Mode & Beauty alle pijlers

Blush en concealer vraag

17-02-2015 09:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zoek een goede blush. Heb altijd peaches van MAC gebruikt en wil nu een andere proberen. Ik weet alleen niet welke geschikt kan zijn. Ik ben vrij bleek en wil er niet uit komen te zien als een oempaloempa... Iemand tips?

Ook zoek ik een goede concealer om te "shapen" Zowel licht al donker. Wat gebruiken jullie?
Met een concealer shape je niet, wel met contouring powder.

Verder kan je met elke blush een oempaloempa vermijden door het gewoon subtiel te gebruiken.
Excuus ik bedoelde contouring powder. Ik begrijp natuurlijk dat het er ook aan ligt hoe je het en hoeveel je aanbrengt.

Ik ben op zoek naar een geschikte kleur. Ook kan ik weinig geschikts vinden qua contouring.
Ik heb zojuist weer de contouring poeder van Anastasia Beverly hills besteld. Bij de douglas kun je het halen maar wanneer je hem gelijk uit america besteld is het een stuk goedkoper. Als je een groot pakket besteld tenminste want er komen wel verzendkosten bij. Ik kan niet wachten.. Mijn pakket komt deze week binnen:)
Ik gebruik Warmth van Bare Minerals. Is een bronzer die je met een grote kwast langs je haargrens, naar je neus en dan in een boogje naar je kin aanbrengt.

Echt heel mooi en het lijkt net of je in de zon hebt gezeten en je ziet absoluut geen poeder zitten.

Voor vlekjes gebruik ik van hetzelfde merk Bisque of Summer Bisque.
Als je echt een goede contourpoeder wil kan ik de Sculpting Powder van Kevyn Aucoin aanraden. Geeft een geweldig natuurlijk effect. Wel duur, maar echt fantastisch!!
Sleek contour kit

http://veracamilla.nl/201 ... ce-contour-kit-face-form/

Hier zijn Sleek producten te koop vind de Sleek blush erg fijn ze zijn erg goed gepigmenteerd en klein beetje van nodig voor een mooi effect.

http://www.themakeupspot.nl/Gezicht/blush
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven