Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Ai, zie ik daar nu 2 verschillende borden op die ontbijttafel? Slordig
Zo, dat duurde ff een half uur, mijn reactie.
Regio is leuk hoor Nikki.

Als je een auto hebt.

Málaga leek mij helemaal niets maar was super leuk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:nikki_nuts schreef op 21 februari 2015 @ 21:42:

Nous, het is in onze vakantie regio!Ja zei ik al, mijn lievelingsgebied in Spanje! Hoe issie? Lang niet gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb toch het idee dat ik naar Eigen Huis en Tuin zit te kijken met tuinman Rob.
we vullen elkaar goed aan

we vullen elkaar absoluut goed aan

Nee jullie apen elkaar na. Das iets heel anders
quote:Pippin schreef op 21 februari 2015 @ 21:44:

we vullen elkaar goed aan

we vullen elkaar absoluut goed aan

Nee jullie apen elkaar na. Das iets heel anders
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het is de eerste perfectionist die ik ken die makkelijk dingenuit handen geeft
En beide Hugoooo Rustig...

Ik voel een DWDDmomentje opkomen
quote:Pippin schreef op 21 februari 2015 @ 21:44:

Ik heb toch het idee dat ik naar Eigen Huis en Tuin zit te kijken met tuinman Rob. Klopt precies qua sfeertje idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die hond stak daarnet zijn neus achter tegen het kruis van een gast. Lijkt me niet echt fijn.
Eigenwijze kerel die Remco. Zo dominant.
Nah, ik vond het weer te weinig drama hoor
Het is gewoon...ja.
Remco valt die André ook steeds in de rede.

Het moge duidelijk zijn dat ik die Remco niet zo leuk vind
quote:Summerdance schreef op 21 februari 2015 @ 21:46:

Nah, ik vond het weer te weinig drama hoorJa, viel tegen. Het had meer potentie. Misschien vertelt de update nog iets over dat de hond een vervelende gast in het zwembad heeft gegooid en daarna de partner aanviel? Ofzo?
quote:vla-flip schreef op 21 februari 2015 @ 21:46:

Remco valt die André ook steeds in de rede.

Het moge duidelijk zijn dat ik die Remco niet zo leuk vindOh dan kan je BFF worden met zijn ouders
quote:NummerZoveel schreef op 21 februari 2015 @ 21:47:

[...]

Ja, viel tegen. Het had meer potentie. Misschien vertelt de update nog iets over dat de hond een vervelende gast in het zwembad heeft gegooid en daarna de partner aanviel? Ofzo?Vast
quote:Summerdance schreef op 21 februari 2015 @ 21:47:

[...]

Oh dan kan je BFF worden met zijn ouders Nee, met pa, ma was al om
Een recensie:

“Tegenvaller”

2 van 5 sterrenBeoordeeld op 21 oktober 2014

De B&B ziet er netjes uit, heeft een mooi zwembad en nette kamers, maar toch viel het ons helaas erg tegen. Wij misten de gastvrijheid en persoonlijke noot die je juist bij een b&b verwacht. Dit gevoel bekroop ons gelijk al bij aankomst. Het ontvangst was erg gehaast en afstandelijk. Er werd weinig tot geen interesse getoond, ook niet de dagen erna. Binnen ziet het er netjes uit en is het mooi ingericht. Buiten ziet er ook netjes uit, maar toch misten wij sfeer. Op een of andere manier nodigde het voor ons niet uit om een dagje gewoon bij de b&b te verblijven. Hierdoor gingen we veel meer op stap dan we gepland hadden. Doordat er naast de b&b paarden worden gehouden, heb je vrij veel last van vliegen. Met name bij het ontbijt vervelend In tegenstelling tot wat er op de website staat werd er tijdens ons verblijf niet gekookt 's avonds. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Verbleef Oktober, 2014, bezocht met een partner
Nog een:

“De omgekeerde wereld...”

3 van 5 sterrenBeoordeeld op 20 oktober 2014

Aan de ene kant heeft deze locatie wel potentie om uit te groeien tot een B&B deluxe zoals gepretendeerd wordt het te zijn, aan de andere kant zijn ze hier nog heel ver van vandaan.

Een aantal facetten ligt buiten hun invloed, zoals de vele vliegen die je constant van je lijf en het eten af moet slaan en de uitdagende(!) krappe steile weg door de heuvels ernaartoe. Aan een aantal zaken moet echter nog hard worden gewerkt om de huidige beloften en prijs waar te maken, zoals het ontbreken van airconditioning, gratis wifi en ontbreken van schoonmaak en schone handdoeken (we kwamen een kakkerlak tegen en vragen ons af of die er ook was geweest als er vaker of überhaupt 1x was geveegd en gedweild).

Maar de grootste uitdaging ligt toch bij hun manier van 'gastvrijheid'. Het leek een beetje de omgekeerde wereld. Je kreeg als gast de indruk dat je in dienst stond van de gastheren en hun droom ipv dat je je als gast behandeld voelde. Jammer voor deze mooie locatie. Potentie voldoende, huidige executie onvoldoende.

Verbleef September, 2014, bezocht met een partner

Kan het me precies voorstellen.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, die recensies!
quote:Summerdance schreef op 21 februari 2015 @ 21:47:

[...]

Oh dan kan je BFF worden met zijn ouders Als hgjb266 het wil gaan we samen een groepje vormen (zie hier een smiley met de neus in de lucht en één die de tong uitsteekt)
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2015 @ 21:43:

[...]

Ja zei ik al, mijn lievelingsgebied in Spanje! Hoe issie? Lang niet gezien.Goed! Ik heb geen laptop hier, dus internet is knudde. Hoe gaat het met jou?
quote:nikki_nuts schreef op 21 februari 2015 @ 21:57:

[...]

Goed! Ik heb geen laptop hier, dus internet is knudde. Hoe gaat het met jou?Goed! Waar zit je dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven