Mode & Beauty alle pijlers

Kettinkje

15-02-2015 08:10 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een mooi kettinkje. Zo'n dunne met klein bedeltje eraan die redelijk nauw aangesloten is aan je nek. Zoek mij alleen suf maar nog niet gevonden... De plaatselijke juwelier had jammer genoeg ook niet wat ik zocht.

Iemand idee waar te koop?
Naar een andere juwelier gaan? Van die simpele kettinkjes zijn toch in verschillende maten te koop/te bestellen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bol.com heeft tegenwoordig ook veel, kijk daar eens.
Dat soort kettinkjes kan je toch bij ongeveer elke juwelier kopen?

Heb je een edelsmid in de stad? "Onze" edelsmid maakt alles wat je mooi vindt en ze is niet eens schreeuwend duur. Misschien is dat een idee?
Google eens op heart to get ketting en ik denk dat je dan een heel eind in de buurt komt.
Ik heb laatst zo een gekocht bij Six. Een zilveren, rond de 12 euro.

Heart to get heeft ze ook, deze zijn rond de 60 euro.
Lucardi?
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Lott?
Wij hebben er laatst eentje voor mijn dochter bij Tiffany gekocht (voor een speciale gelegenheid), deze: http://www.tiffany.com/Shopping/Item.aspx?sku=27125107

Die kun je altijd kleiner laten maken in de winkel. Ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt maar ze hebben daar verschillende hangertjes.
Zoek eens op Minitials
Die heeft toch iedereen in een bakje ergens achterin haar toilettafella liggen? Met sterrenbeeld, hartje of kruisje?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je kunt toch elke ketting laten inkorten? En vaak zijn er meerdere maten.
Met een naald kan je een schakeltje openwrikken en opnieuw vastklemmen met een tangetje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Volgens mij hangt, wat jij wilt, om mijn nek

Die van mij is stomtoevallig van mexx en het kettinkje is 42 cm lang kort (zonder sluitringetje en slotje gemeten). Het hangertje is een soort cylinder met een gaatje erdoor en daar is het kettinkje doorheen gehaald, er is dus geen extra ringetje. Het hangt net onder het kuiltje in mijn hals.

Dus ik denk dat je moet googelen op 40 cm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven