Ik vertrek
zaterdag 14 februari 2015 om 21:42
quote:LouisaVuitton schreef op 14 februari 2015 @ 21:40:
[...]
Ik vind het typisch zo'n vrouw die handige praktische en vooral no nonsense tips geeft op dit forum...en vooral op Kinderen...
Hoop wel dat ik nu niemand heb beledigd
[...]
Ik vind het typisch zo'n vrouw die handige praktische en vooral no nonsense tips geeft op dit forum...en vooral op Kinderen...
Hoop wel dat ik nu niemand heb beledigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:a_nick_is_crini schreef op 14 februari 2015 @ 21:34:
Ik vind het wel goed hoor, wanneer mensen zich zo goed voorbereiden. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren.Ja maar daar kijken wij niet voor, daar is het kleine huis op de prairie voor.
Ik vind het wel goed hoor, wanneer mensen zich zo goed voorbereiden. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren.Ja maar daar kijken wij niet voor, daar is het kleine huis op de prairie voor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:LouisaVuitton schreef op 14 februari 2015 @ 21:40:
[...]
Hoop wel dat ik nu niemand heb beledigd Ik mis een beetje een kort hip rood kapsel
[...]
Hoop wel dat ik nu niemand heb beledigd Ik mis een beetje een kort hip rood kapsel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 14 februari 2015 om 21:47
zaterdag 14 februari 2015 om 21:49