Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 februari 2015 om 19:14
quote:Steinbeck2 schreef op 23 februari 2015 @ 19:11:
Sorry Eitje, ik heb geen ervaring met kinderen. Maar volgens mij jokken kinderen wel vaker zonder dat dat nou meteen betekent dat ze helemaal ontsporen ofzo.
Dat bedoel ik. Ik kan me nog wel wat pareltjes herinneren van mezelf.
Zo ben ik in de zomervakantie dat ik 6 of 7 was naar Maleisië geweest met mijn ouders en heb ik in de kring verteld dat ons hotel gouden wc potten had. Om maar een voorbeeld te noemen
Sorry Eitje, ik heb geen ervaring met kinderen. Maar volgens mij jokken kinderen wel vaker zonder dat dat nou meteen betekent dat ze helemaal ontsporen ofzo.
Dat bedoel ik. Ik kan me nog wel wat pareltjes herinneren van mezelf.
Zo ben ik in de zomervakantie dat ik 6 of 7 was naar Maleisië geweest met mijn ouders en heb ik in de kring verteld dat ons hotel gouden wc potten had. Om maar een voorbeeld te noemen
maandag 23 februari 2015 om 19:17
quote:Steinbeck2 schreef op 23 februari 2015 @ 19:12:
Zit ik hier met mijn supergezonde kipsalade, open ik het topic over taart zonder oven.
Twerky heeft gelijk: het leven is oneerlijk Echt hè. Wat een topic. Ik heb net een nieuwe oven en ben daar zoooooo blij mee maar zie daar zoveel heerlijkheden.
Zit ik hier met mijn supergezonde kipsalade, open ik het topic over taart zonder oven.
Twerky heeft gelijk: het leven is oneerlijk Echt hè. Wat een topic. Ik heb net een nieuwe oven en ben daar zoooooo blij mee maar zie daar zoveel heerlijkheden.
maandag 23 februari 2015 om 19:19
quote:Amaqanda schreef op 23 februari 2015 @ 19:02:
Zie ik een heel topic over een jokkend kind van 7. Maar het is toch redelijk normaal dat kinderen op die leeftijd om 'onbenullige' dingetjes jokkebrokken? Voor zover ik weet hoort dat er een beetje bij, al zal niet ieder kind het doen natuurlijk.Sterker nog: jokken is nodig voor een goede ontwikkeling. Gewetensvorming o.a.
Zie ik een heel topic over een jokkend kind van 7. Maar het is toch redelijk normaal dat kinderen op die leeftijd om 'onbenullige' dingetjes jokkebrokken? Voor zover ik weet hoort dat er een beetje bij, al zal niet ieder kind het doen natuurlijk.Sterker nog: jokken is nodig voor een goede ontwikkeling. Gewetensvorming o.a.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 23 februari 2015 om 19:21
quote:Steinbeck2 schreef op 23 februari 2015 @ 19:17:
Ik ben al zo oud dat ik me dat niet herinner van mezelf. Maar ik jokte vast ook wel. En bovendien ook nu als volwassenen gebruik ik wel eens leugentjes om bestwil.
Zou ervan staan te kijken als ik de enige ben.Iedereen die zegt dat niet te doen, liegt
Ik ben al zo oud dat ik me dat niet herinner van mezelf. Maar ik jokte vast ook wel. En bovendien ook nu als volwassenen gebruik ik wel eens leugentjes om bestwil.
Zou ervan staan te kijken als ik de enige ben.Iedereen die zegt dat niet te doen, liegt
maandag 23 februari 2015 om 19:22
maandag 23 februari 2015 om 19:28
maandag 23 februari 2015 om 19:29
quote:Amaqanda schreef op 23 februari 2015 @ 19:22:
[...]
Het betreffende topic is al een jaar oud. Maar er werden psychologen en maatschappelijk werkers aangeraden ik denk dan alleen maar: wat overdreven!Ik heb een kind dat nooit jokt, daar heb ik wel hulp voor gezocht.
[...]
Het betreffende topic is al een jaar oud. Maar er werden psychologen en maatschappelijk werkers aangeraden ik denk dan alleen maar: wat overdreven!Ik heb een kind dat nooit jokt, daar heb ik wel hulp voor gezocht.
Your opinion matters. Just not that much.
maandag 23 februari 2015 om 19:30
quote:vivapimpelmees schreef op 23 februari 2015 @ 19:28:
[...]
Hier ergens op viva staat een recept voor white chocolate cheesecake. Mjam.
Heb je een recept voor me?
Deze heb ik gemaakt. Alleen ipv sour creme had ik volle kwark gebruikt, dat vond ik net iets lichter. Anders wordt ie te machtig voor mijn smaak.
https://www.philadelphia. ... Baked%20Cheesecake?r=9103
[...]
Hier ergens op viva staat een recept voor white chocolate cheesecake. Mjam.
Heb je een recept voor me?
Deze heb ik gemaakt. Alleen ipv sour creme had ik volle kwark gebruikt, dat vond ik net iets lichter. Anders wordt ie te machtig voor mijn smaak.
https://www.philadelphia. ... Baked%20Cheesecake?r=9103