Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:vivapimpelmees schreef op 12 februari 2015 @ 17:52:

Het taalgebruik. De belachelijke topics. Het ego.Tendentieus hoor
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 februari 2015 @ 18:37:

[...]

Tendentieus hoor Je lijkt Stein wel in dat topic, allemaal dure woorden daar
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 12 februari 2015 @ 18:39:

[...]

Je lijkt Stein wel in dat topic, allemaal dure woorden daarKateslet schrijft het over een reactie van VivaPimp, vandaar.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 februari 2015 @ 18:39:

[...]

Je lijkt Stein wel in dat topic, allemaal dure woorden daar
quote:GateKeeper schreef op 12 februari 2015 @ 18:30:

Kijk mijn duimende hond

[afbeelding]Schatje
quote:Amaqanda schreef op 11 februari 2015 @ 23:44:

[...]

Mijn theorie is:

Libelle gebruikt hetzelfde forum, daar werkt het prima. Toen dachten ze: dat kunnen we ook wel bij viva doen. Alleen heeft viva veeeeeeeeeel meer gebruikers, dus kan dit forum de capaciteit inderdaad niet aan. Misschien ook wel omdat natuurlijk alle oude topics overgezet zijn, dat zullen er veel meer zijn dan bij Libelle icm het aantal gebruikers wat veel hoger ligt.En veeeeel minder topics in de database. Ze moeten gewoon alles van voor 2010 (niet meer gepost) er af gooien. Niemand kijkt nog in die ouwe meuk, hooguit een spammer.
Lady Voldemort, kom je nog steeds niet op het forum?

Balen.

Mocht het je toch lukken om er weer op te komen, ik heb als troost een koetjesreep voor je deur gelegd.
quote:Istar_ schreef op 12 februari 2015 @ 18:45:

[...]

En veeeeel minder topics in de database. Ze moeten gewoon alles van voor 2010 (niet meer gepost) er af gooien. Niemand kijkt nog in die ouwe meuk, hooguit een spammer.Dat zeg ik toch!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 februari 2015 @ 12:03:

[afbeelding]

Ik ben aangenomen bij de Oranje Jassen Brigade!

Morgen contract tekenen en donderdag starten.

Project tot eind 2015!

Dankzij jullie duimpjes!Wat leuk, die je wilde! Gefeliciteerd!
quote:doornroosje9 schreef op 12 februari 2015 @ 13:45:

Ofwel neemt ze dit forum veel te serieus, ofwel is ze een troll die heel goed in haar rol blijft.Dat laatste, zeker als het Martin is.
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 februari 2015 @ 18:42:

[...]

Kateslet schrijft het over een reactie van VivaPimp, vandaar.Stein begrijp het grapje, sorry: het was een 1-2tje
Je bent zelf een theepot
Zó, nou. Gister kwam ik er never nooit meer op. Jullie houden het aardig vol, mij vergaat de lust echt volledig zo.
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 februari 2015 @ 18:37:

[...]

Tendentieus hoor

Ik las het maar ga niet reageren (denk ik...)

[...]

En veeeeel minder topics in de database. Ze moeten gewoon alles van voor 2010 (niet meer gepost) er af gooien. Niemand kijkt nog in die ouwe meuk, hooguit een spammer.

Dit bijv. Strakker topics opruimen. Er zijn maar weinig oude tooics die nog nuttig zijn.

Zal ik het voorstellen?

( serieus bedoeld)
Je bent zelf een theepot
quote:Frizz schreef op 12 februari 2015 @ 19:06:

Zó, nou. Gister kwam ik er never nooit meer op. Jullie houden het aardig vol, mij vergaat de lust echt volledig zo.

Zennnn

Relax
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 12 februari 2015 @ 19:07:

[...]

Dit bijv. Strakker topics opruimen. Er zijn maar weinig oude tooics die nog nuttig zijn.

Zal ik het voorstellen?

( serieus bedoeld)Lijkt mij een goed idee.
quote:Frizz schreef op 12 februari 2015 @ 19:06:

Zó, nou. Gister kwam ik er never nooit meer op. Jullie houden het aardig vol, mij vergaat de lust echt volledig zo.Lees even je pb dan.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 februari 2015 @ 19:08:

[...]

Zennnn

RelaxJa ik doe mijn best, maar na een werkdag waarbij ik werkelijk waar geen seconde kan verspillen sta ik in een stand waarbij 5 minuten voor ik een nieuwe pagina heb kunnen openen echt belachelijk zonde is van mijn tijd.
Bella, ik heb je een pb gestuurd.
quote:vivapimpelmees schreef op 12 februari 2015 @ 19:10:

[...]

Lijkt mij een goed idee.Ik ga de mods mailen, Istar mag de credits /taart/bloemen hebben
Je bent zelf een theepot

[...]

En veeeeel minder topics in de database. Ze moeten gewoon alles van voor 2010 (niet meer gepost) er af gooien. Niemand kijkt nog in die ouwe meuk, hooguit een spammer.Goed idee, fijn dat je oude topics een keer verdwijnen en fijn dat mensen die onderwerpen googelen dan niet gaan reageren in topics uit de oertijd van het forum.
PB beantwoord, tnx Stein!

Wat betreft oude topics wissen, daar is al veel vaker over gesproken. Viva heeft het nooit gewild.
Kateslet is welzeker Martin81, in een ver verleden Edmund Burke en als ik het me goed herinner ook nog Spinoza. De topics, de manier van schrijven en reageren is zo overduidelijk. En afgezaagd.
Hond heeft gegeten, jippie!!! Ze wil nog steeds niet spontaan wandelen, maar oogt al fitter

Stein, ik heb geantwoord! Kan morgen pas weer reageren!

En omdat het bijna carnaval is, trakteer ik alvast op echte Limburgse Nonnevotten:

Voor wie ze niet zo graag heeft heb ik ook nog Berliner Bollen (gevuld met abrikozenjam of kersenjam) gebakken:

Fijne avond!
Fijn, Fang! Fijne avond.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven