Leven is oneerlijk
vrijdag 20 februari 2015 om 18:33
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
vrijdag 20 februari 2015 om 18:38
Ik geloof dat er zojuist tijdens het lezen van je openingspost een zooi hersencellen in mijn kop spontaan zijn afgestorven uit shock over zoveel dommigheid!
Dit moet nep zijn.
Als jij echt serieus zo denkt heb ik diep medelijden met je. En niet omdat je geen leuke dure kleren aan kunt.
Dit moet nep zijn.
Als jij echt serieus zo denkt heb ik diep medelijden met je. En niet omdat je geen leuke dure kleren aan kunt.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
vrijdag 20 februari 2015 om 18:39
Tja, that's life.
Maar waarom zou je perse dure kleren willen? Ik vind merkkleding namelijk zelden mooier dan kleding van de Zara, Only of H&M.
Het enige wat ik belangrijk vind is een goede jas, en die is dan wel vaak van een duur merk. Maar dat is puur voor de kwaliteit.
Met de jas die ik nu heb doe ik al 4 winters (en herfst), en ik schat dat ie nog wel zo'n 2 winters mee kan.
Ik weet niet of je hier sites mag plaatsen, maar kijk anders eens op forever21.nl of die boohoo.com van de reclame.
Daar hebben ze best leuke kleren voor niet al te veel geld.
Maar waarom zou je perse dure kleren willen? Ik vind merkkleding namelijk zelden mooier dan kleding van de Zara, Only of H&M.
Het enige wat ik belangrijk vind is een goede jas, en die is dan wel vaak van een duur merk. Maar dat is puur voor de kwaliteit.
Met de jas die ik nu heb doe ik al 4 winters (en herfst), en ik schat dat ie nog wel zo'n 2 winters mee kan.
Ik weet niet of je hier sites mag plaatsen, maar kijk anders eens op forever21.nl of die boohoo.com van de reclame.
Daar hebben ze best leuke kleren voor niet al te veel geld.
vrijdag 20 februari 2015 om 18:40
vrijdag 20 februari 2015 om 18:40
Ja precies en als je dan als oude vrouw uit eten gaat op de goede plek dan is het ook oneerlijk want dan zit je daar toch maar voor lul in die hippe tent. Heel oneerlijk. Ik zou als ik jou was een organisatie opzetten die dit soort onrecht tegengaat.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 20 februari 2015 om 18:42
Ik kon toen ik die leeftijd had gewoon mooie dingen kopen (D&G, Ralph Lauren, Karen Millen, Vouitton, Boss, Fendi), hoor, dus ik weet niet wat jij verkeerd doet? Nou ja, eigenlijk weet ik het wel. Je prioriteiten zijn niet op orde.
Aanvulling: ik betaalde daar trouwens zelf voor. Geen suikeroompje of rijke ouders hier, gewoon eerlijk hard werken en goed sparen.
Aanvulling: ik betaalde daar trouwens zelf voor. Geen suikeroompje of rijke ouders hier, gewoon eerlijk hard werken en goed sparen.
vrijdag 20 februari 2015 om 18:42
Ik werk al sinds mijn 18de voltijd en heb grotendeels op eigen kosten in deeltijd gestudeerd.
Ik kocht in die tijd veel te veel kleding en ben inmiddels wel afgekickt. Geloof mij wanneer je ouder wordt zijn andere dingen belangrijker.
Ik kocht in die tijd veel te veel kleding en ben inmiddels wel afgekickt. Geloof mij wanneer je ouder wordt zijn andere dingen belangrijker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.