Ik vertrek
zaterdag 21 februari 2015 om 22:17
zaterdag 21 februari 2015 om 22:21
Dit staat op FB
La Perla de Frigiliana Bed & Breakfast deluxe
12 januari ·
Een belangrijk moment voor ons is aangebroken!
Per 17 februari aanstaande zullen we onze B&B welke we met veel zorg en liefde hebben opgebouwd aan de nieuwe Nederlandse eigenaren overdragen. Wij gaan ons richten op het weer beter worden van Andre en een nieuwe toekomst opbouwen in het vlakbij gelegen schitterende la Herradura. Graag bedanken we alle FB gasten welke veelal dierbare vrienden zijn geworden, en graag tot ziens. Liefs van Hugo, Andre en Remco.
La Perla de Frigiliana Bed & Breakfast deluxe
12 januari ·
Een belangrijk moment voor ons is aangebroken!
Per 17 februari aanstaande zullen we onze B&B welke we met veel zorg en liefde hebben opgebouwd aan de nieuwe Nederlandse eigenaren overdragen. Wij gaan ons richten op het weer beter worden van Andre en een nieuwe toekomst opbouwen in het vlakbij gelegen schitterende la Herradura. Graag bedanken we alle FB gasten welke veelal dierbare vrienden zijn geworden, en graag tot ziens. Liefs van Hugo, Andre en Remco.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 februari 2015 om 10:21
Op tripadvisor staan een hoop lovende recencies, maar het zou niks voor mij zijn. Zo'n grote hpnd en van dat getut van de eigenaren om je heen (daarom zit ik ook liever in een huisje of hotel dan een B&B )
Wat sneu dat Andre weer ziek is
Wat sneu dat Andre weer ziek is
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 22 februari 2015 om 13:57
quote:Pretzel66 schreef op 22 februari 2015 @ 13:40:
Op tripadvisor ook een zeer uitgebreide onprofessionele reactie van Remco op een negatieve reactie van een gast .Dat ook, maar wie weet hebben ze later hun gedrag aangepast, want na 2012 komen die reacties niet meer voor. (Ik ben even heel optimisitsch dat mensen ook van negatiee feedback kunnen leren )
Op tripadvisor ook een zeer uitgebreide onprofessionele reactie van Remco op een negatieve reactie van een gast .Dat ook, maar wie weet hebben ze later hun gedrag aangepast, want na 2012 komen die reacties niet meer voor. (Ik ben even heel optimisitsch dat mensen ook van negatiee feedback kunnen leren )
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zondag 22 februari 2015 om 13:58
zaterdag 7 maart 2015 om 21:16