
Project tot eind 2015!
Dankzij jullie duimpjes!
Wow Bella, dat is snel gegaan! Wat ontzettend fijn voor je!
Enne, dat komt niet onze duimpjes, dat heb je toch echt zelf gefixt hoor!
Lekker dat je na de carnaval mag beginnen, kun je nog even relaxen en genieten van Daantje.
't Is wel héél anders 'thuiszitten' nu met vooruitzicht op weer werk he...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 12 februari 2015 om 13:03
donderdag 12 februari 2015 om 14:13
Bella WOW!!!!!!!! Super gedaan en al zo snel beginnen. Gefeliciteerd. Nu is Daantje er niet om je te troosten maar om mee te vieren
Die Kate toch. Ik blijf haar manier van schrijven, haar verwachtingen, de reacties (dus waar reageert ze wel en waar niet op), woordkeuze en nog veel meer, veel te veel lijken op een door mij eerder aangehaalde forummer. Ik kan het niet serieus nemen, vermakelijk is het wel!
Die Kate toch. Ik blijf haar manier van schrijven, haar verwachtingen, de reacties (dus waar reageert ze wel en waar niet op), woordkeuze en nog veel meer, veel te veel lijken op een door mij eerder aangehaalde forummer. Ik kan het niet serieus nemen, vermakelijk is het wel!
donderdag 12 februari 2015 om 15:23
quote:StoraHuntur schreef op 12 februari 2015 @ 15:19:
[...]
Daarom heeft ze bij ons een ereplaats.Precies. Het zou haar wel sieren om eens langs te komen. Elk half uur ga ik vol verwachting even bijlezen om te zien of ze ons met haar aanwezigheid vereerd heeft. 's Nachts zet ik natuurlijk een wekker, ik wil het absoluut niet missen.
[...]
Daarom heeft ze bij ons een ereplaats.Precies. Het zou haar wel sieren om eens langs te komen. Elk half uur ga ik vol verwachting even bijlezen om te zien of ze ons met haar aanwezigheid vereerd heeft. 's Nachts zet ik natuurlijk een wekker, ik wil het absoluut niet missen.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 12 februari 2015 om 16:18
quote:Solomio schreef op 12 februari 2015 @ 16:15:
Sjezus, krijg ik de rouwkaart van de buuv, staat er een taalfout in (we begeleiden haar na haar laatste rustplaats). Arrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Na? Omg.
Ik heb ook een keer een dankkaartje gehad van een bruidspaar. Bedankt voor het service.
Ik snapte er niks van, hadden ze servies gekocht van de giften.
Maar op een rouwkaart is het helemaal erg.
Sjezus, krijg ik de rouwkaart van de buuv, staat er een taalfout in (we begeleiden haar na haar laatste rustplaats). Arrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Na? Omg.
Ik heb ook een keer een dankkaartje gehad van een bruidspaar. Bedankt voor het service.
donderdag 12 februari 2015 om 16:22
quote:Feeksje1977 schreef op 12 februari 2015 @ 16:18:
[...]
Na? Omg.
Nou ja, ik denk maar zo: de buuv was blind dus die maakt het niet uit.
En zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
[...]
Na? Omg.
Nou ja, ik denk maar zo: de buuv was blind dus die maakt het niet uit.
En zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 12 februari 2015 om 16:22
Oef Solo, dat is onzorgvuldig. Ik heb wel eens het idee dat dit komt doordat mensen zelf hun kaarten maken en de teksten zelf samenstellen.
Afgelopen maand had het Belgisch Koningshuis ook al zo'n blunder met de bedankkaarten i.v.m. steun na het overlijden van Fabiola (op de kaart stond de naam van Paola).
Afgelopen maand had het Belgisch Koningshuis ook al zo'n blunder met de bedankkaarten i.v.m. steun na het overlijden van Fabiola (op de kaart stond de naam van Paola).