Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fangtasia schreef op 17 februari 2015 @ 11:36:

Bieb, natuurlijk ben jij welkom, ook als vegetariër. Als het geen bezwaar is dat er wel vlees op de BBQ komt!Zolang er een stukje schoon blijft voor mijn vegaburger ben ik blij
quote:Bieb2.0 schreef op 17 februari 2015 @ 11:46:

[...]

Zolang er een stukje schoon blijft voor mijn vegaburger ben ik blij We moeten er gewoon 2 hebben!
quote:ThunderassMan schreef op 17 februari 2015 @ 11:41:

[...]

Kreeg ik niet nog een PB van je?

Ja, maar weet niet wanneer.

Thanks Doornroosje
quote:Bieb2.0 schreef op 17 februari 2015 @ 11:45:

[...]

Mij eigenlijk ook TAM maar ik moest er wel heel hard om lachen.

Et tu brute?

Heb ik dan helemaal geen credibility hier?
Vriend en ik hebben zo'n bakplaat, die baken ik dan ook altijd helemaal af met zijn en mijn deel. Geen vleesspetters aan mijn kant
quote:Feeksje1977 schreef op 17 februari 2015 @ 11:47:

[...]

We moeten er gewoon 2 hebben!

Of drie.

Maar past dat wel allemaal in het postzegeltuintje van Ginger?
Nou, klaar met mijn epistel in het ontruimingstopic (en daar posten best wat mensen dingen die niet kloppen, heul irritant).

Bieb, natuurlijk mogen vega's ook! Maar inderdaad, moet nog wel iemand een extra bbq meesjouwen. Moeten we ook halal hebben, want dan denk ik dat we de hele zwik gewoon oppakken en in het bos gaan zitten met de bbq. Mijn achtertuin tuin is namelijk 6x7 en wordt mede bevolkt door een trampoline van 3m doorsnee
Arme Ginger, totaal zonder dat het ooit haar bedoeling was heeft ze straks de halve napraat over de vloer!

TAM, doe jij dan de drankjes mixen?

Dan neem ik taart mee.
quote:ThunderassMan schreef op 17 februari 2015 @ 11:49:

[...]

Et tu brute?

Heb ik dan helemaal geen credibility hier? Waar is de HRS als je ze nodig hebt....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Waar is Suus eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet gezien.
Nee sorry Miss, ik ben niet van de HRS. Wel van de TRS.

TAM, ik geloof je hoor.
Stein, geen probleem hoor. Ik heb hier we eens een mee gehad met een hele zooi vrouwen, mèt hun kindergrut! Dan kan ik de halve napraat ook wel handelen.
quote:ThunderassMan schreef op 17 februari 2015 @ 11:49:

[...]

Et tu brute?

Heb ik dan helemaal geen credibility hier?

Jawel hoor, TAM. Ik weet dat Scheelschaapje dit echt heeft gedaan. Zal ik haar vragen om dit te komen bevestigen om je credibility te redden?

Wel bijzonder om te lezen dat als Hats keer op keer toevalligheden 'treft' haar HRS meteen in de bres springt en het nog gelooft ook, maar jou niet. Echt, om je kapot te lachen dit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik wil ook een persoonlijke HRS, lijkt me heerlijk om zo op handen gedragen te worden. Mensen die het altijddddddd met je eens zijn en je altijd redden.

Beetje kontenkussen, veer in de reet ensow.

That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Gingembre schreef op 17 februari 2015 @ 12:08:

Stein, geen probleem hoor. Ik heb hier we eens een mee gehad met een hele zooi vrouwen, mèt hun kindergrut! Dan kan ik de halve napraat ook wel handelen.

Ik durf iig wel Ginge!

Huts!
Als er hier een bbq wordt gehouden zijn er minimaal 3 bbq's: 1 voor vega, 1 voor vis, 1 voor vlees. En als er te weinig zijn gaan de vega's voor.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 februari 2015 @ 12:23:

[...]

Ik durf iig wel Ginge!

Gezellig!
Bbq-en komt wel goed zo denk ik.

Laten we het dan nu eens over de drank voorraad hebben. Ik lust alles behalve Gin en Whiskey

Trouwens als vanaf dat ik opstond een raar dof gevoel in mijn oren. Stom. En ze knappen maar niet open.

Zou ik morgen toch aan een ander blok moeten gaan zitten zonder die collega met die onwijs rotte snerpstem?
Ik vraag me af hè, is n zure visgleuven zuigerT nu een zure visgleuven en n zuigerT tegelijk, of is dat iemand die graag zure visgleuven zuigt?

In geval - dan hartje ik zure visgleuven zuigers. In geval twee denk ik dat de gleuven het vaste napraat kliekje is en de zuigert(s) de 'mannelijke' forummerts. En die laatste twee hartje ik wat minder.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik heb nog een bbq! Waarom gaan de vega's voor? Ik wil vlees
quote:elfje12 schreef op 17 februari 2015 @ 12:49:

Ik heb nog een bbq! Waarom gaan de vega's voor? Ik wil vlees [afbeelding]Ja zeg, vlees voor vega.
O mennnnn.....

Ik krijg die kutbeertjes niet boven die kutketting!!
Huts!
Bella, watte?
Vlees voor vega, daar ben ik het natuurlijk mee eens. Maar ja, ik heb meer vega's dan vleeseters in mijn omgeving, dus er wordt hier vaker een vega bbq (of gourmet, als het binnen is) georganiseerd dan eentje met vlees.

Weet ik ook eens hoe het voelt om het buitenbeentje te zijn.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 februari 2015 @ 12:54:

O mennnnn.....

Ik krijg die kutbeertjes niet boven die kutketting!! Leg eens uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven