En dan ineens dit...
donderdag 7 augustus 2008 om 18:10
donderdag 7 augustus 2008 om 18:17
Ja, ik denk dat je best een relatie zou kunnen krijgen met elkaar ....als jullie dat beiden zouden - nog - willen . Jullie hebben geen afspraken gemaakt , hij zat niet ' vast " , hij heeft alleen toegegeven dat hij jou ook leuker dan leuk vond . Toch ?
In die vrijblijvende toestand is het nog steeds " toegestaan " om rond te kijken en meer . Of ging jij er vanuit dat jullie na die ene nacht of na zijn toezegging dat hij jou ook mistte dat het " aan " was ?
In die vrijblijvende toestand is het nog steeds " toegestaan " om rond te kijken en meer . Of ging jij er vanuit dat jullie na die ene nacht of na zijn toezegging dat hij jou ook mistte dat het " aan " was ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 7 augustus 2008 om 18:50
Sja, laten we eerlijk zijn, jullie hadden niks. ja, je had een keer geneukt en je wist dat ie je leuk vond, maar je wist óók dat ie per sé niets wilde omdat hij naar het buitenland zou gaan. Dat is vrij vertaald uit het mans: "ik wil vrij kunnen zijn om ook anderen te neuken." Dus ik vind niet dat hij gemeen, onaardig en fout is geweest, hij was je niets verplicht. Of je, als hij terug is, eventueel nog iets met hem wilt beginnen is aan jou.

donderdag 7 augustus 2008 om 19:50

donderdag 7 augustus 2008 om 20:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 19:00:
We kunnen doorgaan op de vraag ; mag/kun je ervan uitgaan dat iemand je na één keer neuken trouw is ?
Nee dus denk ik . Het ligt er uiteraard wel aan hoe e.e.a. gaat. Als je een relatie hebt vóórdat je met hem in bed duikt, of je spreekt direct na de bedscene af dat je elkaar trouw blijft, is het wat anders natuurlijk. Maar als je het er helemaal niet over hebt, of zelfs van hem te horen krijgt dat hij 'heus geen relatie wil hoor', sja... dan kun je het niet verwachten. In het laatste geval moet je dus vóór je met hem in bed duikt al bedenken of je je daar wel of niet voor leent. Als seks voor jou 'relatie' en 'trouw' betekent, dan moet je dat vóór die tijd bespreken.
Zo denk ik erover.
En verder baal ik als een stekker dat er wéér een OP weg is. Bah.
We kunnen doorgaan op de vraag ; mag/kun je ervan uitgaan dat iemand je na één keer neuken trouw is ?
Nee dus denk ik . Het ligt er uiteraard wel aan hoe e.e.a. gaat. Als je een relatie hebt vóórdat je met hem in bed duikt, of je spreekt direct na de bedscene af dat je elkaar trouw blijft, is het wat anders natuurlijk. Maar als je het er helemaal niet over hebt, of zelfs van hem te horen krijgt dat hij 'heus geen relatie wil hoor', sja... dan kun je het niet verwachten. In het laatste geval moet je dus vóór je met hem in bed duikt al bedenken of je je daar wel of niet voor leent. Als seks voor jou 'relatie' en 'trouw' betekent, dan moet je dat vóór die tijd bespreken.
Zo denk ik erover.
En verder baal ik als een stekker dat er wéér een OP weg is. Bah.
donderdag 7 augustus 2008 om 20:24