Gezondheid alle pijlers

bijwerkingen pil

17-12-2014 08:08 30 berichten
Hallo lieve vrouwen

Ik ben pas begonnen met de pil

Ik heb al 2 prachtige kindjes.

Deze pil is broertje of zusje van lovette.

Nu is mijn vraag of er iemand is die de volgende bijwerkingen herkent..

Kots..misselijk onwijs moe.. ed..

Ik hoor het graag.

ook wanneer jullie begonnen zijn, is dit op1e dag van.menstruatie of ander moment??
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gewoon bijwerkingen van de pil.
Terug naar de huisarts als het niet naar verwachting werkt of je twijfelt of de bijwerkingen bij deze pil horen.
quote:vamosalaplaya schreef op 21 december 2014 @ 20:39:

Je hebt gewoon bijwerkingen van de pil.Want jij kan met zekerheid zeggen dat TO niet zwanger is? Fijn zo'n glazen bol! Mag ik je volgende maand even bellen als ik niet ongesteld word? Scheelt weer dure zwangerschapstesten
Trigynon is een driefasenpil, de enige waar ik goed op reageer. Ik kan hem alle vrouwen aanraden. Misschien dat je je daar eens in moet verdiepen ?

http://www.apotheek.nl/Me ... on.aspx?mId=10704&rId=394

Ik heb het gevoel dat de nieuwerwetse pillen veel slechter zijn voor een mens en alleen goed voor de portemonnee van de fabrikant.

De apotheek probeert mij altijd weer de trinordiol te verkopen (zogenaamd hetzelfde), die geeft bij mij veel bijwerkingen. Moe, ellendig, zere borsten, puisten, koortsuitslag.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
TO was op 16 nov. 2014 ongesteld. Ongesteld dus geen ontrekkingsbloeding want ze was nog niet aan de hormonale anticonceptie. Had TO toen seks? En zoja, wat gebruikte zij als anticonceptie? Dit beschrijft zij niet en gaat het ook niet om. Dit is niet haar vraag.

Zij besloot op 25 nov. 2014 de pil te nemen, dit was niet de eerste dag van haar menstruatie noch was het binnen de 2 tot 5 dagen marge na de menstruatie. TO belt met de assistente van de dokter, die vertelt haar dat er met de pil kan worden begonnen op iedere willekeurige dag van de cyclus, maar betreft het niet de eerste dag van de menstruatie dan word zij geacht een condoom te gebruiken voor 7 dagen om vervolgens te kunnen vertrouwen op de bescherming van de pil omdat deze dan veilig is.

TO heeft dit gedaan. Zij heeft vage klachten die bij de bijwerkingen van een pil kunnen horen en vraagt zich of of zij misschien toch niet zwanger is. Deze vraag stelt zij hier. Geen glazen bol nodig; antwoord luidt: Nee TO, volgens de gegeven informatie door jou alhier ben jij niet zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven