Mode & Beauty alle pijlers

Leven is oneerlijk

20-02-2015 18:33 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
Is best lastig wanneer er iemand hoi tegen je roept op straat.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Steinbeck2 schreef op 20 februari 2015 @ 18:56:

[...]

Niet hoeven werken win win situatie.!
Vandaag in ieder geval weer gelachen, wat een heerlijke puber uitspraak.
En nu even een serieuze reactie:

Ik denk dat je dit beter op het forum van de Tina of de Hitkrant (bestaat die nog?) kan zetten, want wat voor een publiek denk je hier aan te treffen.

Om in jouw woorden te spreken OMG!!

Ik kan hier zo boos om worden, wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt, naar school kan, gezond bent en ouders hebt die voor je zorgen

Want als je dat niet had dan had je niet geklaagd over bovenstaande en bovendien echt een reden om je benadeeld te voelen.
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....
Zo grappig die Twerkqueen. Altijd als ik denk dat ze geen topics meer kan openen die nog onzinniger en ridicuul zijn dan komt ze er toch weer met eentje op de proppen.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
ach kind, de vakantie is bijna voorbij, dan mag je weer naar school
Mijn dochter van 17 heeft een bijbaantje, en kan prachtige merkkleding en schoenen kopen. Kwestie van werken dus
Je zou die spullen natuurlijk ook gewoon kunnen jatten.
quote:reisa1978 schreef op 20 februari 2015 @ 18:58:

Vandaag in ieder geval weer gelachen, wat een heerlijke puber uitspraak.

Haha ja mijn puberella was eens haar Iphone kwijt,nou ja niet echt kwijt want het ding dat lag gewoon wel ergens nou draaaaamaaaa in 13 delen..

Ooooow mijn leven is voorbij echt mijn hele leven zit in die Iphone..
quote:Istar_ schreef op 20 februari 2015 @ 19:01:

Je zou die spullen natuurlijk ook gewoon kunnen jatten.
'Bij een ouder figuur staat kleding minder'

Ik durf mijn linkerarm erom te verwedden dat mijn figuur niet onderdoet voor het jouwe, zo niet dat het beter is
Make up en designer kleren kocht ik toen niet veel nee. Maar ja, ik kocht dan wel weer een huis toen ik 21 was. Daar kan ik dan tegenwoordig die verlepte kop in verstoppen ;)
Ik lees dit thuis voor. Mijn zoon (8) zegt 'zit eigenlijk wel wat in'

Dochter (9) zegt 'wat een onzin, jij hebt nog niet eens rimpels mam, en je bent al 30...'

Weet je, Twerkqueen, ik geef twee serieuze reacties en het enige dat je kunt zeggen is: je lult of je hebt rijke ouders. MIjn tip dus: ga werken. En werk veel. Dan komen dit soort dingen makkelijk jouw kant op. En als je niet zoveel werkt omdat je andere dingen prio geeft, prima, maar zeur dan niet dat je het niet kunt kopen.
Oja, ik kocht inderdaad ook een huis op mijn 21ste. Ik studeerde en werkte meer dan fulltime. Werk waarbij kleding niet belangrijk was, maar bevlogenheid, betrokkenheid en liefde wel.
quote:Lisen schreef op 20 februari 2015 @ 19:04:

'Bij een ouder figuur staat kleding minder'

Ik durf mijn linkerarm erom te verwedden dat mijn figuur niet onderdoet voor het jouwe, zo niet dat het beter isIk las: ik durf mijn endeldarm erom te verwedden....
quote:Gingembre schreef op 20 februari 2015 @ 19:04:

Make up en designer kleren kocht ik toen niet veel nee. Maar ja, ik kocht dan wel weer een huis toen ik 21 was. Daar kan ik dan tegenwoordig die verlepte kop in verstoppen ;)
http://www.metronieuws.nl ... bedrijfje-verdient-tonnen

15 en zat geld voor dure kleren.
quote:lionlily schreef op 20 februari 2015 @ 19:06:

[...]

Ik las: ik durf mijn endeldarm erom te verwedden....

Die durf ik er ook om te verwedden! Dan blijft er van mijn figuur alleen niets over...

Maar er zijn veel ergere dingen, zoals geen geld hebben om dure merkkleding en makeup te kopen
Klopt, ik kan niet eens de huur betalen laat staan kleren kopen en al helemáál geen dure kleren kopen... Echt oneerlijk. En die kindertjes in Afrika maar doen alsof ze het zwaar hebben.

TO, werkelijk. Als jij je het als student kunt permitteren om je over dit soort dingen druk te maken (terwijl je gewoon kleren koopt, alleen geen dure kleren...) mag je jezelf erg, erg gelukkig prijzen.
Daar komt hij weer:

https://www.youtube.com/watch?v=QWRabtzbgSY

ik blijf het een pracht tekst vinden

Als de balken gaan verzakken

Het behang dat bladdert af

Als de deurscharnieren piepen

Zwijgt de huisbaas als het graf

Last van tocht, last van lekkage

In de woning die hij gaf

De huisbaas denkt niet aan herstellen

Ook al peiger je het af

refr.:

Want een mens woont in zijn lichaam

Maar hij heeft het maar te huur

En de grote stille huisbaas

Blijkt hardvochtig op den duur

Als de beenderen gaan vermolmen

De huid wordt schilferachtig wit

De huisbaas denkt niet aan een verfje

Ook niet als je smeekt en bidt

En al kraken je gewrichten

Zieke darmen, ziek gebit

De huisbaas valt niet te vermurwen

Niet door lekkage, niet door spit
nlies wijzigde dit bericht op 20-02-2015 19:11
Reden: entertje er tussen
% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
To, ik vond dat ook toendertijd!!!

Niet raar gedacht hoor.

Aan de andere kant: jullie staat toch alles

Ik denk met heimwee terug aan de tijd dat ik maar wat aantrok, me opmaakte in de tram en zo mijn werk kwam binnenhollen.

Als ik me nu zonder make-up buiten waag wordt de melk in de omgeving spontaan zuur.
quote:lionlily schreef op 20 februari 2015 @ 19:05:

Weet je, Twerkqueen, ik geef twee serieuze reacties en het enige dat je kunt zeggen is: je lult of je hebt rijke ouders. MIjn tip dus: ga werken. En werk veel. Dan komen dit soort dingen makkelijk jouw kant op. En als je niet zoveel werkt omdat je andere dingen prio geeft, prima, maar zeur dan niet dat je het niet kunt kopen.Nogmaals ik werk dat heb ik in het begin al gezegd. Ik moet mijn zorgverzekeraar, huur, boodschappen allemaal zelf betalen. Ik hou dan geld over om kleren schoenen te kopen maar niet de merken die ik zou willen. Meer werken is niet mogelijk ik werk al maximaal aantal uur wat te combineren is. Dan leg me uit hoe moet ik het doen?
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 19:05:

Ik lees dit thuis voor. Mijn zoon (8) zegt 'zit eigenlijk wel wat in'

Dochter (9) zegt 'wat een onzin, jij hebt nog niet eens rimpels mam, en je bent al 30...'

Haha jij verzint ze waar je bij staat hè: domme dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven