Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 21 februari 2015 om 13:20
zaterdag 21 februari 2015 om 13:26
quote:O.L.L.A schreef op 21 februari 2015 @ 13:20:
Ik zit in de diepe donkere krochten van youtube. Daar kom ik zo en dan ineens uit door van video naar video te gaan.
Nu zit ik dus die complot theorieën te kijken over reptile morphs Zo ben in eens terecht gekomen bij deze.. en nee ik hou niet van Beyonce's muziek.. maar die links die youtube legt zijn ondoorgrondelijk....
Beyonce: Illiminatie satan...
Ik zit in de diepe donkere krochten van youtube. Daar kom ik zo en dan ineens uit door van video naar video te gaan.
Nu zit ik dus die complot theorieën te kijken over reptile morphs Zo ben in eens terecht gekomen bij deze.. en nee ik hou niet van Beyonce's muziek.. maar die links die youtube legt zijn ondoorgrondelijk....
Beyonce: Illiminatie satan...
zaterdag 21 februari 2015 om 13:27
quote:O.L.L.A schreef op 21 februari 2015 @ 13:19:
Solo, dan haat hij mij ook. Ik zet ook een streepje ipv puntjes op een ij.Ik denk zomaar dat hij het van jou kan hebben, want jij bent zijn moeder niet.
Solo, dan haat hij mij ook. Ik zet ook een streepje ipv puntjes op een ij.Ik denk zomaar dat hij het van jou kan hebben, want jij bent zijn moeder niet.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 21 februari 2015 om 15:06
zaterdag 21 februari 2015 om 17:12
quote:Solomio schreef op 21 februari 2015 @ 17:01:
Paar uur weggeweest, hoef ik maar 5 posts bij te lezen? Iedereen een RL vandaag? Of gele helmen?Ik heb het concert van Dolly Parton zitten kijken. Best gaaf hoe ze nog even een uur zingt op haar leeftijd. En ook zo veel jonge mensen in het publiek. Ik zou het nooit opgezet hebben, maar toen ik er langs kwam boeide het wel. Of kwam dat nou omdat ik vandaag niks hoefde, behalve eten maken?
Paar uur weggeweest, hoef ik maar 5 posts bij te lezen? Iedereen een RL vandaag? Of gele helmen?Ik heb het concert van Dolly Parton zitten kijken. Best gaaf hoe ze nog even een uur zingt op haar leeftijd. En ook zo veel jonge mensen in het publiek. Ik zou het nooit opgezet hebben, maar toen ik er langs kwam boeide het wel. Of kwam dat nou omdat ik vandaag niks hoefde, behalve eten maken?
zaterdag 21 februari 2015 om 17:18
zaterdag 21 februari 2015 om 17:32