Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 februari 2015 om 16:24
quote:Fangtasia schreef op 12 februari 2015 @ 16:22:
Oef Solo, dat is onzorgvuldig. Ik heb wel eens het idee dat dit komt doordat mensen zelf hun kaarten maken en de teksten zelf samenstellen.
Afgelopen maand had het Belgisch Koningshuis ook al zo'n blunder met de bedankkaarten i.v.m. steun na het overlijden van Fabiola (op de kaart stond de naam van Paola).
Deze kaart is door een uitvaartonderneming gemaakt. Zal wel zo'n jonge nitwit hebben zitten tikken, die het verschil tussen na en naar niet meer weet.
Grote kans dat ik de enige ben die het ziet.
Oef Solo, dat is onzorgvuldig. Ik heb wel eens het idee dat dit komt doordat mensen zelf hun kaarten maken en de teksten zelf samenstellen.
Afgelopen maand had het Belgisch Koningshuis ook al zo'n blunder met de bedankkaarten i.v.m. steun na het overlijden van Fabiola (op de kaart stond de naam van Paola).
Deze kaart is door een uitvaartonderneming gemaakt. Zal wel zo'n jonge nitwit hebben zitten tikken, die het verschil tussen na en naar niet meer weet.
Grote kans dat ik de enige ben die het ziet.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 12 februari 2015 om 16:25
quote:Fangtasia schreef op 12 februari 2015 @ 16:22:
Afgelopen maand had het Belgisch Koningshuis ook al zo'n blunder met de bedankkaarten i.v.m. steun na het overlijden van Fabiola (op de kaart stond de naam van Paola).Misschien hadden ze last van een freudiaanse verspreking
Afgelopen maand had het Belgisch Koningshuis ook al zo'n blunder met de bedankkaarten i.v.m. steun na het overlijden van Fabiola (op de kaart stond de naam van Paola).Misschien hadden ze last van een freudiaanse verspreking
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
donderdag 12 februari 2015 om 16:25
donderdag 12 februari 2015 om 16:49
Stein, rustig opbouwen!
Hond heeft net toch al één keer geblaft (of iets wat erop moest lijken)! Maar goed, ze drinkt, slaapt en wil graag geknuffeld worden. Oh en ze heeft ook nog in de tuin in de zon gelegen.
Rollenspelen vind ik juist leuk. Soms wel erg confronterend, maar maak er wel altijd plezier van.
Hond heeft net toch al één keer geblaft (of iets wat erop moest lijken)! Maar goed, ze drinkt, slaapt en wil graag geknuffeld worden. Oh en ze heeft ook nog in de tuin in de zon gelegen.
Rollenspelen vind ik juist leuk. Soms wel erg confronterend, maar maak er wel altijd plezier van.
donderdag 12 februari 2015 om 17:02
quote:Steinbeck2 schreef op 12 februari 2015 @ 16:43:
Weer gewerkt vandaag. Viel tegen moet ik zeggen. Gelukkig kon in na de ochtend weer naar huis en direct een paar uur mijn bed in.
Het forum werkt goed op het moment. Dat valt telkens weer mee.We zijn al dankbaar als het forum het een uurtje doet. Zo ver is het al gekomen.
Weer gewerkt vandaag. Viel tegen moet ik zeggen. Gelukkig kon in na de ochtend weer naar huis en direct een paar uur mijn bed in.
Het forum werkt goed op het moment. Dat valt telkens weer mee.We zijn al dankbaar als het forum het een uurtje doet. Zo ver is het al gekomen.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 12 februari 2015 om 17:09
Stein, kunnen we weer een badkuip vullen en ieder om de beurt erin
Licht maakt niet uit, de tel. even opladen en je kunt weer vooruit. En kaarsen zijn natuurlijk wel gezellig. Koken wordt wel wat moeilijker, maar 's ochtends is niemand in het bos, kap ik wel wat bomen om vuur in de tuin te maken. Voel me al bijna MCGiver (of hoe heette hij?)??
Licht maakt niet uit, de tel. even opladen en je kunt weer vooruit. En kaarsen zijn natuurlijk wel gezellig. Koken wordt wel wat moeilijker, maar 's ochtends is niemand in het bos, kap ik wel wat bomen om vuur in de tuin te maken. Voel me al bijna MCGiver (of hoe heette hij?)??
donderdag 12 februari 2015 om 17:12
En elkaar bellen gaat dan ook niet meer zomaar. Zeker naar het buitenland.
In de jaren 80 woonden wij in het buitenland en als we dan naar Nederland wilden bellen was het altijd even spannend of dat zou lukken.
En we gaan allemaal bij Lady Voldemort in de leer om te leren hoe we een wasmangel moeten gebruiken (naast het schrobbord)
In de jaren 80 woonden wij in het buitenland en als we dan naar Nederland wilden bellen was het altijd even spannend of dat zou lukken.
En we gaan allemaal bij Lady Voldemort in de leer om te leren hoe we een wasmangel moeten gebruiken (naast het schrobbord)
donderdag 12 februari 2015 om 17:39
Stein, logisch dat het nog zwaar was vandaag, thuis lukt het wel maar werken is dan weer een stap verder. Morgen gaat het vast weer een beetje beter en dan is het weekend.
Bellagirl, gefeliciteerd. Heb je toch maar mooi geflikt.
Fang, zieke dieren en kinderen zijn zielig, zieke mannen zelden
Die zogenaamde blootloper is gek, het topic wordt ondertussen meliger. Kateslet loopt onnodig te piepen, wel nice try.
Wat is het forum snel zeg! ( iedereen staat in de keuken natuurlijk)
Bellagirl, gefeliciteerd. Heb je toch maar mooi geflikt.
Fang, zieke dieren en kinderen zijn zielig, zieke mannen zelden
Die zogenaamde blootloper is gek, het topic wordt ondertussen meliger. Kateslet loopt onnodig te piepen, wel nice try.
Wat is het forum snel zeg! ( iedereen staat in de keuken natuurlijk)
Je bent zelf een theepot
donderdag 12 februari 2015 om 17:50
quote:vivapimpelmees schreef op 12 februari 2015 @ 17:48:
Kate aka M81 is weer lekker bezig zeg. Maakt zichzelf wederom compleet belachelijk.
M81 was iemand die hier schreef in mijn forumjeugd, toen ik nog naief en niet grijs was.
Wat doet kateslet specifiek dat jullie denken aan M81?
Kate aka M81 is weer lekker bezig zeg. Maakt zichzelf wederom compleet belachelijk.
M81 was iemand die hier schreef in mijn forumjeugd, toen ik nog naief en niet grijs was.
Wat doet kateslet specifiek dat jullie denken aan M81?
Je bent zelf een theepot
donderdag 12 februari 2015 om 18:00
Weet niet meer wie het zei/vroeg. Maar het is dus bij de meeste benzine-auto's niet mogelijk om er diesel in te tanken, omdat de slang/mondstuk/weetikveelhoehetnoemt van een dieselpomp groter is dan van een benzinepomp. Maar omgekeerd lukt dus meestal wel.
(Wist schoonvader me gisteren te vertellen.)
(Wist schoonvader me gisteren te vertellen.)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.