Fijne Valentijnsdag

14-02-2015 08:22 54 berichten
Iedereen die vandaag zit te sippen,hysterisch wil gaan janken en graspollen uit de grond wil trekken in het park omdat ex,huidige lover of a.s. lover niets van zich laat horen:

Zelf ga ik de dag liggend in de gang doorbrengen om te wachten op de postbode en de bloemist die uiteraard postzakken vol kaarten en bossen met rode rozen van al mijn stille aanbidders komen brengen..
quote:sinnombre schreef op 14 februari 2015 @ 08:27:

Ik ben zo benieuwd wie er hier het lelijkste Valentijnscadeau krijgt.

In de winkel zie je zoveel lelijke meuk, waarvan je je afvraagt of iemand dat koopt.

Nou niet uit liefde mag je toch hopen...

Ik ga iets mega-fouts doen: ik heb vanavond een date. Zo niet-mij want echt

te fout op Valentijnsdag dat ik er de humor wel van inzie.
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag allemaal!
quote:phoebe1982 schreef op 14 februari 2015 @ 10:11:

[...]

Nou niet uit liefde mag je toch hopen...

te fout op Valentijnsdag dat ik er de humor wel van inzie.Leuk! Veel plezier
quote:lala87 schreef op 14 februari 2015 @ 10:35:

Het enige dat ik wilde was de dag samen doorbrengen (en een kaartje zou leuk zijn), maar zelfs dat lijkt teveel gevraagd..Oei dat klinkt niet leuk. Kon je hem niet meer tackelen voordat hij de deur uitging?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:phoebe1982 schreef op 14 februari 2015 @ 10:11:

[...]

te fout op Valentijnsdag dat ik er de humor wel van inzie.

Dat vind ik wel echt een `foute` aktie

Hopelijk is hij een beetje te pruimen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 februari 2015 @ 10:36:

[...]

Oei dat klinkt niet leuk. Kon je hem niet meer tackelen voordat hij de deur uitging?Och als het onder dwang moet dan zou het voor mij niet meer hoeven..
quote:diamond-gloss schreef op 14 februari 2015 @ 10:43:

[...]

Och als het onder dwang moet dan zou het voor mij niet meer hoeven..

Nee voor mij ook niet meer, maar als hij dan nog de hele dag met een tand door zijn lip loopt .......

Geintje hoor, zou dat niet doen maar ik zou wel pissed off zijn.
Ik heb een grote mok met : Keep calm and Kiss me gekregen. Vol met spekkies.

Ik vind de keep calm dingen erg leuk.

En een bon voor een dagje dierentuin hier vlak bij over de grens.

Voor vriend had ik een 12 dates a year box gemaakt. Elke maand een date. Allemaal doe dingen want dat vinden we leuk.

Ook simpele dingen erin zoals picknick, filmavond in slaapzak op de bank, vuurtje en smores maken in de tuin.

Paar dingen die wel geld kosten zoals glowgolf en schaatsen.

Duurste was weekendje weg met fietsarrangement, gelukkig via vakantieveilingen goedkoop gekregen.

Vriend was er super blij mee.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ja heel erg fout , zo fout dat het leuk is..

Hij zei nog 'wil je niet' toen ik begon te gillen dat het valentijsdag is, hihi..

Maar goed ik ken mezelf, dan zit ik straks weer te mokken dat ik geen geheime aanbidders heb.. .
Hier doen we ook niet aan valentijn. Vind het zelf ook leuker om onverwacht iets liefs of leuks te krijgen.

Mijn 2 oudste zonen van 10 en 8 hebben elkaar het valentijnskado gegeven wat ze hebben gemaakt op school. Was wel schattig.
quote:MadameQetesh schreef op 14 februari 2015 @ 11:16:

Voor vriend had ik een 12 dates a year box gemaakt. Elke maand een date. Allemaal doe dingen want dat vinden we leuk.

Ook simpele dingen erin zoals picknick, filmavond in slaapzak op de bank, vuurtje en smores maken in de tuin.

Duurste was weekendje weg met fietsarrangement, gelukkig via vakantieveilingen goedkoop gekregen.

Vriend was er super blij mee.Echt lief!

Vriend was er super blij mee.Oh als vriend er niet blij ermee zou zijn, dan had ik hem bij het vuilnis gezet . Wat een geweldig kado heb je verzonnen, ik zou het erg leuk vinden, behalve het fietsen maar dan zou ik wel wachten bij de finish met champagne
Ik heb een mooi bloemenboeket en een bladcadeau voor een tijdschrift abbonement gekregen! En een lief kaartje.
Ik kreeg ontbijt op bed met kop thee, druiven en 2 paracetamol... Ben ziek en man gaat nu lekker carnavallen en ik lig lekker op de bank
Ik heb een broodje filet americain gekregen als valentijnscadeau

Althans ik heb het nog niet, het ligt thuis op me te wachten.

Vriend was er super blij mee.Wat lief en wat een supercadeau.!
Bedankt voor de complimentjes dames.

Lief van jullie.
quote:lux. schreef op 14 februari 2015 @ 13:21:

Ik heb een broodje filet americain gekregen als valentijnscadeau

Althans ik heb het nog niet, het ligt thuis op me te wachten.

o heerlijk..

Hard broodje met roomkaas,filet en plakjes ei,hmm echt lekker vind ik dat..
quote:diamond-gloss schreef op 14 februari 2015 @ 13:42:

[...]

o heerlijk..

Hard broodje met roomkaas,filet en plakjes ei,hmm echt lekker vind ik dat..Ja en dit is echt zo'n broodje van de slager dus met echt goede filet! Nomnom heb er zo'n trek in. Nog steeds niet gegeten want zit bij de kapper voor highlights. Duurt altijd lang
quote:lux. schreef op 14 februari 2015 @ 13:46:

[...]

Ja en dit is echt zo'n broodje van de slager dus met echt goede filet! Nomnom heb er zo'n trek in. Nog steeds niet gegeten want zit bij de kapper voor highlights. Duurt altijd lang

Geniet er van straks.!

Ik denk dat ik straks ook maar een lekkere bak filet ga halen bij de slager en dan morgen een lekker day after valentine lunch voor mezelf ga maken..
quote:lux. schreef op 14 februari 2015 @ 13:46:

[...]

Ja en dit is echt zo'n broodje van de slager dus met echt goede filet! Nomnom heb er zo'n trek in. Nog steeds niet gegeten want zit bij de kapper voor highlights. Duurt altijd lang .

Lekker!!! Geniet ervan straks.

quote:SweetDevil1 schreef op 14 februari 2015 @ 14:16:

[afbeelding]
Lig ziek op de bank en had juist vandaag wel behoefte aan wat extra aandacht....

Maar helaas, vriend heeft het druk dus wordt een dagje alleen en ik mag zo ook nog naar de supermarkt met mn snothoofd.

Wel een kaartje gehad, op zich lief maar ik zit even heel erg in een 'boehoeee ik voel me zo zielug' bui.

Hmpf.
quote:MadameQetesh schreef op 14 februari 2015 @ 13:54:

[...]

.

Lekker!!! Geniet ervan straks.Was heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven