Op welke pijler kom jij nooit en waarom niet?
vrijdag 8 augustus 2008 om 18:04
Ik kijk nooit op de gezondheispijler. Ik heb 'm zelfs laten afschermen, zodat de gezondheids-topics niet in het overzicht van nieuwe topics verschijnen.
Het forummen is voor mij een vorm van ontspanning. Aangezien ik licht hypochondrisch ben aangelegd , werkt het lezen over allerlei kwalen nou niet bepaald ontspannend voot mij. Uit zelfbescherming kijk ik hier dus ook maar niet naar. Ik vraag me af of er meer forummers zijn die bewust een of meerdere pijler(s) mijden en waarom dat zo is
Het forummen is voor mij een vorm van ontspanning. Aangezien ik licht hypochondrisch ben aangelegd , werkt het lezen over allerlei kwalen nou niet bepaald ontspannend voot mij. Uit zelfbescherming kijk ik hier dus ook maar niet naar. Ik vraag me af of er meer forummers zijn die bewust een of meerdere pijler(s) mijden en waarom dat zo is
The time is now

vrijdag 8 augustus 2008 om 22:22
quote:Star schreef op 08 augustus 2008 @ 22:13:
[...]
Mijn kind kijkt met mij naar Poltergeist, ben ik nu ontaard?
Zoiets?
Nou ik vind dat dus niet kunnen, een kind heeft de keuze namelijk niet of hij of zij wel of niet wil kijken...een kind kan namelijk de consequentie van zijn keuze niet overzien en ik vind niet dat je dit als ouder je kind aan kunt doen. Jij moet de grenzen stellen en de keuzes maken.
**pakt stiekem effe het telefoonnummer van het AMK en zoeft vervolgens even de babybraaksite op zodat ik hopenlijk alvorens ik naar bed ga mijn wijntjes al kan uitkotsen en dat scheelt een kater morgen.**
zoiets????
[...]
Mijn kind kijkt met mij naar Poltergeist, ben ik nu ontaard?
Zoiets?
Nou ik vind dat dus niet kunnen, een kind heeft de keuze namelijk niet of hij of zij wel of niet wil kijken...een kind kan namelijk de consequentie van zijn keuze niet overzien en ik vind niet dat je dit als ouder je kind aan kunt doen. Jij moet de grenzen stellen en de keuzes maken.
**pakt stiekem effe het telefoonnummer van het AMK en zoeft vervolgens even de babybraaksite op zodat ik hopenlijk alvorens ik naar bed ga mijn wijntjes al kan uitkotsen en dat scheelt een kater morgen.**
zoiets????
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 8 augustus 2008 om 22:24
Ik bedacht me laatst dat ik nogal een pijler-hopper ben. Ik was altijd fan van relaties, maar shiftte naar werk. Toen naar mode ( toen ik ontdekte dat ik de verkeerde bh had hihihihi) en heel soms naar kinderen voor de leuke uitspraken. Met psyche heb ik heel weinig, ik word er altijd heel verdrietig van........En entertainment is ook niet veel voor mij: ik ga tvloos door het leven!
vrijdag 8 augustus 2008 om 22:25
quote:Star schreef op 08 augustus 2008 @ 22:18:
Moet je voor de grap eens op www.babybrabbel.nl gaan kijken.
Wel of geen 4e???????
Derde kindje van nieuwe liefde???
Ook voor het eerst klussen????
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh en ik maar denken dat het hier erg was.
Wel of geen 4e???????
Derde kindje van nieuwe liefde???
Ook voor het eerst klussen????
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh en ik maar denken dat het hier erg was.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

vrijdag 8 augustus 2008 om 22:37
quote:Star schreef op 08 augustus 2008 @ 22:18:
Oh... wat dom van me!!! Ik ga ook nog kijken ook!
Dat is net zoiets als ik pijn in mn mond heb en daar steeds weer ga voelen of het *au* nog steeds pijn doet...
Oh... wat dom van me!!! Ik ga ook nog kijken ook!
Dat is net zoiets als ik pijn in mn mond heb en daar steeds weer ga voelen of het *au* nog steeds pijn doet...

vrijdag 8 augustus 2008 om 22:43
Oh, wat een ontzettend goed nieuws dat je de horrorpijler uit kan zetten! Dat laat ik me geen twee keer zeggen. Ik word bijna agressief als ik die topictitels over klussen, voor het echie gaan en maart/april/augustus/December 2008 steeds weer in mijn vizier krijg! Ben er 1 keer maar eens gaan kijken.. Men, hoe serieus kan je jezelf nemen? Uit, die pijlert!

vrijdag 8 augustus 2008 om 22:46
Ja, ik kom dus wel regelmatig op 'Kinderen' maar dan alleen bij de topics die gaan over subfertiliteit en dan ook nog eens alleen op de topics die het niet hebben over 'klussen' en 'hubbies' enzo. Laatst ook zelf een ivf-en-carriere-topicje geopend daar (ik zat met een dilemma) maar verder interesseert het me daar weinig. Verder post ik zodra ik het interessant vind en dat kan ik elke pijler zijn. Hoewel ik volgens mij weinig op psyche, sex en lijf en lijn te vinden ben. Digi (of zoiets) kan van mij wel worden geschrapt, daar kom ik echt nooit (en aan het aantal topics en posts te zien ben ik niet de enige!).

vrijdag 8 augustus 2008 om 23:04
[quote]Banba schreef op 08 augustus 2008 @ 18:04:
Ik kijk nooit op de gezondheispijler. Ik heb 'm zelfs laten afschermen, zodat de gezondheids-topics niet in het overzicht van nieuwe topics verschijnen.
Het forummen is voor mij een vorm van ontspanning. Aangezien ik licht hypochondrisch ben aangelegd , werkt het lezen over allerlei kwalen nou niet bepaald ontspannend voot mij. Uit zelfbescherming kijk ik hier dus ook maar niet naar.
Ha!!! Een medestander, ik DURF de gezondheidspijler niet eens aan te klikken! Verder heb ik ook weinig met psyche en lijf en lijn, en ik forum ook vnl. voor de ontspanning dus zijn Overig en Entertainment bij mij favoriet. Ik heb weleens eens fase dat ik regelmatig op de beautypijler kijk maar post er vrijwel nooit. En zoals iemand anders ook al zei, ben van nature ook nogal lui dus die werk en studiepijler is ook niet aan mij besteed.
Het forummen is voor mij een vorm van ontspanning. Aangezien ik licht hypochondrisch ben aangelegd , werkt het lezen over allerlei kwalen nou niet bepaald ontspannend voot mij. Uit zelfbescherming kijk ik hier dus ook maar niet naar.
Ha!!! Een medestander, ik DURF de gezondheidspijler niet eens aan te klikken! Verder heb ik ook weinig met psyche en lijf en lijn, en ik forum ook vnl. voor de ontspanning dus zijn Overig en Entertainment bij mij favoriet. Ik heb weleens eens fase dat ik regelmatig op de beautypijler kijk maar post er vrijwel nooit. En zoals iemand anders ook al zei, ben van nature ook nogal lui dus die werk en studiepijler is ook niet aan mij besteed.
vrijdag 8 augustus 2008 om 23:08
quote:shining schreef op 08 augustus 2008 @ 22:54:
Maar nog één vraag hè.....Waarom trekt ze het rokje aan de voorkant naar beneden als het aan de achterkant wordt opgetild?
Ik bedoel, dan trek je de achterkant toch naar beneden?
Hij is haar huisarts en inspecteert haar aambeien. Maar dan hoeft hij nog niet haar voorbips te kunnen aanschouwen
Maar nog één vraag hè.....Waarom trekt ze het rokje aan de voorkant naar beneden als het aan de achterkant wordt opgetild?
Ik bedoel, dan trek je de achterkant toch naar beneden?
Hij is haar huisarts en inspecteert haar aambeien. Maar dan hoeft hij nog niet haar voorbips te kunnen aanschouwen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

vrijdag 8 augustus 2008 om 23:12
quote:Very Cherry schreef op 08 augustus 2008 @ 23:08:
[...]
Hij is haar huisarts en inspecteert haar aambeien. Maar dan hoeft hij nog niet haar voorbips te kunnen aanschouwen Maar dan hoeft ze het rokje nog niet naar beneden te trekken, die huisarts staat immers achter haar en kan haar 'onderste gezicht' niet zien. Dus nog steeds overbodig.
[...]
Hij is haar huisarts en inspecteert haar aambeien. Maar dan hoeft hij nog niet haar voorbips te kunnen aanschouwen Maar dan hoeft ze het rokje nog niet naar beneden te trekken, die huisarts staat immers achter haar en kan haar 'onderste gezicht' niet zien. Dus nog steeds overbodig.
vrijdag 8 augustus 2008 om 23:17

vrijdag 8 augustus 2008 om 23:20