Ik vertrek
zaterdag 7 maart 2015 om 21:33
quote:Sabeltandcavia schreef op 07 maart 2015 @ 21:32:
Een luipaard! Een fucking luipaard! Daar heb ik vier safariweken lang naar gezocht en zij zien hem gewoon op dag één!Ik was al in alle staten bij een leeuw.
Een luipaard! Een fucking luipaard! Daar heb ik vier safariweken lang naar gezocht en zij zien hem gewoon op dag één!Ik was al in alle staten bij een leeuw.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 maart 2015 om 21:38
zaterdag 7 maart 2015 om 21:49
zaterdag 7 maart 2015 om 21:50
quote:Nouschi schreef op 07 maart 2015 @ 21:49:
[...]
Vind je? Ik vind het een saaitje.
Ja dat wel, maar ik heb voor de entertainment waarde van het programma leuker als pa en moe hysterisch in de stress schieten als de elektra uitvalt
Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee.......zij zetten gezellig olielampjes in de keuken
[...]
Vind je? Ik vind het een saaitje.
Ja dat wel, maar ik heb voor de entertainment waarde van het programma leuker als pa en moe hysterisch in de stress schieten als de elektra uitvalt
Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee.......zij zetten gezellig olielampjes in de keuken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 7 maart 2015 om 21:51
quote:Summerdance schreef op 07 maart 2015 @ 21:50:
[...]
Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee.......zij zetten gezellig olielampjes in de keukenJa chill zijn ze wel, beetje jammer.
[...]
Maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee.......zij zetten gezellig olielampjes in de keukenJa chill zijn ze wel, beetje jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!