More Moredyke
dinsdag 18 november 2014 om 20:04
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:
Goede tijden Slechte tijden
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Goede tijden, slechte tijden
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Goede tijden slechte tijden
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
woensdag 18 februari 2015 om 19:35
quote:yolo8 schreef op 18 februari 2015 @ 13:12:
Nou ik wil Noud er nog even graag aan herinneren dat HIJ degene was die zichzelf onterecht heeft aangegeven, hoe fucking dom ben je dan ook? Hij moet niet zeuren, het is z'n eigen schuld.
Deels mee eens want hij had zich zelf aangegeven en schuld bekend terwijl hij onschuldig is, maar hij wist er
niet van dat Duckface wist dat haar broer hier achter zat.
Noud wou Duckface beschermen.
Nou ik wil Noud er nog even graag aan herinneren dat HIJ degene was die zichzelf onterecht heeft aangegeven, hoe fucking dom ben je dan ook? Hij moet niet zeuren, het is z'n eigen schuld.
Deels mee eens want hij had zich zelf aangegeven en schuld bekend terwijl hij onschuldig is, maar hij wist er
niet van dat Duckface wist dat haar broer hier achter zat.
Noud wou Duckface beschermen.
woensdag 18 februari 2015 om 20:19
woensdag 18 februari 2015 om 22:01
Het is weer waardeloos op het forum posten gaat zeer moeizaam. Sjanien is ontzettend irritant ik wou dat zij besmet word met een ziekenhuisbacterie waardoor Sjanien 15 jaar uit de roulatie is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 18 februari 2015 om 23:07
Ik snap dat weinig inspiratie niet zo, heel veel kijkers hebben de meest fantastische ideeën. Domme Sjors die bij een gelovige sekte gaat. Dat kind van Bing. Martine die, al dan niet gerecast, terugkomt. Anton die een affaire begint met Bing. Lucas die in een dronken bui Aysen bezwangert. Er is zoveel leuks te bedenken.
Nu hebben we een hele onrealistische situatie met Nina die zo ongeveer alles overkomt wat haar maar kan overkomen.
Nu hebben we een hele onrealistische situatie met Nina die zo ongeveer alles overkomt wat haar maar kan overkomen.
woensdag 18 februari 2015 om 23:11
quote:charlottew88 schreef op 18 februari 2015 @ 22:01:
Het is weer waardeloos op het forum posten gaat zeer moeizaam. Sjanien is ontzettend irritant ik wou dat zij besmet word met een ziekenhuisbacterie waardoor Sjanien 15 jaar uit de roulatie is.Ooooooh ja, Sjanien is vre-se-lijk! Wat een irritant wicht is dat geworden. Zij en Biejanka raken allebei overspannen en beginnen dan een lesbische verhouding. Wedden?
Het is weer waardeloos op het forum posten gaat zeer moeizaam. Sjanien is ontzettend irritant ik wou dat zij besmet word met een ziekenhuisbacterie waardoor Sjanien 15 jaar uit de roulatie is.Ooooooh ja, Sjanien is vre-se-lijk! Wat een irritant wicht is dat geworden. Zij en Biejanka raken allebei overspannen en beginnen dan een lesbische verhouding. Wedden?
woensdag 18 februari 2015 om 23:19
quote:Miss-Colorado schreef op 18 februari 2015 @ 23:07:
Ik snap dat weinig inspiratie niet zo, heel veel kijkers hebben de meest fantastische ideeën. Domme Sjors die bij een gelovige sekte gaat. Dat kind van Bing. Martine die, al dan niet gerecast, terugkomt. Anton die een affaire begint met Bing. Lucas die in een dronken bui Aysen bezwangert. Er is zoveel leuks te bedenken.
Nu hebben we een hele onrealistische situatie met Nina die zo ongeveer alles overkomt wat haar maar kan overkomen.Ga door! Help die schrijfjongens een handje.
Nu hebben we een hele onrealistische situatie met Nina die zo ongeveer alles overkomt wat haar maar kan overkomen.Ga door! Help die schrijfjongens een handje.
verba volant, scripta manent.
donderdag 19 februari 2015 om 00:27
Wij weten niet eens of het Nina wel is in dat bed...
Verder lekker wazig allemaal. Wiet die een liedje, en uitgerekend dat liedje, jat (het jengelt alweer dagenlang door mijn hoofd) en Laura doet alsof noud en duckface al een serieuze relatie hadden. Ik denken dat het domme wicht het toneel zou verlaten, krijgt Noud weer jeuk. Diepe zucht...
Verder lekker wazig allemaal. Wiet die een liedje, en uitgerekend dat liedje, jat (het jengelt alweer dagenlang door mijn hoofd) en Laura doet alsof noud en duckface al een serieuze relatie hadden. Ik denken dat het domme wicht het toneel zou verlaten, krijgt Noud weer jeuk. Diepe zucht...
donderdag 19 februari 2015 om 19:21
Aysen heeft een broer dus weer een nieuwe Moredyker in GTST..Juvat Westendorp
gaat de broer broer spelen van Aysen hij speelde ook in de serie Malaika.
http://www.juvatwestendor ... 47-LOW-RES-KEUZE-RTL.jpeg
http://www.rtlnieuws.nl/b ... t-meerdijk-onveilig-maken
gaat de broer broer spelen van Aysen hij speelde ook in de serie Malaika.
http://www.juvatwestendor ... 47-LOW-RES-KEUZE-RTL.jpeg
http://www.rtlnieuws.nl/b ... t-meerdijk-onveilig-maken