Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 23 februari 2015 @ 19:52:

Toch geklikt. Nu depressief.

Ogut, hier als troost:

quote:Amaqanda schreef op 23 februari 2015 @ 19:52:

Toch geklikt. Nu depressief.
Bedankt Thordis.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:Solomio schreef op 23 februari 2015 @ 19:54:

[...]

Kun je daar een topic over openen.Er worden al genoeg bijzondere topics geopend, zo aan de start van de voorjaarsvakantie. Mijn topic over depressie wegens gebrek aan taart is dan wat slapjes.
Bijzonder topic :dubio
quote:doornroosje9 schreef op 23 februari 2015 @ 18:09:

[...]

Welk topic, Paul?

Dat van die enorme penis.

Thordis maakte daar een erg geslaagde opmerking over hengelende mannen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Heel bijzonder topic ja. Ook weer zo'n typisch vakantietopic.
quote:vivapimpelmees schreef op 23 februari 2015 @ 20:25:

Bijzonder topic :dubioWat is dat voor een mafkees. Vast een puber die een geintje maakt.
quote:Amaqanda schreef op 23 februari 2015 @ 19:02:

Zie ik een heel topic over een jokkend kind van 7. Maar het is toch redelijk normaal dat kinderen op die leeftijd om 'onbenullige' dingetjes jokkebrokken? Voor zover ik weet hoort dat er een beetje bij, al zal niet ieder kind het doen natuurlijk.Magisch denken zit daar toch bij? Of is dat iets anders?
Je bent zelf een theepot
quote:Steinbeck2 schreef op 23 februari 2015 @ 19:12:

Zit ik hier met mijn supergezonde kipsalade, open ik het topic over taart zonder oven.

Twerky heeft gelijk: het leven is oneerlijk Kwarktaart kan zonder oven Stein
Je bent zelf een theepot
quote:Steinbeck2 schreef op 23 februari 2015 @ 20:31:

[...]

Wat is dat voor een mafkees. Vast een puber die een geintje maakt.Als in de eerste zin van de OP deze trefwoorden staan >>studie afgerond>>goede baan>>mooie auto<<, is het wel duidelijk wat zo'n patsertje wil .
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Jee, hij doet het weer..
Afgelopen dagen uit logeren geweest met 1 kind en het was heerlijk. Veel buiten, 3 dagen niet hoeven te koken ( al heb ik wel een taart gebakken, sorry)

( off topic dus)
Je bent zelf een theepot
quote:Feeksje1977 schreef op 23 februari 2015 @ 22:52:

Jee, hij doet het weer..Pffff, het forum heeft er meer dan een uur uit gelegen. Ik kreeg er net weer een beetje vertrouwen in.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:SuzanneSuus schreef op 23 februari 2015 @ 22:54:

Afgelopen dagen uit logeren geweest met 1 kind en het was heerlijk. Veel buiten, 3 dagen niet hoeven te koken ( al heb ik wel een taart gebakken, sorry)

( off topic dus)Klinkt goed , die taart ook
Dat kwam door overweldigende belangstelling van de TD hoop ik.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:paulaner schreef op 23 februari 2015 @ 22:59:

Dat kwam door overweldigende belangstelling van de TD hoop ik. Ik wist niet dat ze hier een TD hadden
quote:Alixane schreef op 23 februari 2015 @ 22:56:

[...]

Pffff, het forum heeft er meer dan een uur uit gelegen. Ik kreeg er net weer een beetje vertrouwen in.Idd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:vivapimpelmees schreef op 23 februari 2015 @ 20:25:

Bijzonder topic :dubioIk denk dat de TO van dit topic echt onder invloed van drugs was toen hij het topic opende.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 23 februari 2015 @ 23:12:

[...]

Ik denk dat de TO van dit topic echt onder invloed van drugs was toen hij het topic opende.Ik begreep echt niets van de OP iig.
Nee die had last van een soort van grootheidswaanzin en raaskalde maar wat.
Ik heb geen OP gezien, alleen hahahahahaha
quote:Alixane schreef op 23 februari 2015 @ 22:56:

[...]

Pffff, het forum heeft er meer dan een uur uit gelegen. Ik kreeg er net weer een beetje vertrouwen in.Ik ook, beetje voorbarig dus.
Vrij vertaalde OP naar Enn : De man twijfelde of hij zich over moest geven aan alle vrouwen die hem zo enorm graag wilden (met als gevolg dat ze aanspraak op zijn gevoel en geld zouden maken) of dat het beter was om zich te richten op alleen zichzelf. Hij twijfelde omdat hij toch wel behoefte had om op regelmatige basis aan zijn trekken te komen een een relatie min of meer garant voor stond voor het komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven